"Журнал спостережень за дитиною з особливими освітніми потребами"

Про матеріал

Шаблон журналу спостережень асистента вчителя в інклюзивному класі. Містить варіанти опису поведінки, міри присутності та участі дитини з ООП у навчальному процесі класу

Перегляд файлу

                                                                                     Спостереження на уроці

 

Дата

Предмет

Тема

Поведінка

Увага

Навчальна діяльність

Взаємодія з вчителем

Допомога асистента

Примітка

 

 

 

______________

 

______________

 

______________

_легко відволікається на зовнішні признаки

_швидко втомлюється

_працює зосереджено

 

_стійка

_не стійка

_активність

_бажання вчитися

_байдужісь

_небайдужісь

­_сприймає звертання до всього класу

­_потребує особистого звертання

_йде на контакт

_конфліктує

_не йде на контакт

_навідні питання

_організаційна допомога

_додаткова конкретизація

_додаткове пояснення

 

 

 

 

______________

 

______________

 

______________

 

_легко відволікається на зовнішні признаки

_швидко втомлюється

_працює зосереджено

 

_стійка

_не стійка

­­_активність

_бажання вчитися

_байдужісь

_небайдужісь

­_сприймає звертання до всього класу

­_потребує особистого звертання

_йде на контакт

_конфліктує

_не йде на контакт

_навідні питання

_організаційна допомога

_додаткова конкретизація

_додаткове пояснення

 

 

 

 

______________

 

______________

 

______________

_легко відволікається на зовнішні признаки

_швидко втомлюється

_працює зосереджено

 

_стійка

_не стійка

_активність

_бажання вчитися

_байдужісь

_небайдужісь

­_сприймає звертання до всього класу

­_потребує особистого звертання

_йде на контакт

_конфліктує

_не йде на контакт

_навідні питання

_організаційна допомога

_додаткова конкретизація

_додаткове пояснення

 

 

 

 

______________

 

______________

 

______________

_легко відволікається на зовнішні признаки

_швидко втомлюється

_працює зосереджено

 

_стійка

_не стійка

активність

_бажання вчитися

_байдужісь

_небайдужісь

­_сприймає звертання до всього класу

­_потребує особистого звертання

_йде на контакт

_конфліктує

_не йде на контакт

_навідні питання

_організаційна допомога

_додаткова конкретизація

_додаткове пояснення

 

 

 

 

_____________

 

_____________

 

_____________

_легко відволікається на зовнішні признаки

_швидко втомлюється

_працює зосереджено

 

_стійка

_не стійка

активність

_бажання вчитися

_байдужісь

_небайдужісь

­_сприймає звертання до всього класу

­_потребує особистого звертання

_йде на контакт

_конфліктує

_не йде на контакт

_навідні питання

_організаційна допомога

_додаткова конкретизація

_додаткове пояснення

 

 

 

(Назва навчального закладу)

 

                                                                                                 журнал спостережень

за розвитком дитини

з особливими освітніми потребами в умовах

інклюзивного навчання

2023/2024 навчальний рік

Учень: ПІБ

Клас: 3-Б

Класний керівник: ПІБ

Асистент вчителя: ПІБ

 

 

 

Розпочато «___»__________20__року

                                                      Закінчено «___»__________20__року

 

2023/2024 навчальний рік

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Купрієнко Оксана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 жовтня 2023
Переглядів
2506
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку