Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін

Про вебінар

Один із способів зробити навчання цікавим і змістовним – частіше використовувати навчальні завдання, що мотивують до діяльності, розвивають мислення і творчість. Потенціал природничих наук для створення таких завдань величезний, але ще недостатньо реалізований.

Робота над посібником «Я дослідник. Біологія» стимулювала спікерку до створення  нестандартних навчальних завдань, що спрямовані на розвиток мисленнєвих умінь школярів. Алгоритм їх створення і використання на уроках біології, географії, курсу «Я досліджую світ»  буде обговорюватися на вебінарі.

План вебінару:

  1. Функції навчальних завдань. Потреба у розширенні спектру завдань, що стимулюють мислення.
  2. Завдання «Хто зайвий?»: знаходимо приховане у відомому.
  3. Три шляхи застосування завдань «Так чи Ні?»: діємо за алгоритмом, конструюємо, креативимо.
  4. Завдання «Група в групі»: формуємо розуміння ієрархічної організації систем.
  5. Аналіз і синтез у завданнях «Смайлики: покрокова класифікація».
  6. Різноманітні варіанти завдань на укладання послідовностей: реальний мініконструктор або онлайн-презентація.
  7. Про розвивальний потенціал мініпроектів «Склади завдання».

Кому це буде корисно:

учителям біології, географії, природознавства, хімії, курсу «Я досліджую світ» та усім зацікавленим у створенні нестандартних навчальних завдань, що стимулюють мисленнєву діяльність школярів.

За участь у вебінарі ви отримаєте:

  1. Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.
Вебінари «На Урок»
  • Безкоштовна участь
  • Підвищення кваліфікації
  • Цікава та корисна інформація
  • Перегляд у прямому ефірі
  • Запитання доповідачу
  • Спілкування з колегами
  • Запис трансляції
  • Презентація та матеріали
  • Підтвердження участі у вебінарі
Свідоцтво про участь
  • Видається в електронному форматі
  • Зазначено 2 години
Свідоцтва, сертифікати від ТОВ «На Урок» відповідають вимогам п.13 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ № 800 від 21.08.2019 р. Відповідно свідоцтва мають усі підстави для зарахування як документи про підвищення кваліфікації вчителів. Деталі та перевірка виданих документів.

Ягенська Галина

вчитель біології Луцької гімназії № 21 імені Михайла Кравчука, доцент кафедри теорії та методики викладання шкільних предметів Волинського ІППО.

  • Переможець Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2004».
  • Заслужений учитель України, кандидат педагогічних наук (дисертація з методики навчання біології, 2012).
  • Лауреат Премії Верховної Ради України педагогічним працівникам (2011).
  • Учасник тренінгу для європейських учителів «Genes of Change: New ways of Teaching Evolutionary Biology» ( Хейдельберг, 2019).
Обговорення

Необхідно авторизуватися на сайті.

Всі придбані свідоцтва за вебінари можна знайти після авторизації на сторінці Мої вебінари.

Відповіді на часті питання
Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!