Заняття по правовому вихованню "Правовий марафон"

Про матеріал
Розробка заняття по правовому вихованню у цікавій та доступній як для дітей, так і для вчителя формі.
Перегляд файлу

 Правовий марафон

Заняття по правовому вихованню для учнів 5 – 6 класів

Обладнання та матеріали: аркуші із частинами прислів’їв.

                                       Хід заняття

На дошці зображено дві паралельних схеми (для кожної з команд):

Старт – станція1-станція 2-станція 3-станція 4- станція 5 – фініш

Ведуча:

  • Учасники діляться на 2 команди, придумують собі назву та обирають капітана /2 хв./
  • Кожна із команд має пройти марафон, взявши участь у випробуваннях (виконавши завдання) та набравши визначену суму балів. Переможця визначимо на фініші.

Станція 1. «Правовий опитувальник»

/по черзі кожній із команд задаються запитання, на які мають відповісти, отримавши за кожну відповідь 1 бал/

1) Статус міста Києва в Україні (столиця).

2) Грошова одиниця в Україні (гривня).

3) Влада народу (демократія).

4) Основний закон України (конституція).

5) Герб України (тризуб).

6) Гімн України («Ще не вмерла України»).

7) Ім’я діючого президента України.

8) Хто був автором першої демократичної конституції в Україні?

9) Князь, що запровадив християнство в Київській Русі.

Станція 2. Конкурс капітанів

  • Ми знаємо права дітей, а чи так само гарно можемо згадати обов’язки? По черзі капітани називатимуть обов’язки дітей. Виграє той, хто сказав останнім.

(Обов’язки: 1. Вчитися, 2.Дотримуватися вимог законодавства України. 3.Дотримуватися моральних та етичних норм. 4.Виконувати правила для учнів. 5.Берегти природу, пам’ятки історії та культури. 6. Дотримуватись правил гігієни. 7.Берегти шкільне майно, приладдя. 8. Піклуватися про здоров’я своє та однокласників. 9. Дотримуватися чистоти та порядку в приміщенні та на території закладу. 10.Дотримуватися ділового стилю одягу. 11.Займатися самообслуговуванням, брати участь у суспільно-корисній праці. 12. Поважати своє оточення.)

Станція 3. «Склади прислів’я»

На окремих аркушах написані початки прислів’їв, по одному учаснику від команди потрібно знайти і приєднати їх закінчення.

Якого ставлення бажаєш до себе /так стався до інших.

Що посієш / те й пожнеш.

Людина-коваль /свого щастя.

Життя прожити /не поле перейти.

Станція 4. «Аукціон ідей»

  • Вам слід пофантазувати на тему «Якби я був президентом України» і записати по шість ваших законів /ідеї команди/.

Станція 5. Казкове судове засідання.

  • Учасникам пропонується пригадати зміст казки («Попелюшка», «Гидке каченя»). Одна із команд має виправдати кривдників (вмотивувавши їх вчинки і поведінку – чому так діяли), інша – стати на захист покривджених (визначивши, які злочини стосовно персонажів були здійснені) – можливо, виступивши у ролі персонажів.

*(«Попелюшка»:

- мачуха – хотіла видати вдало доньок заміж, а Попелюшка була для неї нерідною і дратувала своєю покірністю;

- Попелюшка – багато працювала, терпіла образи, обмовляння.)

Підсумок: підрахувавши бали, визначаємо команду-переможця.

 

docx
Додано
13 жовтня
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку