Завантаження даних з Інтернету. Авторське право. Практична робота №3. Інструктаж з БЖД

Про матеріал
сформувати вміння шукати, завантажувати та зберігати дані, отримані із Інтернету; сприяти усвідомленню необхідності дотримання авторського права, сформувати уявлення про необхідність критичного ставлення до відомостей з Інтернету; ознайомити з правилами безпечного користування послугами мережі Інтернет
Перегляд файлу

Урок  5клас

Тема  Завантаження даних з Інтернету. Авторське право. Практична робота №3. Інструктаж з БЖД.

Мета :

  • навчальна: сформувати вміння шукати, завантажувати та зберігати дані, отримані із Інтернету; сприяти усвідомленню необхідності дотримання авторського права, сформувати уявлення про необхідність критичного ставлення до відомостей з Інтернету; ознайомити з правилами безпечного користування послугами мережі Інтернет;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

ключові компетентності:

  • соціальна та громадянська компетентності: сприяти усвідомленню необхідності використовувати тільки легальне програмне забезпечення та контент;
  • екологічна грамотність і здорове життя: формувати вміння критично оцінювати здобуті з Інтернету інформацію і знати методи перевірки їх надійності;

Тип уроку: комбінований

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. актуалізація опорних знань

Гра «лови помилку»

На картках записані групи слів. Учні викреслюють зайве поняття, обмінюються картками, здійснюють взаємоперевірку.

1. Веб-сайт, веб-браузер, мережна папка.

2. Пошук, ключові слова, обліковий запис.

3. Зображення, папка, фрагмент тексту.

4. Гіперпосилання, веб-сайт, ім’я комп’ютера.

5. Локальна мережа, Інтернет, глобальна мережа, комп’ютер.

IV. мотивація навчальної діяльності

— Чи пам’ятаєте ви, як на попередньому уроці ми розглядали ситуацію, коли Миколі потрібно було підготувати проект на урок історії? Тоді ми відповіли на всі запитання, підібрали потрібний матеріал для роботи, але чи завершилась на цьому підготовка до проекту? Чи замислювалися ви, як завантажити потрібний матеріал на власний комп’ютер? Як правильно використати його, дотримуючись авторського права? Що таке авторське право? Як визначити, чи правильну інформацію ми знайшли? Про це ми дізнаємось сьогодні на уроці.

Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

VІ. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

Пояснення з елементами демонстрування презентації

Робота з підручником: § 2.3

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.Інструктаж учителя.
  2. Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст. 82-83

  1. Вправи для очей.

VIІ. Узагальнення та систематизація знань

Бесіда з елементами опитування

  1. На які ризики наражається людина під час пошуку матеріалів в Інтернеті?
  2. Чому потрібно захищати особисті дані в Інтернеті?
  3. Як зберегти зображення, що міститься на веб-сторінці?
  4. Як зберегти фрагмент тексту з веб-сторінки?
  5. Які права називають авторськими?
  6. Чому потрібно захищати авторські права?
  7. Як забезпечити дотримання авторських прав, використовуючи відомості, отримані з Інтернету?
  8. Шо називають плагіатом?

VIІІ. Підсумки уроку

1. Що сьогодні дізналися нового?

2. Чого навчилися?

3. Що сподобалось на уроці, а що ні?

4. Чи виникали труднощі

Домашнє завданняПідручник § 2.3 ст. 79-85

 

docx
Додано
28 жовтня 2022
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку