Тайм-менеджмент та ресурси для підвищення ефективності роботи педагога

Про вебінар

Цей вебінар продовжує освітній цикл, присвячений ефективним стратегіям навчання – сучасним методикам і технологіям, спрямованим на підвищення власної продуктивності, полегшення засвоєння і запам’ятовування різноманітного навчального матеріалу та на розвиток когнітивних навичок (пам'яті, критичного  мислення, креативності та ін.) дітей і дорослих.

Перший вебінар даного циклу про розвиток критичного і креативного мислення учнів можна переглянути ТУТ

Тема на сьогодні – тайм-менеджмент та ресурси для підвищення індивідуальної ЕФЕКТИВНОСТІ.  Ми розглянемо конкретні інструменти і технології тайм-менеджменту, які допоможуть організовувати свій час не лише продуктивно, але й максимально комфортно в емоційному плані. Розглянемо найбільш успішні світові методики та підходи до тайм-планування, визначимо «крадіїв часу» та причини прокрастинації, дедлайн-залежності й інших поширених тайм-перешкод – і підберемо дієві інструменти для боротьби з ними та підвищення власної ефективності.

Бонус до вебінару – добірка й аналіз корисних веб-ресурсів та міні-бібліотечка електронних книг, які розкривають додаткові інструменти та аспекти теми.

План вебінару:

  1. Тайм-менеджмент без стресу: найкращі світові техніки і прийоми у щоденному житті.
  2. Термінове чи важливе? Про пріоритети і самомотивацію.
  3. «Крадії часу» і «дедлайн-залежність»: визначаємо, як боротись із тайм-перешкодами.
  4. Сучасні технології і лайфхаки для підвищення продуктивності: беремо на замітку!
  5. Психологічний баланс: розуміння себе, захист  та відновлення.
  6. Додаткові корисні онлайн-ресурси з теми: дистанційні платформи, спільноти, вебінари.
  7. Креативна бібліотечка: що варто прочитати з теми в першу чергу.

Кому це буде корисно:

менеджерам освіти будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти), викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти, учителям-предметникам, вихователям шкіл-інтернатів, класним керівникам, соціальним педагогам, батькам учнів, психологам.

За участь у вебінарі ви отримаєте:

1. Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
2. Презентацію з матеріалами.
3. Відеозапис трансляції вебінару.

Участь безкоштовна
свідоцтво 60 грн
Зразок свідоцтва
  • Видається в електронному форматі
  • Зазначено 2 академічні години
Бондар Тетяна

кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії і економіки освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського.

  • Тренер з медіаграмотності (2015, IREX, АУП), громадянської освіти (2016, DOCCU), громадянської компетентності та методики навчання дорослих (2016, DVV International).
  • Координаторка Першої регіональної (не)конференції для освітян міні-EdCamp Poltava-2017 «Нові формати освіти: навчаємо ефективно і з радістю» (25.03.2017).
  • Випускниця програми «Лідери місцевих змін» (2017) «Школи державного управління» Інституту суспільно-економічних досліджень та Навчального центру «Громадська ініціатива» (м. Київ).
  • Ініціатор створення мережі «Філософія для дітей» на Полтавщині, координаторка обласної спеціальної дослідницької групи ПОІППО «Філософія у школі» (2012-2018) та освітянських спільнот «Філософія для дітей / Philosophy for Children» https://www.facebook.com/groups/955315897854032  і «Міні-EdCamp Полтава» https://www.facebook.com/edcamp.poltava  у мережі Фейсбук.
Відповіді на часті питання
Обговорення
Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку