STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Про вебінар

На наших очах стрімко розвиваються інновації. Вони, безсумнівно, принесуть нам багато чудових нововведень, проте на своєму шляху зметуть мільйони професій та робочих місць, прирікаючи суспільство на труднощі. В сучасному світі потрібні люди, здатні приймати творчі рішення. Завдання сучасного вчителя полягає в тому, щоб навчити і заохотити учнів ставити нові запитання, вирішувати нові проблеми та створювати нові знання. Маючи внутрішню мотивацію, учні набуватимуть нових знань і навичок впродовж усього життя, що є важливою складовою успіху в епоху інновацій. Сьогодні велике завдання та виклик для вчителів і керівників освітніх закладів – організувати заняття та навчальний процес так, щоб надати можливість учням здобути необхідні навички та задовольнити їхні освітні потреби, а також очікування батьків.

Усе більше освітян спираються на STEM, адже особливості такого підходу можуть справді вирішити чимало завдань. Сучасні випускники – майбутні інноватори – мають отримувати ґрунтовні знання з природничих і технічних наук у поєднанні з навичками ХХІ століття, таких як уміння спілкуватися, працювати в команді та вирішувати проблеми в контексті інноваційних можливостей та поточних потреб суспільства.

Лише об’єднавши зусилля і досвід вчителів з усієї країни, ми знайдемо шляхи зацікавлення учнів у вивченні STEM-предметів та виборі STEM-професій, без гендерних стереотипів. А сучасна українська освіта отримає інноваційні рішення, які сприятимуть росту зацікавленості учнів до наукових спеціальностей, і використовуватимуться навіть поза межами освітнього процесу.

План вебінару:

  1. STEM-освіта у сучасній школі: актуальність, особливості, перспективи впровадження.
  2. STEM-освіта без гендерних стереотипів.
  3. Уроки трудового навчання/технологій як платформа для створення/реалізації STEM-проектів.
  4. STEM-освіта і навички ХХІ століття.
  5. Ресурси для STEM-учителів. Презентація сайту, розробленого переможцями І Всеукраїнського хакатону для вчителів “STEM: гендерночутливий підхід до навчання у школі”.

Кому це буде корисно:

учителям-предметникам, класним керівникам, батькам учнів, психологам.

За участь у вебінарі ви отримаєте:

  1. Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.

 

Вебінари «На Урок»
  • Безкоштовна участь
  • Підвищення кваліфікації
  • Цікава та корисна інформація
  • Перегляд у прямому ефірі
  • Запитання доповідачу
  • Спілкування з колегами
  • Запис трансляції
  • Презентація та матеріали
  • Підтвердження участі у вебінарі
Свідоцтво про участь
  • Видається в електронному форматі
  • Зазначено 2 академічні години
Свідоцтва, сертифікати від ТОВ «На Урок» відповідають вимогам п.13 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ № 800 від 21.08.2019 р. Відповідно свідоцтва мають усі підстави для зарахування як документи про підвищення кваліфікації вчителів. Деталі та перевірка виданих документів.

Бартюк Вікторія

учитель трудового навчання в ТОВ «НВК:Новопечерська школа», м. Київ, переможниця Всеукраїнського хакатону для вчителів «STEM: гендерночутливий підхід до навчання у школі»

Обговорення
Відповіді на часті питання
Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!