Презентація розроблена відповідно до Модельної навчальної програми «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.
Основоположником наукового методу вивчення природи є італійський учений Галілео Галілей. Він уперше запропонував дослідницький метод, яким і тепер користуються дослідники природи.
Номер слайду 3
Дослідницький метод. Будь – яке наукове дослідження розпочинається з натхнення. Учені зацікавлені ідеєю, яка допоможе краще зрозуміти, як влаштований світ. Вони ставлять запитання та шукають відповіді на них.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Швейцарський інженер Жорж де Местраль випадково зробив від реп’яхів, Жорж зацікавився – чому вони такі липучі? Потім він розглянув плоди рослини під мікроскопом і помітив, що колючки реп’яхів на кінчиках загнуті, наче маленькі гачки. Вони і чіплялися до шерсті собаки. Тоді осяяла думка створити липучку за принципом реп’яха і використати її як застібку. Це дослідницький метод.
Номер слайду 6
Перевірка гіпотези – важливий етап наукового методу дослідження. Перевірити гіпотезу можна методом пізнання. Основними методами пізнання є спостереження та експеримент ( дослід). Спостереження – це спосіб вивчення тіл і явищ природи за допомогою органів чуття: зору, слуху, нюху, дотику, смаку.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Д/З: опрацювати параграф 3. Дати відповідь на питання 1. письмово