ФІЗИКА. 8 КЛАС.
Тема. Захист навчальних проєктів з теми “Теплові явища”. Частина 1.
Мета. Повторити та узагальнити знання з теми “Теплові явища”; розглянути значущість теплових явищ у житті людини; формувати культуру проведення проєктно-експериментальної роботи.
Компетентності, що формуються на уроці: представляти текстову інформацію в іншому вигляді;описувати етапи проведення фізичного експерименту, використовуючи арсенал мовних засобів (терміни, поняття тощо); складати план виступу, будувати відповідь, готувати реферат, повідомлення; обговорювати проблеми природничого змісту, брати участь у дискусії; розуміти фізичні поняття та найуживаніші терміни іноземною мовою, використовувати їх в усних чи письмових текстах; пояснювати природні явища і технологічні процеси;
використовувати знання з фізики для вирішення завдань, пов’язаних із реальними об’єктами природи і техніки; визначати можливі джерела інформації, відбирати необхідну інформацію, оцінювати, аналізувати, перекодовувати інформацію; використовувати сучасні пристрої для отримання, опрацювання, збереження, передачі та представлення інформації; застосовувати набуті знання для оволодіння новими, для їх систематизації та узагальнення.
Обладнання: проектор, ноутбук, презентації.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
Контроль відвідування дітьми занять.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Слайд 2
Обговорення класом
«Кидається в очі»
«Кинутий уперед»
«Випнутий»
«Що стирчить»
Англ. project, design
Так, дійсно, всі ці слова є докладним перекладом слова проєкт з англ. мови
Слайд 3
Узгодження теми, задач уроку. Очікування.
Слайд 4
Який із етапів для вас видався найважчим? Чому? (Фронтальна робота. Обговорення).
ІІІ. Повторення
Слайд 5
За блоком текстової інформації на слайді 5 визначте, які зміни є суттєвою ознакою теплових явищ, а які – можливою.
Суттєві ознаки – зміна температури та агрегатного стану.
Слайд 6
За блоком графічної інформації на слайді 6 визначте та назвіть теплові процеси та умови, за якими вони відбуваються.
IV. Захист навчальних проєктів
Я бажаю, щоб ваші проєкти та їх презентація кинулися присутнім в очі своєю творчістю, креативністю. Щоб представлені вами ідеї мали своє наукове продовження в майбутньому.
Учні представляють свої роботи. Присутні по закінченню презентації висловлюють свою думку щодо досягнення мети проєкту, надають рекомендації (за потреби), роблять відгуки.
V. Формування основ медіаграмотності.
Слайд 8
Інтернет-ресурс paranormal-news опублікував фото та їх опис. Яка ваша думка: це можливо чи ні? (Обговорення).
Слайд 9
Гумор, монтаж чи реальність? (Обговорення).
VІ. Підсумок, рефлексія.
Д/З: підготувати до захисту навчальні проєкти 2 групі; зробити підборку народних казок , у яких описуються теплові явища.
1