Використання елементів швидкочитання на уроках літератури: навчальні перспективи та практичні поради

Про вебінар

«Ці добрі люди й гадки не мають, скільки праці й часу треба витратити, щоб навчитися читати. У мене на це пішло 80 років, і все ще не вважаю, що повністю досяг мети», – сказав колись великий Гете, і цілком мав рацію, адже знання літер ще не передбачає вміння швидко й глибоко читати. Усе приходить із досвідом. Здається, чим більше літератури ми поглинаємо, тим швидше формується наша «читабельність», зростає швидкість засвоєння інформації, активізуються розумові процеси тощо. Ще років десять тому ми вірили, що так воно і є, однак сьогодні ця концепція розвитку механізмів читання безнадійно застаріла.

Ми часто в освітньому процесі зустрічаємося зі стереотипами. Стереотип 1: учні мають кліпове мислення і вважають процес читання нудним і мало потрібним. Стереотип 2: усвідомлення і запам’ятовування навчального матеріалу учнями 40-50%, бо діти не виділяють головне у прочитаному, не вміють контролювати час виконання завдань. Стереотип 3: учні читають 80-100 слів за хвилину, а швидке читання перетворюється на скоромовку, при цьому усвідомлюється невелика частина матеріалу.

Чи відповідає це дійсності? Спробуємо стати руйнівниками стереотипів, використавши на своїх уроках методики швидкочитання, що допомагають збільшити кількість слів, прочитаних за хвилину, і підвищити відсоток інформації, яка залишиться в пам’яті після читання.

План вебінару:

  1. Хитрощі для натхнення. 5 хвилин цікавих новин.
  2. Техніка швидкого читання Теодора Рузвельта. Навички швидкої навченості.
  3. Динамічне читання vs інтенсивне читання. 
  4. Технологія чи міф?
  5. Нормативи швидкості читання.  
  6. Як стати генієм швидкочитання?
  7. ТОП практичних порад, як допомогти дитині вчитися із задоволенням.
  8. А все ще тільки почалося, або «Читати? Читати… Читати!».

Кому це буде корисно:

учителям початкової школи, учителям української мови, учителям української літератури, учителям зарубіжної літератури, класним керівникам, студентам-філологам, учням та їхнім батькам, студентам-філологам, усім, кому цікава методика удосконалення власного читання, хто хоче навчитися швидко орієнтуватись у нашому динамічному світі.

За участь у вебінарі ви отримаєте:

  1. Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.
Вебінари «На Урок»
  • Безкоштовна участь
  • Підвищення кваліфікації
  • Цікава та корисна інформація
  • Перегляд у прямому ефірі
  • Запитання доповідачу
  • Спілкування з колегами
  • Запис трансляції
  • Презентація та матеріали
  • Підтвердження участі у вебінарі
Свідоцтво про участь
  • Видається в електронному форматі
  • Зазначено 2 години
Свідоцтва, сертифікати від ТОВ «На Урок» відповідають вимогам п.13 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ № 800 від 21.08.2019 р. Відповідно свідоцтва мають усі підстави для зарахування як документи про підвищення кваліфікації вчителів. Деталі та перевірка виданих документів.

Горобченко Ірина

завідувач міського методичного кабінету відділу освіти м. Горішні Плавні, учитель-методист української мови і літератури, зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області.

  • Півфіналіст Global Teacher Prize Ukraine-2019.
  • Головний співредактор журналу «Всесвітня література в сучасній школі».
  • Переможець Всеукраїнського турніру «Моє покликання - методист».
  • Керівник Міжрегіональної творчої групи «Ключ до Слова».
  • Радник Президентської ради УАВЗЛ з питань інновації в середній освіті.
Обговорення

Необхідно авторизуватися на сайті.

Всі придбані свідоцтва за вебінари можна знайти після авторизації на сторінці Мої вебінари.

Відповіді на часті питання
Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!