Технологічна карта уроку
|
Інформатика |
5 клас |
Урок №26 |
Дата проведення: 08.12.2023 (п`ятниця) |
Учитель: |
Дрямова Ольга Сергіївна ШНВК: ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 - ДНЗ |
|||
Тема: |
Введення та редагування тексту у текстовому процесорі Word. Використання спеціальних символів.
|
Мета уроку: |
Очікувані результати. Після уроку учні будуть: |
||
навчальна |
формувати уміння введення та редагування тексту, вставки символів вчится протягом життя, використовуючи різні джерела інформації , інтегрувати знання з інформатики з іншими навчальними дисциплінами забезпечити реалізацію наскрізної лінії – підприємливість і фінансова грамотність |
знати
|
сновні нарямки використання знань з введення та редагування тексту у текстовому процесорі Word та інших програмах та додатках |
розвивальна |
розвиток логічного мислення, пам’яті та вміння навчатися; висловлення власної думки в усній і письмовій формі та за допомогою цифрових пристроїв й відповідної термінології; генерування й реалізація ідей з використанням цифрових технологій; формування прагнення самостійно опановувати нові інформаційні технології й цифрові інструменти при формуванні власного цифрового середовища.
|
вміти |
застосувати знання правил введення та редагування тексту у текстовому процесорі Word у життєвих ситуаціях, реалізовувати на практиці отримані знання, розуміти необхідність вивчення матеріалу, що подається на уроках інформатики |
виховна |
Виховувати інтерес до навчання інформатики, реалізувати наскрізну лінію – громадянська відповідальність |
пояснювати |
напрямки використання текстового процесору Word у повсякденному житті |
Місце уроку в розділі |
урок є логічною одиницею теми «Текстові документи» |
||
Тип уроку |
урок засвоєння нових знань |
||
Основні терміни та поняття |
Введення тексту, редагування тексту, спеціальні символи |
||
Міжпредметні зв’язки |
Географія, історія, фінансова математика та підприємницька діяльність |
||
Наочність |
Google презентація, вправа у learningapps |
Обладнання |
мобільний пристрій (комп’ютер, планшет), додатки «Google Meet», «Google docs», «Google Earth», «Google Travel», «Google Arts&Culture», «Jamboard».
|
Етапи уроку |
Завдання етапу |
Діяльність учителя |
Діяльність учнів |
Компетентності |
Наскрізні лінії |
І.Організаційний |
Організація навчального простору, емоційне налаштування на роботу |
Учитель організовує трансляцію в Google Meet, приєднує учасників освітнього процесу, вітається з учнями, обговорює правила роботи на онлайн-уроці |
Приєднуються до трансляції, вітаються з учителем, готуються до початку уроку |
Спілкування державною мовою |
Громадянська відповідальність |
ІІ. Перевірка домашнього завдання
|
Оголошення завдання, яке потрібно виконувати в learningapps |
Проводить інструктаж з правил роботи в learningapps, робить акцент на академічній доброчесності та самостійному виконанні завдань з боку учнів |
Виконують вправу у learningapps разом з вчителем |
Спілкування державною мовою |
Громадянська відповідальність |
ІІІ. Актуалізація опорних знань |
Здійснити онлайн подорож у додатку «Google Earth» |
Організовує роботу у додатку «Google Earth» |
Виконують вправу у «Google Earth» разом з вчителем |
Спілкування державною мовою, англійською мовою |
Громадянська відповідальність |
ІV. Визначення теми уроку та його завдань
|
Оголошення теми уроку |
Робить акцент на тому, що однією з цілей вивчення інформатики в школі є застосування отриманих знань у реальному житті, тобто розв’язування практичних задач |
Беруть участь в обговоренні, висловлюють власні ідеї та припущення щодо теми уроку |
Уміння вчитися впродовж життя |
Громадянська відповідальність |
V. Мотивація навчальної діяльності |
Проблемне питання «Навіщо людям вміти працювати в текстовому процесорі Word і знати правила роботи в ньому і правила набору текстів у різних додатках і програмах?» |
Просить учнів навести приклади різних сфер життя, де зустрічається робота з документами і потреба у введенні текстів |
Навчаються формувати свою точку зору, аналізувати міжпредметний зв’язок |
Уміння вчитися впродовж життя |
Громадянська відповідальність |
VІ. Вивчення нового матеріалу |
Вивченного нового теоретичного матеріалу |
Вчитель пояснює новий матеріал, використовуючи презентацію |
Сприймають новий теоретичний матеріал, дають відповіді на питання поставлені вчителем |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Громадянська відповідальність |
Гімнастика для очей |
Виконати вправу на попередження порушення зору |
Учитель організовує роботу учнів на виконання гімнастики очей |
Беруть участь у гімнастиці для очей |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Здоров'я і безпека |
VIІ. Актуалізація набутих знань й формування вмінь та навичок
|
Виконання завдання у додатку «Google Travel», заповнення таблиці додатку «Google docs»
Виконання завдання у додатку «Google Arts&Culture», заповнення таблиці додатку «Google docs» |
Учитель організовує роботу учнів у додатку «Google Travel», просить заповнити графу під назвою прізвище та ім.`я, після чого заповнити комірку під №1 у таблиці додатку «Google docs»
Пропонує учням ознайомитися із додатком «Google Arts&Culture», заповнити комірку під №2 у таблиці додатку «Google docs» |
Працюють у додатку «Google Travel», заповнюють табличку у «Google docs», враховуючи всі правила
Спільно з учителем виконують завдання у додатку «Google Arts&Culture» і заповнює комірку у таблиці під №2 |
Математична компетентність, спілкування англійською мовою
Інформаційно-цифрова компетентність |
«Підприємливість і фінансова грамотність»
Громадянська відповідальність |
VІІІ. Рефлексія й підсумок навчальної діяльності.
|
Роздум над поставленим проблемним питанням
Оцінювання діяльності учнів
|
Пропонує систематизувати вивчений матеріал, просить учнів продовжити речення на онлайн дошці «Jamboard» , «Для того щоб вводити тексти потрібно …..»
Виконує короткий аналіз вивченого на уроці, формує культуру висловлювання |
Відповідають на запитання вчителя, визначають для себе, що зацікавило та змусило задуматися на уроці
Аналізують якість власної роботи на онлайн-уроці |
Соціальна і Громадянська
Спілкування державною мовою |
Громадянська відповідальність |
VIII. Домашнє завдання |
Оголошення домашнього завдання |
Проводить інструктаж з правил роботи з інструкційною карткою |
Слухають інструктаж вчителя, задають питання,якщо вони виникли |
Спілкування державною мовою |
Громадянська відповідальність |