Життєві компетентності, або формуємо свідоме ставлення до навчання

Про вебінар

Мета освіти – формування особистості, яка буде здатна отримувати глибокі знання, професійні навички, вільно орієнтуватися, самореалізовуватися, саморозвиватися і самостійно приймати правильні, морально-відповідальні рішення в умовах мінливого світу. Поняття компетентності передбачає сукупність фізичних та інтелектуальних якостей людини і властивостей, необхідних людині для самостійного й ефективного виходу з різних життєвих ситуацій, щоб створити кращі умови для себе в конструктивній взаємодії з іншими.

Компетентність означає наявність знань про різні аспекти життя людини, навичок творчого володіння інтелектуальним і фізичним інструментарієм, здатності взаємодіяти з іншими людьми в різних ситуаціях, враховуючи конфліктні; характеризує повноту, достатність та адекватність здійснюваних дій, що базуються на наявності великих знань та відповідного практичного досвіду. Під компетентністю сьогодні розуміється інтегрована характеристика якостей особистості людини і рівня її підготовки до виконання діяльності у певній галузі діяльності.

На засіданнях всіх рівнів звучать слова про формування в учнів свідомого ставлення до навчання. Ми розповідаємо, що потрібно в школі опановувати ази наук. Але коли учні запитують "Навіщо", іноді не вистачає аргументів. На вебінарі я пропоную несерйозно поговорити про дуже серйозну тему: застосування в повсякденному житті знань, вмінь та навичок, отриманих на уроках.

План вебінару:

І. Поняття "компетенції" та "компетентності" – давайте розберемось.
ІІ. Навіщо мені ваші предмети?

  • Скільки мов ти знаєш – стільки разів ти людина. І навіщо мені англійська?
  • Навіщо мені математика? На телефоні калькулятор є, все порахує.
  • Навіщо мені хімія? Я буду модельєром!
  • Навіщо мені географія? В мене Google-карти є.
  • А фізикою я взагалі не користуюсь!

ІІІ. Приклад для своїх дітей. Чому навчають батьки?

Кому це буде корисно:

менеджерам освіти будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти), учителям-предметникам, вихователям шкіл-інтернатів, класним керівникам, соціальним педагогам, батькам учнів, психологам.

За участь у вебінарі ви отримаєте:

  1. Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.
Вебінари «На Урок»
  • Безкоштовна участь
  • Підвищення кваліфікації
  • Цікава та корисна інформація
  • Перегляд у прямому ефірі
  • Запитання доповідачу
  • Спілкування з колегами
  • Запис трансляції
  • Презентація та матеріали
  • Підтвердження участі у вебінарі
Свідоцтво про участь
  • Видається в електронному форматі
  • Зазначено 2 академічні години
Свідоцтва, сертифікати від ТОВ «На Урок» відповідають вимогам п.13 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ № 800 від 21.08.2019 р. Відповідно свідоцтва мають усі підстави для зарахування як документи про підвищення кваліфікації вчителів. Деталі та перевірка виданих документів.

Богданова Вікторія

вчителька хімії П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. №1 Дніпропетровської обл.

Сертифікована тренерка за програмою "Сервіси web2.0 в діяльності вчителя" та за програмою Intel.

Інші вебінари лектора
Обговорення
Відповіді на часті питання
Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!