До розіграшу
залишилось:
15 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

З досвіду роботи класного керівника.

Про матеріал

Дані матеріали мають на меті поділитись досвідом роботи виховної роботи класного керівника, містять основні форми та методи роботи, нормативну документацію. Презентація стане у нагоді як молодим, так і досвідченним вчителям.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

досвід роботи класного керівника 6-Б КЛАСУ СНІГУРІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТ. №3 СЕМИДЄТОВОЇ СВІТЛАНИ ПЕТРІВНИ. Виховання всебічно розвиненої творчої високоморальної особистості

Номер слайду 2

Виховне к. РЕДОНе забороняти, а направляти;Не змушувати, а переконувати;Не командувати, а організовувати;Не обмежувати, а надавати свободу вибору.

Номер слайду 3

Клас – система, яка допомагає реалізувати турботу про соціальне благополуччя дітей, вирішувати проблему їх дозвілля, об'єднувати колектив, формувати відповідну емоційну атмосферу.

Номер слайду 4

Науково-правове забезпечення. Закон України«Про освіту»Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молодіНаказ МОН № 641 від 16 червня 2015 року. Концепція нової української школи. Програма «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України». Положення про класного керівника Наказ МОН України від06.09.2000 № 434

Номер слайду 5

Мета виховної роботи класу: формувати освічену, здатну до самовизначення, самовдосконалення, самореалізації особистість; створити умови для розвитку творчого потенціалу особистості; виховувати цілісну особистість, якій притаманні доброта, гуманність, милосердя, толерантність, совість,чесність, порядність, правдивість, скромність, сміливість, повага й любов до людей.

Номер слайду 6

Завдання виховної роботи класу: створювати максимум умов для формування морального і духовного розвитку дітей;виховувати добре відношення до життя, уміння знаходити в ній радість і бажання творити добро;створювати умови для збереження і зміцнення здоров'я;допомагати дітям і їхнім батькам знаходити шлях до серця один одного, не втрачати душевний контакт і віру в близьких людей;стимулювати інтерес до розвитку творчих, інтелектуальних і фізичних можливостей і здібностей у кожному учневі.

Номер слайду 7

Основні напрямки роботи: 1) забезпечувати оптимальні умови для всебічного розвитку вихованців, їх самореалізації; 2) у співдружності з батьками здійснювати виховання школярів в школі та за її межами; 3) здійснювати організацію і виховання первинного учнівського колективу, координувати діяльність вчителів, які працюють у класі; 4) організовувати виховні та організаційні заходи, які сприяли б зміцненню та збереженню здоров’я учнів; 5) організовувати позакласну виховну роботу з учнями; 6) домагатись єдності вимог до вихованців з боку школи і сім’ї.

Номер слайду 8

Напрямки виховної роботи: Патріотичне виховання фізичного, психічного, соціального “Я”культури і мистецтва Ціннісне ставлення до:природипрацісуспільства і держависім’ї, родини, людей

Номер слайду 9

Засоби виховання. ПРАЦЯ НАВЧАННЯСПІЛКУВАННЯСЛОВОМИСТЕЦТВОСПОРТГРАЕЛЕМЕНТИ СОЦІАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩАРОБОТА УЧНІВСКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Номер слайду 10

Основа виховного процесу. Загально-людські цінностіСтавлення до дитини як до особистостіЗахист прав і свобод дитини. Розвиток здібностей на основі вивчення потреб, інтересів та запитів учнів Переконання та свобода вибору

Номер слайду 11

Індивідуальна робота з учнями Створення умов для розвитку учнів. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Встановлення міжособистісних контактів із кожною дитиною. Розв’язання питання соціальної адаптації учнів. Облік особистих досягнень учнів. Вивчення та врахування стану здоров’я учнів. Профілактична робота з учнями «групи ризику»

Номер слайду 12

Співпрацякласного керівника з батьками. Збір відомостей про сім`ю. Анкетування батьківта учнів. Педагогічна освіта батьківІндивідуальні консультації для батьків. Участь батьків у виховній роботі класу. Батьківськізбори і всеобуч

Номер слайду 13

Форми виховної роботи:Індивідуальні-допомога вчитель здійснювати психолого-педагогічний супровід, допомога і підтримка дитини як індивідуальності, особистості Групові - спрямовані на формування комунікативних вмінь, збагачення соціального досвіду, розвиток творчих здібностей, створення умов для самореалізації та самоствердження, гармонізації інтересів особистостей і колективу Масові - спрямовані на формування у дітей громадянської, національної свідомості, мотивів діяльності Організаційні – вдосконалюються і збагачуються за рахунок співпраці школи з культурними, спортивними, методичними, юридичними установами і організаціями. Навчаючи - учись. Навчаючись – твори. У процесі творчості – навчай.

Номер слайду 14

Форми виховної діяльності Дискусія. Тренінг. Метод проектів. Колективні справи

Номер слайду 15

Патріотичне виховання

Номер слайду 16

Формування здорового способу життя

Номер слайду 17

Ми подорожуємо

Номер слайду 18

Наше дозвілля

Номер слайду 19

Робота над проектами

Номер слайду 20

Найголовнішим у вихованні має бути особистість вихователя. Вплив особистості педагога на молоду душу становить ту силу, яку неможливо замінити ні підручниками, ні моральними повчаннями, ні системою покарань і заохочень. К. Д. Ушинський

Номер слайду 21

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. молчанова яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Олещук Любов Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кузнєцов Артур Олександрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Коваленко Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Савчук Світлана В'ячеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Воскобойнікова Тетяна Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Сорока Любов Михайлывна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
Додано
19 лютого
Переглядів
681
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку