Інтерактивні ігри як ефективний освітній інструмент сучасного вчителя

Про вебінар

Медіа потужно й суперечливо впливають на розвиток та становлення освіти молодого покоління, поступово перетворюючись з інертного чинника соціалізації на провідний.

Що робити, якщо в дитини відсутнє бажання вчитись? Саме  гейміфікація  допомагає нам, вчителям, та нашим вихованцям простіше сприймати навчання.

Онлайн-ігри, вікторини, марафони та квести допомагають реалізувати творчий потенціал учителя та учнів. Школярі із цікавістю виконують інтерактивні вправи та завдання, беруть участь у веб-квестах, вчаться комунікативних навичок за допомогою інтерактивних служб. Мережеві сервіси підвищують інтерес до читання, навчання, до здобуття нових знань та практичного їх застосування, сприяють розвитку власних підходів до пошуку розв’язання поставлених завдань. Оскільки учні вже використовують соціальні медіа поза школою, інтегруючи їх у заняття, вчитель допомагає їм отримувати більш якісну практику використання соціальних медіа, пропонує новий цікавий і захоплюючий поворот під час шкільних занять.

Мовні ігр мають велике значення для розвитку мови та мислення учнів. Використання  цікавих ігор на уроках української словесності викликають інтерес в школярів. Гра не лише в середніх класах, але й в старших «приречена на успіх.

В. Сухомлинський писав: «У грі розкривається перед дітьми світ, творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку».

Під час вебінару учасникам пропоновано ознайомитися із родзинками свого досвіду: лектор відкриє закуліси власної творчої лабораторії, покаже зразки онлайн-ігор, вікторин, а також розкаже про  ресурси, які допоможуть вам створити ігри «Перший мільйон», «Поєднай пари», «Скачки», ребуси, кросворди тощо.  За допомогою різнопланових та змістовних логічних ігор ви зможете допомогти своїм вихованцям опанувати світ цікавої науки.

План вебінару:

  1. «Будьмо знайомі» (За кулісами творчої лабораторії учителя української мови та літератури Гайсинської школи І-ІІІ ст №4  Немировської Наталії).
  2. Використання інтерактивних ігор в освітньому процесі.
  3. Ознайомлення із онлайн-ресурсами та платформами, які допоможуть зробити ваш урок яскравим та неповторним.
  4. Використання   онлайн-ігор та інтерактивних вправ на уроках словесності як один із шляхів підвищення ефективності пізнавальної активності учнів.

Кому це буде корисно:

учителям-філологам, учителям-предметникам, батькам учнів, вихователям шкіл-інтернатів, класним керівникам.

За участь у вебінарі ви отримаєте:

  1. Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.
Участь безкоштовна
свідоцтво 60 грн
Зразок свідоцтва
  • Видається в електронному форматі
  • Зазначено 2 академічні години
Немировська Наталія Вікторівна

учитель української мови та літератури Гайсинської СЗШ І-ІІІ ст №4 м. Гайсина Вінницької області

Відповіді на часті питання
Обговорення
Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку