Вебінар

Microsoft Excel та Google Таблиці – інструменти для ефективної організації освітнього процесу

2 години підвищення кваліфікації
Понежа Наталія
  • Безкоштовна участь
  • Підвищення кваліфікації
  • Цікава та корисна інформація
  • Перегляд у прямому ефірі
  • Запитання доповідачу
  • Спілкування з колегами
  • Запис трансляції
  • Презентація та матеріали
Приклад свідоцтва про участь
  • Видається в електронному форматі після тестування
  • Зазначено 2 години

Сьогодні вчительство активно використовує велику кількість програм з пакета Microsoft Office і Google-інструменти. Найпопулярніші, з яких – це сервіси для створення презентацій та документів. А от Microsoft Excel та Google Таблиці більшість вчителів незаслужено обходить стороною. А саме вони мають великий потенціал і багато різноманітних корисних функцій, які можуть допомогти в зборі інформації, систематизації, організації спільної роботи тощо. На вебінарі, в простій і доступній формі, поговоримо про те, як залучити електронні таблиці для виконання рутинних практичних завдань.

Зміст

  1. Таблиці в роботі шкільного адміністратора – економія часу, систематизація та спільний доступ.
  2. Як класний керівник та вчитель-предметник може використовувати можливості таблиць.
  3. Родзинки та секретики табличних сервісів.

Очікувані результати: Учасники вебінару отримають поради щодо роботи з табличними сервісами; обміняються досвідом їх використання в педагогічній діяльності шкільного адміністратора, вчителя-предметника, класного керівника; розширять цифрову компетентність.

Обсяг годин підвищення кваліфікації: 2 години
Напрями: Наскрізні навички, Робота закладу освіти, Практичні прийоми
Компетентності: професійні, навчання впродовж життя, цифрова, управлінська
Кому це буде корисно:

учителям-предметникам, учителям початкових класів, фахівцям у галузі спеціальної педагогіки, класним керівникам, батькам учнів, адміністраторам закладів освіти, всім педагогам, незалежно від фаху та закладу освіти, в якому здійснюється професійна діяльність.

Автор вебінару


Понежа Наталія

вчитель історії Першотравенського ліцею №2 Першотравенської міської ради, вчитель-методист.

  • Координаторка (не) конференції міні-EdCamp Першотравенськ.
  • Cпікерка більше, ніж 20 вебінарів та всеукраїнських інтернет-конференцій «На Урок».
  • Тренерка з медіаграмотності та співавторка навчально-методичних матеріалів проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», який виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки посольств США та Великої Британії, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією Української преси.
  • Співавторка посібників: «Культура й практика викладання прав людини: поради, вправи, симуляційні ігри», що виданий у межах спільного проєкту німецької ГО «CRISP – Crisis Simulation for Peace e.V.” та ГО «ЕдКемп Україна»; «Приховані спогади. Навчально-методичний посібник для роботи з чутливими та контроверсійними темами сучасної історії України», що є результатом спільного проєкту ГО Київський ОЦ «Простір толерантності» (Україна) та CRISP – Crisis Simulation for Peace e.V..
Свідоцтва, сертифікати від ТОВ «На Урок» відповідають вимогам п.13 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ № 800 від 21.08.2019 р. Відповідно свідоцтва мають усі підстави для зарахування як документи про підвищення кваліфікації вчителів. Деталі та перевірка виданих документів.

Поширені запитання

Як потрапити на трансляцію вебінару?

Кожен педагог має вільний доступ до прямого ефіру та запису вебінару.

Аби приєднатися до трансляції, необхідно:

  • Бути зареєстрованими на сайті.
  • Зареєструватися на вебінар.
  • Перейти за посиланням із листа-запрошення, який надійде за годину та 15 хвилин до ефіру.
  • Або дочекатися, коли з'явиться позначка «В ефірі» на сторінці вебінару.

Трансляція проходить на сторінці вебінару! У визначений час запустіть відео, натиснувши на поле вбудованого відео.

Чи можна переглянути вебінар у запису?

Так, відеозапис вебінару у безкоштовному доступі буде розміщений на сайті відразу після завершення прямої трансляції. Перегляд буде відкритий безтерміново для всіх користувачів сайту.

Чи можна отримати презентацію та програму вебінару?

Презентація та програма знаходяться на сторінці вебінару. Ви можете завантажити їх одразу після ефіру. Для завантаження цих матеріалів достатньо реєстрації на вебінар.

Чи зараховуються свідоцтва «На Урок» для підвищення кваліфікації?

 

Освітній проект «На Урок» є суб'єктом підвищення кваліфікації. Відповідно свідоцтва, які ви отримуєте після навчання з «На Урок», можуть зараховуватись для підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників. Остаточне рішення про зарахування ухвалюється педагогічною радою вашого закладу освіти відповідно до вимог чинного законодавства. Разом з тим «На Урок» має код виду економічної діяльності 85.59 «Інші види освіти, н.в.і.у.» (КВЕД-2010), який передбачає діяльність курсів з підвищення професійної кваліфікації.

За посиланням https://naurok.com.ua/proof   ви можете знайти більше інформації та перевірити отримані документи про підвищення кваліфікації від «На Урок».

Як оплатити та завантажити свідоцтво?

Замовлення та оплату свідоцтва можна провести безпосередньо на сторінці вебінару. Натисніть на "Замовити свідоцтво" вгорі на сторінці. Вас перенаправить на сторінку оплати, де ви зможете обрати готівковий чи безготівковий спосіб оплати.

Важливо! Після здійснення оплати використайте можливість, яку пропонує система LiqPay, та оберіть "Надіслати квитанцію на електронну пошту". Вкажіть вашу пошту. Таким чином ви збережете квитанцію про оплату разом із ID оплати.

Доступ до завантаження свідоцтва відкриється після закінчення прямого ефіру - після того, як ви пройдете навчання під час вебінару та виконаєте перевірочний тест.

Свідоцтво завантажується на сторінці вебінару або у вашому кабінеті в розділі "Мої вебінари" за посиланням: https://naurok.com.ua/webinar/personal 

Які дані відобразяться на свідоцтві? Чи можна їх відредагувати?

Свідоцтво підвищення кваліфікації «На Урок» містить усі дані, визначені чинним законодавством (тема, напрями, компетентності, години тощо).

На свідоцтві відобразяться ваші персональні дані, вказані в особистому кабінеті.

Щоб змінити ці дані, внесіть і збережіть зміни в налаштуваннях профілю за посиланням: https://naurok.com.ua/preferences.

Чи можна замовити свідоцтво за вебінар, який уже відбувся?

Так, безумовно. Адже ви можете пройти навчання, переглядаючи запис вебінару. Інформація буде однаково актуальна, цікава та корисна. На свідоцтві відобразиться фактична дата, яка фіксує завершення навчання (замовлення свідоцтва та проходження тесту), якщо ви навчаєтесь, переглядаючи вебінар, який уже відбувся.

Як зв’язатися зі службою підтримки?

Якщо у вас виникають нагальні питання щодо онлайн-курсу, неодмінно звертайтесь до служби підтримки https://naurok.com.ua/page/contact-us, обравши найзручніший варіант комунікації.

Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.