Журнал спостережень асистента вчителя за дитиною з ООП

Про матеріал
Документ містить зразок журналу спостережень асистента вчителя за дитиною з особливими освітніми потребами. Надаю подібний зразок.
Перегляд файлу

    
   Дата

Предмет/тема

Взаємодія з учнями

                                                                                   Спостереження на уроці

Поведінка

Активність в освітньому процесі

Взаємодія з учителем

Академічні навички

Навички самообслуговування

 

 

□контакт присутній

□контакт відсутній

□обмежений контакт

□ініціює контакт

□розуміє ровесників

□конфліктує

□легко відволікається на зовнішні подразники

□швидко втомлюється

□працює зосереджено

□висловлює власні погляди, ідеї

□регулює власний емоційний стан

□активна

□зосереджена

□працює з бажанням

□байдужа

□важко зосереджується

□стійка увага

□нестійка увага

□звертає увагу на вчителя

□сприймає звернення

□розуміє завдання від вчителя

□конфліктує

□потребує постійного контакту з вчителем

□розуміння понять

□розширення словникового запасу

□вміння порівнювати

□вміння узагальнювати

□на високому рівні

□на низькому рівні

□потребує допомоги

□часткової допомоги

□не потребує допомоги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

□контакт присутній

□контакт відсутній

□обмежений контакт

□ініціює контакт

□розуміє ровесників

□конфліктує

□легко відволікається на зовнішні подразники

□швидко втомлюється

□працює зосереджено

□висловлює власні погляди, ідеї

□регулює власний емоційний стан

□активна

□зосереджена

□працює з бажанням

□байдужа

□важко зосереджується

□стійка увага

□нестійка увага

□звертає увагу на вчителя

□сприймає звернення

□розуміє завдання від вчителя

□конфліктує

□потребує постійного контакту з вчителем

□розуміння понять

□розширення словникового запасу

□вміння порівнювати

□вміння узагальнювати

□на високому рівні

□на низькому рівні

□потребує допомоги

□часткової допомоги

□не потребує допомоги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

□ контакт присутній

□контакт відсутній

□обмежений контакт

□ініціює контакт

□розуміє ровесників

□конфліктує

□легко відволікається на зовнішні подразники

□швидко втомлюється

□працює зосереджено

□висловлює власні погляди, ідеї

□регулює власний емоційний стан

□активна

□зосереджена

□працює з бажанням

□байдужа

□важко зосереджується

□стійка увага

□нестійка увага

□звертає увагу на вчителя

□сприймає звернення

□розуміє завдання від вчителя

□конфліктує

□потребує постійного контакту з вчителем

□розуміння понять

□розширення словникового запасу

□вміння порівнювати

□вміння узагальнювати

□на високому рівні

□на низькому рівні

□потребує допомоги

□часткової допомоги

□не потребує допомоги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

□ контакт присутній

□контакт відсутній

□обмежений контакт

□ініціює контакт

□розуміє ровесників

□конфліктує

□легко відволікається на зовнішні подразники

□швидко втомлюється

□працює зосереджено

□висловлює власні погляди, ідеї

□регулює власний емоційний стан

□активна

□зосереджена

□працює з бажанням

□байдужа

□важко зосереджується

□стійка увага

□нестійка увага

□звертає увагу на вчителя

□сприймає звернення

□розуміє завдання від вчителя

□конфліктує

□потребує постійного контакту з вчителем

□розуміння понять

□розширення словникового запасу

□вміння порівнювати

□вміння узагальнювати

□на високому рівні

□на низькому рівні

□потребує допомоги

□часткової допомоги

□не потребує допомоги

 

 

 

 

 

 

 

 

□ контакт присутній

□контакт відсутній

□обмежений контакт

□ініціює контакт

□розуміє ровесників

□конфліктує

 

□легко відволікається на зовнішні подразники

□швидко втомлюється

□працює зосереджено

□висловлює власні погляди, ідеї

□регулює власний емоційний стан

□активна

□зосереджена

□працює з бажанням

□байдужа

□важко зосереджується

□стійка увага

□нестійка увага

□звертає увагу на вчителя

□сприймає звернення

□розуміє завдання від вчителя

□конфліктує

□потребує постійного контакту з вчителем

□розуміння понять

□розширення словникового запасу

□вміння порівнювати

□вміння узагальнювати

 

□на високому рівні

□на низькому рівні

□потребує допомоги

□часткової допомоги

□не потребує допомоги

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Купрієнко Оксана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 жовтня 2023
Переглядів
389
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку