№ |
Предмет/тема |
Взаємодія з учнями |
Спостереження на уроці |
|||||
Поведінка |
Активність в освітньому процесі |
Взаємодія з учителем |
Академічні навички |
Навички самообслуговування |
||||
|
|
□контакт присутній □контакт відсутній □обмежений контакт □ініціює контакт □розуміє ровесників □конфліктує |
□легко відволікається на зовнішні подразники □швидко втомлюється □працює зосереджено □висловлює власні погляди, ідеї □регулює власний емоційний стан |
□активна □зосереджена □працює з бажанням □байдужа □важко зосереджується □стійка увага □нестійка увага |
□звертає увагу на вчителя □сприймає звернення □розуміє завдання від вчителя □конфліктує □потребує постійного контакту з вчителем |
□розуміння понять □розширення словникового запасу □вміння порівнювати □вміння узагальнювати |
□на високому рівні □на низькому рівні □потребує допомоги □часткової допомоги □не потребує допомоги
|
|
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
|
□контакт присутній □контакт відсутній □обмежений контакт □ініціює контакт □розуміє ровесників □конфліктує |
□легко відволікається на зовнішні подразники □швидко втомлюється □працює зосереджено □висловлює власні погляди, ідеї □регулює власний емоційний стан |
□активна □зосереджена □працює з бажанням □байдужа □важко зосереджується □стійка увага □нестійка увага |
□звертає увагу на вчителя □сприймає звернення □розуміє завдання від вчителя □конфліктує □потребує постійного контакту з вчителем |
□розуміння понять □розширення словникового запасу □вміння порівнювати □вміння узагальнювати |
□на високому рівні □на низькому рівні □потребує допомоги □часткової допомоги □не потребує допомоги
|
|
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
|
□ контакт присутній □контакт відсутній □обмежений контакт □ініціює контакт □розуміє ровесників □конфліктує |
□легко відволікається на зовнішні подразники □швидко втомлюється □працює зосереджено □висловлює власні погляди, ідеї □регулює власний емоційний стан |
□активна □зосереджена □працює з бажанням □байдужа □важко зосереджується □стійка увага □нестійка увага |
□звертає увагу на вчителя □сприймає звернення □розуміє завдання від вчителя □конфліктує □потребує постійного контакту з вчителем |
□розуміння понять □розширення словникового запасу □вміння порівнювати □вміння узагальнювати |
□на високому рівні □на низькому рівні □потребує допомоги □часткової допомоги □не потребує допомоги
|
|
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
|
□ контакт присутній □контакт відсутній □обмежений контакт □ініціює контакт □розуміє ровесників □конфліктує |
□легко відволікається на зовнішні подразники □швидко втомлюється □працює зосереджено □висловлює власні погляди, ідеї □регулює власний емоційний стан |
□активна □зосереджена □працює з бажанням □байдужа □важко зосереджується □стійка увага □нестійка увага |
□звертає увагу на вчителя □сприймає звернення □розуміє завдання від вчителя □конфліктує □потребує постійного контакту з вчителем |
□розуміння понять □розширення словникового запасу □вміння порівнювати □вміння узагальнювати |
□на високому рівні □на низькому рівні □потребує допомоги □часткової допомоги □не потребує допомоги |
|
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
|
□ контакт присутній □контакт відсутній □обмежений контакт □ініціює контакт □розуміє ровесників □конфліктує
|
□легко відволікається на зовнішні подразники □швидко втомлюється □працює зосереджено □висловлює власні погляди, ідеї □регулює власний емоційний стан |
□активна □зосереджена □працює з бажанням □байдужа □важко зосереджується □стійка увага □нестійка увага |
□звертає увагу на вчителя □сприймає звернення □розуміє завдання від вчителя □конфліктує □потребує постійного контакту з вчителем |
□розуміння понять □розширення словникового запасу □вміння порівнювати □вміння узагальнювати
|
□на високому рівні □на низькому рівні □потребує допомоги □часткової допомоги □не потребує допомоги
|
|
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||