Захист навчальних проєктів із теми "Теплові явища"

Про матеріал
Розробка уроку "Захист навчальних проєктів із теми "Теплові явища", 8 клас". Метою уроку є повторити та узагальнити знання з теми “Теплові явища”; розглянути значущість теплових явищ у житті людини; формувати культуру проведення проєктно-експериментальної роботи.
Перегляд файлу

ФІЗИКА. 8 КЛАС.

Тема. Захист навчальних проєктів з теми “Теплові явища”. Частина 1.

Мета. Повторити та узагальнити знання з теми “Теплові явища”; розглянути значущість теплових явищ у житті людини; формувати культуру проведення проєктно-експериментальної роботи.

Компетентності, що формуються на уроці:  представляти текстову інформацію в іншому вигляді;описувати  етапи проведення фізичного експерименту, використовуючи арсенал мовних засобів (терміни, поняття тощо); складати план виступу, будувати відповідь, готувати реферат, повідомлення; обговорювати проблеми природничого змісту, брати участь у дискусії; розуміти фізичні поняття та найуживаніші терміни іноземною мовою, використовувати їх в усних чи письмових текстах; пояснювати природні явища і технологічні процеси;

використовувати знання з фізики для вирішення завдань, пов’язаних із реальними об’єктами природи і техніки; визначати можливі джерела інформації, відбирати необхідну інформацію, оцінювати, аналізувати, перекодовувати інформацію; використовувати сучасні пристрої для отримання, опрацювання, збереження, передачі та представлення інформації; застосовувати набуті знання для оволодіння новими, для їх систематизації та узагальнення.

Обладнання: проектор, ноутбук, презентації.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

Контроль відвідування дітьми занять.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

     Слайд 2

Обговорення класом

  • Яким одним словом чи словосполученням ви можете охарактеризувати цю особливість?

«Кидається в очі»

«Кинутий уперед»

    «Випнутий»

  «Що стирчить»

 Англ. project, design  

Так, дійсно, всі ці слова є докладним перекладом слова проєкт з англ. мови

 

              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Слайд 3

 

Узгодження теми, задач уроку. Очікування.

 

     Слайд 4

Який із етапів для вас видався найважчим? Чому?   (Фронтальна робота. Обговорення).

ІІІ. Повторення

    Слайд  5

 За блоком текстової інформації на слайді 5 визначте, які зміни є суттєвою ознакою теплових явищ, а які – можливою.

Суттєві ознаки – зміна температури та агрегатного стану.

 Слайд  6

За блоком графічної інформації на слайді 6 визначте та назвіть теплові процеси та умови, за якими вони відбуваються.

IV. Захист навчальних проєктів

Я бажаю, щоб ваші проєкти та їх презентація кинулися присутнім в очі своєю творчістю, креативністю. Щоб представлені вами ідеї мали своє наукове продовження в майбутньому.

Учні представляють свої роботи. Присутні по закінченню презентації висловлюють свою думку щодо досягнення мети проєкту, надають рекомендації (за потреби), роблять відгуки.

V. Формування основ медіаграмотності.

    Слайд  8

Інтернет-ресурс paranormal-news опублікував фото та їх опис. Яка ваша думка: це можливо чи ні? (Обговорення).

 

    Слайд  9

Гумор, монтаж чи реальність? (Обговорення).

VІ. Підсумок, рефлексія.

  • Що знали?
  • Що робили?
  • Що дізналися?
  • Що здивувало?
  • Що треба змінити?
  • Чи потрібна інформація розглядалася?

Д/З: підготувати до захисту навчальні проєкти  2 групі; зробити підборку народних казок , у яких описуються теплові явища.

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
Додано
28 травня 2020
Переглядів
5290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку