Вебінар

Діяльність команди психолого-педагогічного супроводу особи з ООП у ЗЗСО на рівні базової середньої освіти

2 години підвищення кваліфікації
Ткачук Олена
  • Безкоштовна участь
  • Підвищення кваліфікації
  • Цікава та корисна інформація
  • Перегляд у прямому ефірі
  • Запитання доповідачу
  • Спілкування з колегами
  • Запис трансляції
  • Презентація та матеріали
Приклад свідоцтва про участь
  • Видається в електронному форматі після тестування
  • Зазначено 2 години

Перебування дитини з ООП у закладі освіти без психолого-педагогічного супроводу є стихійною або формальною інклюзією, яка приносить лише шкоду й гальмує процес реального впровадження інклюзивного навчання. Психолого-педагогічний супровід дитини в інклюзивному закладі – це взаємоузгоджена комплексна діяльність команди фахівців і батьків дитини, спрямована на створення необхідних умов, що сприяють розвитку особистості учня, засвоєнню ним знань, умінь і навичок, успішній адаптації, реабілітації, його самореалізації та інтеграції в соціум.

Особливістю психолого-педагогічного супроводу в умовах інклюзії є індивідуальний підхід до вирішення завдань особистісного розвитку, навчання й виховання дитини. Результативність психолого-педагогічного супроводу залежить від координованості дій усіх фахівців. Мультидисциплінарний підхід передбачає взаємодію спеціалістів багатьох галузей (загальна та спеціальна освіта, соціальна педагогіка, психологія тощо), що дозволяє в комплексному супроводі дитини оптимізувати процеси її розвитку, виховання, навчання та соціалізації. Батьки – важлива частина команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Для досягнення якнайкращого результату соціалізації та навчання дитини з особливими освітніми потребами надзвичайно важливо сформувати позитивні стосунки між членами цієї команди.

Зміст

  1. Що таке команда. Соціально-психологічні риси команди.
  2. Алгоритм професійної взаємодії фахівців інклюзивно-ресурсного центру та Команди супроводу закладу освіти.
  3. Основні проблемні питання, які виникають в роботі закладу освіти.
  4. Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами. Принципи та завдання взаємодії членів команди фахівців: 
    4.1. Склад учасників.
    4.2. Принципи діяльності.
    4.3. Завдання.
    4.4. Основні функції.
    4.5. Організація роботи.
  5. Батьки як рівноправні члени команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
  6. Фактори для успішної роботи команди супроводу.
  7. Підбиття підсумків, рефлексія.

Очікувані результати: Учасники вебінару поглиблять знання про принципи та основні завдання командного підходу в роботі з учнями з ООП; ознайомляться з поняттям «психолого-педагогічний супровід особи з особливими освітніми потребами», умовами ефективного його функціонування у закладі освіти з інклюзивним навчанням; розширять уявлення про функції кожного члена команди супроводу в роботі з учнями з ООП; а також визначать роль батьків як рівноправних членів у роботі команди супроводу.

Обсяг годин підвищення кваліфікації: 2 години
Напрями: Інклюзивна освіта, Психологія, Робота закладу освіти
Компетентності: професійні, інклюзивна, управлінська
Кому це буде корисно:

учителям-предметникам, класним керівникам, адміністраторам закладів освіти, асистентам педагога, батькам дітей з ООП, корекційним педагогам, фахівцям ІРЦ.

Автор вебінару


Ткачук Олена

директор комунальної установи «Лановецький міський інклюзивно-ресурсний центр» Кременецького району Тернопільської області.

  • Сертифікований тренер, яка пройшла підготовку відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2018, 2019 та 2021 р.р.
  • У червні 2019 року успішно пройшла інтенсив для користувачів по роботі з комплектом діагностичних методик для ІРЦ:
    - WISC-IV (шкала інтелекту Векслера для дітей);
    - Leiter-3 (міжнародна шкала продуктивності);
    - Conners-3 (шкала оцінювання розладу дефіциту уваги та гіперактивності);
    - PEP-3 (індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей з розладами аутичного спектру);
    - CASD (опитувальник розладу аутичного спектру);
    - Сертифікат N КН - 393, виданий Національною психологічною асоціацією України, Giunti Psychometrics
    та ВПА (Всеукраїнською Психодіагностисною Асоціацією).
Свідоцтва, сертифікати від ТОВ «На Урок» відповідають вимогам п.13 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ № 800 від 21.08.2019 р. Відповідно свідоцтва мають усі підстави для зарахування як документи про підвищення кваліфікації вчителів. Деталі та перевірка виданих документів.

Поширені запитання

Як потрапити на трансляцію вебінару?

Кожен педагог має вільний доступ до прямого ефіру та запису вебінару.

Аби приєднатися до трансляції, необхідно:

  • Бути зареєстрованими на сайті.
  • Зареєструватися на вебінар.
  • Перейти за посиланням із листа-запрошення, який надійде за годину та 15 хвилин до ефіру.
  • Або дочекатися, коли з'явиться позначка «В ефірі» на сторінці вебінару.

Трансляція проходить на сторінці вебінару! У визначений час запустіть відео, натиснувши на поле вбудованого відео.

Чи можна переглянути вебінар у запису?

Так, відеозапис вебінару у безкоштовному доступі буде розміщений на сайті відразу після завершення прямої трансляції. Перегляд буде відкритий безтерміново для всіх користувачів сайту.

Чи можна отримати презентацію та програму вебінару?

Презентація та програма знаходяться на сторінці вебінару. Ви можете завантажити їх одразу після ефіру. Для завантаження цих матеріалів достатньо реєстрації на вебінар.

Чи зараховуються свідоцтва «На Урок» для підвищення кваліфікації?

 

Освітній проект «На Урок» є суб'єктом підвищення кваліфікації. Відповідно свідоцтва, які ви отримуєте після навчання з «На Урок», можуть зараховуватись для підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників. Остаточне рішення про зарахування ухвалюється педагогічною радою вашого закладу освіти відповідно до вимог чинного законодавства. Разом з тим «На Урок» має код виду економічної діяльності 85.59 «Інші види освіти, н.в.і.у.» (КВЕД-2010), який передбачає діяльність курсів з підвищення професійної кваліфікації.

За посиланням https://naurok.com.ua/proof   ви можете знайти більше інформації та перевірити отримані документи про підвищення кваліфікації від «На Урок».

Як оплатити та завантажити свідоцтво?

Замовлення та оплату свідоцтва можна провести безпосередньо на сторінці вебінару. Натисніть на "Замовити свідоцтво" вгорі на сторінці. Вас перенаправить на сторінку оплати, де ви зможете обрати готівковий чи безготівковий спосіб оплати.

Важливо! Після здійснення оплати використайте можливість, яку пропонує система LiqPay, та оберіть "Надіслати квитанцію на електронну пошту". Вкажіть вашу пошту. Таким чином ви збережете квитанцію про оплату разом із ID оплати.

Доступ до завантаження свідоцтва відкриється після закінчення прямого ефіру - після того, як ви пройдете навчання під час вебінару та виконаєте перевірочний тест.

Свідоцтво завантажується на сторінці вебінару або у вашому кабінеті в розділі "Мої вебінари" за посиланням: https://naurok.com.ua/webinar/personal 

Які дані відобразяться на свідоцтві? Чи можна їх відредагувати?

Свідоцтво підвищення кваліфікації «На Урок» містить усі дані, визначені чинним законодавством (тема, напрями, компетентності, години тощо).

На свідоцтві відобразяться ваші персональні дані, вказані в особистому кабінеті.

Щоб змінити ці дані, внесіть і збережіть зміни в налаштуваннях профілю за посиланням: https://naurok.com.ua/preferences.

Чи можна замовити свідоцтво за вебінар, який уже відбувся?

Так, безумовно. Адже ви можете пройти навчання, переглядаючи запис вебінару. Інформація буде однаково актуальна, цікава та корисна. На свідоцтві відобразиться фактична дата, яка фіксує завершення навчання (замовлення свідоцтва та проходження тесту), якщо ви навчаєтесь, переглядаючи вебінар, який уже відбувся.

Як зв’язатися зі службою підтримки?

Якщо у вас виникають нагальні питання щодо онлайн-курсу, неодмінно звертайтесь до служби підтримки https://naurok.com.ua/page/contact-us, обравши найзручніший варіант комунікації.

Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.