Інтегроване навчання показало свою ефективність. Безумовно, воно вимагає значних зусиль та більш ретельної підготовки до кожного уроку. Тому дехто з учителів вдається до створення інтегрованого курсу з історії та літератури, наприклад. Хтось вбачає більшу користь в інтеграції в межах одного уроку. Кожна ідея має право на життя.
Фактом лишається те, що продумана інтеграція дозволяє більш глибоко вивчити тему, адже література, мова та історія тісно пов'язані. Погляд на проблеми в комплексі, з урахуванням історичного контексту, дозволяє розвивати в дітях уміння критично аналізувати історичний чи художній матеріал, який вивчається у школі.
Матеріал подається на прикладі української мови, української літератури та історії України. Під час вебінару ми поговоримо безпосередньо про інтеграцію гуманітарних дисциплін із урахуванням рекомендацій із програми ЗНО із зазначених вище предметів.
План вебінару:
Кому це буде корисно:
менеджерам освіти будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти), учителям-предметникам, вихователям шкіл-інтернатів, класним керівникам, соціальним педагогам, батькам учнів, психологам.
За участь у вебінарі ви отримаєте:
Редакторка та авторка статей журналу освітнього проекту «На Урок».
Редактор та автор статей журналу освітнього проекту «На Урок», учитель історії
Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.
Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.