Розшифровуючи імена: антропоніміка на уроках історії та мови

Про вебінар

Сучасні підручники з історії часто перевантажені подіями із політичної історії, великою кількістю дат та незнайомих для учнів імен. Під час вебінару ми спробуємо наблизити історію до учнів, адже для людини немає нічого приємнішого за звучання його імені. Ми поговоримо про те, як виникла сучасна антропонімічна система, як власні імена людей можуть стати історичними джерелами та яким чином створити ситуацію осмислення власного імені.

План вебінару:

  1. Що таке ономастика та антропоніміка?
  2. Які іменнування існують у сучасному світі?
  3. Які функції виконують антропоніми?
  4. Як виникли імена, прізвища та по-батькові у слов’ян?
  5. Про що говорять псевдоніми та нікнейми?

Кому це буде корисно:

учителям-предметникам, методистам, вихователям шкіл-інтернатів, класним керівникам, соціальним педагогам, батькам учнів, психологам.

За участь у вебінарі ви отримаєте:

  1. Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.
Участь безкоштовна
свідоцтво 60 грн
Зразок свідоцтва
  • Видається в електронному форматі
  • Зазначено 2 академічні години
Іващенко Вікторія

кандидат історичних наук

 

 

  • Доцент кафедри історіографії, джерелознавства та археології;
  • директор Музею історії Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.
Обговорення
Відповіді на часті питання
Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!