Розвиток творчого потенціалу учнів під час уроків музичного мистецтва

Про вебінар

У наш час люди все більше усвідомлюють, що саме творчість є найважливішою складовою щастя і професійного успіху. Творчі люди постійно йдуть уперед у роботі – відкривають підприємства, щось вигадують, зустрічаються з цікавими людьми, мандрують, стають лідерами в компаніях, бо знають, як вирішувати проблеми і як заряджати енергією інших. Більшість із нас впевнена, що здатність творити – вроджена, і її не можна розвинути. Давайте спробуємо це спростувати. Творчість і креативність, дивергентне мислення, моделювання творчої діяльності учнів на уроках музичного мистецтва, методи й прийоми стимулювання творчості учнів на уроках музичного мистецтва – ось коло питань, яке пропонується обговорити під час вебінару.

План вебінару:

І. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА. «Як допомогти дитині стати творчою особистістю.

  1. Поняття «творчість» і «креативність».
  2. Дивергентне мислення та приклади його застосування на урокахмузичного мистецтва.
  3. Умови розвитку творчих здібностей учнів у процесі викладання мистецьких дисциплін.
  4. Етапи творчого процесу (за Жюлем Пуанкаре).
  5. Музично-творчий потенціал як якість особистості.
  6. Застосування методів стимулювання творчості й творчих прийомів на уроках музичного мистецтва.

ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. Огляд з коментарями фрагменту презентації до уроку в 6-му класі з теми «Історія вокальної музики» (Д. Верді. Арія Герцога із опери «Ріголетто»).

Кому це буде корисно:

менеджерам освіти будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти), викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти, учителям-предметникам, вихователям шкіл-інтернатів, класним керівникам, соціальним педагогам, батькам учнів, психологам.

За участь у вебінарі ви отримаєте:

1. Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
2. Презентацію з матеріалами.
3. Відеозапис трансляції вебінару.

 

Участь безкоштовна
свідоцтво 60 грн
Зразок свідоцтва
  • Видається в електронному форматі
  • Зазначено 2 академічні години
Галкіна Лариса Василівна

вчитель музичного мистецтва, мистецтва, БІХЕ.

 

 

  • Заступник директора з виховної роботи Білоцерківської спеціалізованої природничо-математичної школи І-ІІІ ступенів № 16 ім. М. О. Кириленка Білоцерківської міської ради Київської області; 
  • фаховий редактор вкладки «Музика» у газеті «Шкільний світ» українського педагогічного видавництва «Шкільний світ»;
  • автор близько 90 статей (2014 – 2018 рр.);
  • автор 2-х навчально-методичних посібників з методики музичного виховання (2015, 2017 рр.).
Відповіді на часті питання
Обговорення
Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку