Стандартизація та індивідуалізація навчання: вибір методики відповідно до потреб учнів

Про вебінар

Кожному викладачеві доводиться випрацьовувати власний методичний почерк, індивідуальний стиль викладання.

Закономірно постають дилеми: 1) ми можна скрізь та завжди послуговуватись одним методичним стилем навчання? 2) яку методику освіти краще обрати: інформативну чи розвивальну? Або: як їх співвіднести? 3) Чи варто прилаштовувати методику навчання до особистості учня? Чи треба розробляти різні методики навчання залежно від контингенту здобувачів освіти?

Ось питання, які стануть предметом розгляду на вебінарі. Спробуємо з'ясувати, що означає в освіті вислів: “Спочатку діагноз, а потім рецепт”. Поміркуємо, яким чином можна використати напрацювання психологів та психотерапевтів у створенні власного методичного почерку.

План вебінару:

  1. Методика: наука чи стиль викладання?
  2. Хто для кого: учні для викладання чи викладання для учнів?
  3. Стандартизація чи індивідуалізація?

Кому це буде корисно:

менеджерам освіти будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти), викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти, учителям-предметникам, вихователям шкіл-інтернатів, класним керівникам, соціальним педагогам, батькам учнів, психологам.

За участь у вебінарі ви отримаєте:

  1. Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.
Вебінари «На Урок»
  • Безкоштовна участь
  • Підвищення кваліфікації
  • Цікава та корисна інформація
  • Перегляд у прямому ефірі
  • Запитання доповідачу
  • Спілкування з колегами
  • Запис трансляції
  • Презентація та матеріали
  • Підтвердження участі у вебінарі
Свідоцтво про участь
  • Видається в електронному форматі
  • Зазначено 2 академічні години
Свідоцтва, сертифікати від ТОВ «На Урок» відповідають вимогам п.13 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ № 800 від 21.08.2019 р. Відповідно свідоцтва мають усі підстави для зарахування як документи про підвищення кваліфікації вчителів. Деталі та перевірка виданих документів.

Терно Сергій

доктор педагогічних наук, професор кафедри історії України Запорізького національного університету, автор понад 150 наукових та науково-методичних праць

Обговорення
Відповіді на часті питання
Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!