19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Як живеться твоїм речам? (1-4 клас)

Про матеріал

вчити дітей тримати в чистоті та порядку особисті речі, одяг, книги, зошити, навчальне приладдя; приступати до занять лише після того, як наведено порядок на робочому місці ( столі, парті); після закінчення занять вміти правильно зібрати речі в портфель.

Перегляд файлу

Як живеться твоїм речам?

 

Мета: вчити дітей тримати в чистоті та порядку особисті речі, одяг,

книги, зошити, навчальне приладдя; приступати до занять лише

після того, як наведено порядок на робочому місці ( столі, парті);

після закінчення занять вміти правильно зібрати речі в портфель.

 

1.     Відгадування загадок дітьми.

 ( Загадки про шкільне приладдя, особисті речі).

 

           Не кущ, а з листочками,

           Не сорочка, а зшита,     

         Не людина, а розповідає. ( Книга).

* * *

               Є у мене деревина,

               В ній дуплиста серцевина.

              Вліз у дірку хвацький писар,

             Вічно пише і мовчить.

             Сам, як дерево завдовжки,

           Тільки ніс з дупла стирчить. ( Олівець).

                           * * *

            Де можна в портфелі

           Сховати приладдя: і гумку,

          І ручку, і навіть фломастер?  ( У пеналі).

                    * * *

 

                По папері походжаю,

               Хоч одну лиш ніжку маю.

              П’ю багато, та не їм.

             Про все на світі розповім.  ( Ручка).

 

2.     Декламування вчителем уривка вірша .

              А що в портфелі?

         Нумо, глянемо, що в ньому,

        Поки йде завзята гра.

        Бо ж портфель, усім відомо –

        Є обличчям школяра!

       Ось – книжки. Та що це з ними?!

       Чом вони у плямах синіх,

        Пошматовані, брудні?

        Страшно глянути на них!

       Подивіться на сторінку, -

       Не сторінка – а « картинка»,

       Помальована така!

      А обкладинка – ну й горе! –

      Ніби побувала вчора

      В людожерливих руках!..   ( А. Костецький).

 

3. Обговорення прочитаного. Запитання до учнів:

  - Що можна сказати про господаря цього портфеля?

 - Подумайте. Чи все гаразд із зошитами, підручниками у вашому портфелі?

 - Чи несхожі ви на цього господаря?

 

4. Тренувальні вправи.

А) Складання речей у портфель; наведення порядку на парті.

Б) Конкурси: « Портфель – обличчя школяра», « Чия парта найохайніша?»

 

5. Аналіз етичної ситуації.

 Дмитрик тусає носком черевика. Вчитель робить йому зауваження:

« Зіпсуєш черевики – будуть вони виглядати, як старі». « Ну то й що!-

безтурботно  відповідає хлопчик. – Мені мама нові купить, ще кращі за ці!»

 

6. Обговорення прочитаного. Запитання і завдання для учнів:

-         Чи можна сказати, що Дмитрик дбайливий хлопчик?

-         Як ви гадаєте, чи цінує він працю мами і загалом усіх тих людей,

  котрі пошили ці черевики?

-         Пригадайте випадок, коли можна сказати про когось: « Він виявився бережливим».

-          

   7. Розкриття значення висловлювання: « Потрібну річ далеко не клади».

 

   8. Запитання до учнів:

     - Як називають людину, що стежить за своїми особистими речами?

           ( Дбайлива, зібрана, охайна).

 

 

docx
Додано
5 квітня 2018
Переглядів
385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку