Введення та редагування тексту у текстовому процесорі Word. Використання спеціальних символів.

Про матеріал
Технологічна карта уроку інформатики у 5 класі на тему "Введення та редагування тексту у текстовому процесорі Word. Використання спеціальних символів". В даній технологічній карті уроку викладено методичні поради по його проведенню.
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку

 

Інформатика

5 клас

Урок №26

Дата проведення:

08.12.2023 (п`ятниця)

Учитель:

Дрямова Ольга Сергіївна

ШНВК: ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 - ДНЗ

Тема:

Введення та редагування тексту у текстовому процесорі Word. Використання спеціальних символів.

 

 

Мета уроку:

Очікувані результати. Після уроку учні будуть:

навчальна

формувати  уміння введення та редагування тексту, вставки  символів вчится протягом життя, використовуючи різні джерела інформації , інтегрувати знання з інформатики з іншими навчальними дисциплінами забезпечити реалізацію наскрізної лінії – підприємливість і

фінансова грамотність

знати

 

сновні нарямки використання знань з введення та редагування тексту у текстовому процесорі Word та інших програмах та додатках

розвивальна

розвиток логічного мислення, пам’яті та вміння навчатися; висловлення власної думки в усній і письмовій формі та за допомогою цифрових пристроїв й відповідної термінології; генерування й реалізація ідей з використанням цифрових технологій; формування прагнення самостійно опановувати нові інформаційні технології й цифрові інструменти при формуванні власного цифрового середовища.

 

вміти

застосувати знання правил введення та редагування тексту у текстовому процесорі Word у життєвих ситуаціях, реалізовувати на

практиці отримані знання, розуміти необхідність

вивчення матеріалу, що подається на уроках  інформатики

виховна

Виховувати інтерес до навчання інформатики, реалізувати наскрізну лінію – громадянська відповідальність

пояснювати

напрямки використання текстового процесору Word у повсякденному житті

 

 

Місце уроку в розділі

урок є логічною одиницею теми «Текстові документи»

Тип уроку

урок засвоєння нових знань

Основні терміни та поняття

Введення тексту, редагування тексту, спеціальні символи

Міжпредметні зв’язки

Географія, історія, фінансова математика та підприємницька діяльність

Наочність

Google  презентація, вправа у learningapps

Обладнання

мобільний пристрій (комп’ютер, планшет), додатки  «Google Meet», «Google docs», «Google Earth», «Google Travel», «Google Arts&Culture», «Jamboard».

 

 

 

Етапи уроку

Завдання етапу

Діяльність учителя

Діяльність учнів

Компетентності

Наскрізні лінії

І.Організаційний

Організація навчального простору, емоційне налаштування на роботу

Учитель організовує трансляцію в Google Meet, приєднує учасників освітнього процесу, вітається з учнями, обговорює правила роботи на онлайн-уроці

Приєднуються до трансляції, вітаються з учителем, готуються до початку уроку

Спілкування державною мовою

Громадянська відповідальність

ІІ. Перевірка домашнього завдання

 

Оголошення завдання, яке потрібно виконувати в  learningapps

Проводить інструктаж з правил

роботи в  learningapps,

робить акцент на

академічній

доброчесності та

самостійному

виконанні завдань з

боку учнів

Виконують вправу у  learningapps разом з вчителем

Спілкування державною мовою

Громадянська відповідальність

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Здійснити онлайн подорож  у додатку «Google Earth»

Організовує роботу у додатку «Google Earth»

Виконують вправу у «Google Earth» разом з вчителем

Спілкування  державною мовою, англійською мовою

Громадянська відповідальність

ІV. Визначення теми уроку та його завдань

 

Оголошення теми уроку

Робить акцент на тому, що однією з цілей вивчення інформатики в школі є застосування отриманих знань у реальному житті, тобто розв’язування практичних задач

Беруть участь в обговоренні, висловлюють власні ідеї та припущення щодо теми уроку

Уміння вчитися впродовж життя

Громадянська відповідальність

V. Мотивація навчальної діяльності

Проблемне питання

«Навіщо людям вміти працювати в текстовому процесорі Word і знати правила роботи в ньому і правила набору текстів у різних додатках і програмах?»

Просить учнів навести приклади різних сфер життя, де зустрічається робота з  документами і потреба у введенні текстів

Навчаються формувати свою точку зору, аналізувати міжпредметний зв’язок

Уміння вчитися впродовж життя

Громадянська відповідальність

VІ. Вивчення нового матеріалу

Вивченного нового теоретичного матеріалу

Вчитель пояснює новий матеріал, використовуючи презентацію

Сприймають новий теоретичний матеріал, дають відповіді на питання поставлені вчителем

Інформаційно-цифрова компетентність

Громадянська відповідальність

Гімнастика для очей

Виконати вправу на попередження порушення зору

Учитель організовує роботу учнів на виконання гімнастики очей

Беруть участь у гімнастиці для очей

Екологічна грамотність і здорове життя

Здоров'я і безпека

VIІ. Актуалізація набутих знань й формування вмінь та навичок

 

 

Виконання завдання у додатку «Google Travel»,  заповнення таблиці додатку «Google docs»

 

 

 

 

 

 

 

Виконання завдання у додатку «Google Arts&Culture», заповнення таблиці додатку «Google docs»

Учитель організовує роботу учнів у додатку «Google Travel», просить  заповнити графу під назвою прізвище та ім.`я, після чого заповнити комірку під №1 у таблиці  додатку «Google docs»

 

 

 

Пропонує учням ознайомитися  із додатком «Google Arts&Culture»,

заповнити комірку під №2 у таблиці  додатку «Google docs»

Працюють у додатку «Google Travel», заповнюють табличку у «Google docs», враховуючи всі правила

 

 

 

 

 

 

Спільно з учителем виконують завдання у  додатку «Google Arts&Culture» і заповнює комірку у таблиці під №2

Математична компетентність,

спілкування англійською мовою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформаційно-цифрова компетентність

«Підприємливість і фінансова грамотність»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

VІІІ. Рефлексія й підсумок навчальної діяльності.

 

Роздум над

поставленим

проблемним

питанням

 

 

 

 

 

 

Оцінювання діяльності учнів

 

Пропонує

систематизувати

вивчений матеріал,

просить учнів

продовжити речення на онлайн дошці «Jamboard» , «Для того щоб  вводити тексти потрібно …..»

 

Виконує короткий

аналіз вивченого на

уроці, формує

культуру

висловлювання

Відповідають на

запитання вчителя,

визначають для

себе, що зацікавило

та змусило

задуматися на уроці

 

 

Аналізують якість

власної роботи на

онлайн-уроці

Соціальна і

Громадянська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спілкування

державною мовою

Громадянська відповідальність

VIII. Домашнє  завдання

Оголошення домашнього завдання

Проводить інструктаж з правил роботи з інструкційною карткою

Слухають інструктаж вчителя, задають питання,якщо вони виникли

Спілкування державною мовою

Громадянська відповідальність

 

 

 

docx
Додано
22 лютого
Переглядів
258
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку