Реалізація компетентнісно-інтегративного підходу на уроках основної та старшої школи у фокусі НУШ

Про вебінар

Реалізація інтегрованого підходу у сучасній освіті є актуальною проблемою, оскільки з його успішним методичним впровадженням відкриваються нові перспективи у формуванні конкурентоздатної, розвиненої, творчої, креативної особистості. Використання інтегрованого підходу призводить до активізації розумової і пошукової діяльності учнів, сприяє системно-цілісному сприйняттю, розвитку зацікавленості в отриманні знань.

Установлено, що компетентнісно-інтегративний підхід в освіті спрямований на якісне вдосконалення існуючих педагогічних систем і спричиняє інноваційному типу діяльності сучасних навчальних закладів. При реалізації єдиної стратегії компетентісно-інтегративного підходу важливе місце відведено ідеї триступеневого рівня інтеграції: інтеграції діяльності (розумових дій), інтеграції змісту, інтеграції ідей.

Такий тип інтеграції дозволяє якісно сформувати компетенції на рівні усвідомлення або переконань, а також спонукає до координації змісту навчальних дисциплін, формування інтегральних характеристик особистості педагога та учнів у взаємодії. Запропоновано інтегративний підхід розглядати у якості загальнонаукової методології, на основі якої формуються ціннісні педагогічні системи.

*На прикладі уроків української мови та літератури.

План вебінару:

  1. Компетентнісно-інтегративний підхід на уроках української мови та літератури. Засади інтегрованого навчання.
  2. Триступенева інтеграція, особливості та підходи.
  3. Структура інтегрованого уроку з урахуванням використання триступеневої інтеграції.

Кому це буде корисно:

Методистам, учителям української мови та літератури, слухачам курсів інститутів післядипломної педагогічної освіти, учителям-предметникам.

За участь у вебінарі ви отримаєте:

  1. Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.
Участь безкоштовна
свідоцтво 60 грн
Зразок свідоцтва
  • Видається в електронному форматі
  • Зазначено 2 академічні години
Проселкова Оксана Олександрівна

учитель української мови та літератури Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Краматорської міської ради Донецької області

 

  • спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії;
  • автор та куратор проекту "Вся Україна читає дітям" (Донецька область);
  • автор та організатор Міжрегіонального конкурсу літературної творчості "Кальміюс";
  • автор проекту "Літературний воркшоп" (Центр літературної освіти в Донецькій області).
Відповіді на часті питання
Обговорення
Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку