Виховна робота та класне керівництво: не планами єдиними...

Про вебінар

«Вас ще змушують писати плани виховної роботи?», «Подарунок класним керівникам: виховна година не обов’язкова!»: подібні провокативні заголовки знаходять відгук в учительських спільнотах. Педагоги долучаються до активного обговорення і звучать їх вердикти від категоричного «Геть адміністрацію-знущальницю» до «Як же без планування? Важко ж!».

Де та межа, на якій вирують полярно протилежні емоції? Як перейти із стану психологічного виснаження до активної реалізації виховної складової освітнього процесу? Які моделі «осучаснення» виховної роботи беруть до своєї діяльності класні керівники? І головне: що є справді нормативними документами, які регламентують роботу класного керівника, а що – медійними «пастками».

Теоретичні засади та практичні поради, планування та форми проведення заходів, зона відповідальності, стереотипи, творчість та креативність: якщо ви класний керівник, адміністратор, представник батьківської громадськості чи просто зацікавлена людина – долучайтесь до розмови про виховну роботу в школі.

План вебінару:

  1. Виховна робота класного керівника в нормативних актах.
  2. Планувати чи не планувати?
  3. Класна година: обов’язок класного керівника?
  4. Майданчик  для обміну досвідом.

Посилання на сторінку лектора Інни Іванової та Першотравенської школи №2.

Кому це буде корисно:

менеджерам освіти будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти), учителям-предметникам, вихователям шкіл-інтернатів, класним керівникам, соціальним педагогам, батькам учнів, психологам.

За участь у вебінарі ви отримаєте:

  1. Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.
Участь безкоштовна
свідоцтво 60 грн
Зразок свідоцтва
  • Видається в електронному форматі
  • Зазначено 2 академічні години
Іванова Інна

заступник директора з НВР, викладач авторського курсу «Я у медіапросторі», медіатренер, медіапедагог

  • вчитель вищої категорії, вчитель-методист, педагогічний стаж – 30 років;
  • співавтор навчальної програми для початкової школи «Я у медіапросторі» (має гриф МОН);
  • вчитель початкових класів Першотравенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2..
Обговорення
Відповіді на часті питання
Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!