Завдання з інформатики

Про матеріал
Завдання з інформатики на використання технології штучного інтелекту. 5 клас. Тема: комп'ютерна презентація.
Перегляд файлу

Завдання з інформатики на використання технології штучного інтелекту.

5 клас. Тема: комп'ютерна презентація.

 

Завдання: Google Quick, Draw! — це онлайн-гра, де штучний інтелект намагається вгадати, що ви малюєте, за обмежений час. Ви малюєте прості об'єкти, а ШІ намагається "впізнати" їх, аналізуючи ваш малюнок у реальному часі. Ця гра є прикладом використання ШІ для розпізнавання зображень.

  1. Перейдіть на сайт Google Quick, Draw!
    Відкрийте гру, перейшовши за посиланням: Google Quick, Draw!
  2. Обирайте запропоновані малюнки
    Коли розпочнеться гра, на екрані з'являтимуться прості об'єкти для малювання, наприклад: будинок, сонце, автомобіль.
  3. Намалюйте об'єкт за 20 секунд
    У вас буде всього 20 секунд, щоб намалювати запропонований об'єкт. Намагайтеся зробити це якомога простіше та швидше.
  4. Спостерігайте за результатами
    Під час малювання штучний інтелект намагатиметься вгадати, що саме ви малюєте, відображаючи свої здогадки в реальному часі. Коли ШІ вгадає об'єкт, він зупиняється.
  5. Грайте кілька разів
    Ви зможете зіграти кілька раундів із різними об'єктами, щоб побачити, наскільки добре ШІ справляється з розпізнаванням ваших малюнків.

 

 

docx
Додано
22 січня
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку