День перший(1)
Поклади свої руки на малюнок. Запам’ятай, де ліва рука, а де права. Поклади на сторінку зошита свою праву руку долонькою вниз і обведи її синім олівцем. А тепер поклади ліву руку і обведи її червоним олівцем.
2.А ось руки повернулись долоньками до тебе. Де права рука? Де ліва? Розфарбуй ліву руку синім кольором, а праву – червоним.
3 .А це клоун Кнопа. Розкажи, хто розташований ліворуч від Кнопи, а хто-праворуч.
Прикраси костюм клоуна: Намалюй на лівій його частині зірочки, а на правій - кружечки.
День перший(2)
1.Подивись на малюнок. Хто зображений у центрі? Що робить ця людина? Кого дресирує? Назвіть цих тварин. Які тварини справа від артиста? Які - зліва? Порахуй, скільки тваринок зліва, а скільки - справа.
Виклади на стіл стільки кружечків, скільки тигрів, стільки квадратиків,скільки собачок.
2.Подивись на свою праву руку. Порахуй, скільки на ній пальчиків. Поклади на стіл стільки ж трикутничків. Візьми в свою ліву руку стільки олівців, скільки пальців на цій руці.
3.Розфарбуй червоним олівцем рукавички, які потрібно одягати на праву руку, а синім – рукавички, які потрібно одягати на ліву руку.
Порахуй рукавички на праву руку і рукавички на ліву руку. Намалюй стільки кружечків, скільки рукавичок на праву руку і стільки квадратиків, скільки рукавичок на ліву руку -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Назви іграшки. Які іграшки розміщені ліворуч від ляльки? А яка під лялькою? Яка іграшка розташована між машинкою і черепахою? Знайди і розфарбуй іграшку: праворуч від кубиків, ліворуч від черепахи, між дзигою і пірамідою.
5. Візьми участь у грі дітей . Для цього наведи лінії, не відриваючи олівця від паперу.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
День другий(1)
1.Розглянь малюнок. Хто на малюнку перед зайчиком? Що позаду зайчика? Хто позаду зайчика? Хто від зайчика праворуч, а хто – ліворуч? Хто вгорі, а хто внизу?
2. Намалюй посередині дерево, над ним сонечко, праворуч від дерева- квіточку, ліворуч – грибочка, під деревом – траву.
3. Допоможи гвинтокрилам приземлитися. Для цього проведи лінії зверху вниз від кожного з них до місця приземлення. Розфарбуй кабіну кожного гвинтокрила таким самим кольором, що й майданчик для його приземлення.
4. Виконай штрихування за зразком.
5. Покажи , як рухаються тваринки . Проводь лінії, не відриваючи олівець від листка.
День другий(2)
1 Хто зображений на малюнку ? Де сидить собачка? Де літає метелик? Де росте квіточка? Де світить сонечко? Що на малюнку під метеликом? Що на малюнку праворуч від собачки? Наведи по контуру малюнок. Розфарбуй його. Придумай кличку для песика.
2.Намалюй в центрі прямокутника кружечок. Зліва від нього – трикутник. Справа – зірочку. Над кружечком – сонечко.
3.Виконай штрихування за зразком.
4.Розфарбуй кульки улюбленими кольорами. Порахуй кульки, у прямокутнику намалюй стільки ж листочків.
День третій(1)
1.Допоможи тваринкам швидко подолати доріжки. Для цього проведи олівцем посередині доріжок. Намагайся не зупинятися, не відривати олівця від паперу і не виходити за межі.
2.Виконай штрихування за зразком.
3.Скопіюй зображення по крапочках.
4.Відгадай, де чия тінь. З’єднай лінією кожну тваринку з її тінню.
День третій(2)
1.Рибок , намальованих у нижньому ряду, прикраси за зразком у верхньому ряду.
Порахуй, скільки рибок у тебе на малюнку. Розфарбуй їх за своїм бажанням.
2.Допоможи тваринам дістатись до улюблених ласощів. Проводь лінії по крапочках, не відриваючи олівця від листка.
3.Попрацюй на розлінованому у клітинку листку. Виконуй вправу уважно.
Коли виконаєш письмове завдання, можеш розфарбувати кішку.
4.Знайди пари взуття і з’єднай лініями.
День четвертий(1)
1.Розглянь малюнки. Що ти на них бачиш? Назви одним словом, що ти бачиш на кожному малюнку. Наведи предмети кольоровими олівцями.
2 Допоможи зайчику зібрати овочі, а їжачку -фрукти. Для цього проведи лінії до їхніх кошиків. Розфарбуй.
3. Сьогодні ми з вами маємо зварити борщ і компот. Але продукти всі змішались. Нам треба їх розділити на групи: овочі і фрукти, поставивши стрілки.
4.Подивись, як цікаво рухаються у воді рибки. Спробуй і ти пройти їхній шлях за допомогою олівця.
День четвертий(2)
1 .Подивись на малюнок. Як називаються зображені на ньому предмети? Порахуй, скільки на малюнку овочів. Виклади на столі стільки ж кружечків.
Порахуй фрукти і виклади таку ж кількість квадратиків.
2.Попрацюй на розлінованому листку. Пам’ятай про правила .
День п’ятий(1)
1.Розфарбуй однакові фігури однаковим кольором.
Назви їх.
2.Допоможи тваринкам подолати свій шлях. Проведи лінії,не відриваючи руку від листка.
3.Зєднай лініями рукавички однакового кольору. Назви ці кольори.
4.Подивись уважно на картинку. Знайди ,чим відрізняються песики між собою. Розфарбуй одне з собачат, придумай йому кличку.
День п’ятий(2)
1.Зараз ми попрацюємо з цікавими квадратами. Заповнимо фігурками, яких не вистачає, порожні клітинки. Потім ви розфарбуєте кожну фігуру своїм кольором.
2.Обведи по крапочках предмети, не відриваючи руку .Порахуй скільки на малюнку предметів у кожному рядку.
3.Подивіться на малюнок. Які фігури ви бачите? Які кольори є на малюнку?
4.Розмалюй кружку без ручки і в горошок.
Розмалюй каструлю без кришки , але з квіточкою.
Розмалюй не плаття і не сорочку.