Зошит для адаптаційних занять шестирічок перед 1 класом (1ч.)

Про матеріал
Зошит містить в собі розроблені 10 днів для адаптації шестирічок перед 1 класом. В зошиті розроблені заняття як з навчання грамоти, так і математична галузь, розвиток мовлення. Допоможе вчителю, який працює на підготовці дітей до 1 класу.
Перегляд файлу

                                        День перший(1)

  1.                 У людини дві руки. Щоб не переплутати, їх називають: права і ліва.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\01.jpg

 

         Поклади свої руки на малюнок. Запам’ятай, де ліва рука, а де права. Поклади на сторінку зошита свою праву руку долонькою вниз і  обведи її синім олівцем. А тепер поклади ліву руку  і обведи її червоним олівцем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.А ось руки повернулись долоньками до тебе. Де права рука? Де ліва? Розфарбуй ліву руку синім кольором, а праву – червоним.

                  

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\загружено.jpg

 

3 .А це клоун Кнопа. Розкажи, хто розташований ліворуч від Кнопи, а хто-праворуч.

Прикраси костюм клоуна: Намалюй на  лівій його частині зірочки, а на правій  - кружечки.

   D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\pi57RrriB (1).jpegD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\kloun-5.jpgD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\i.jpg

 

 

                                                День перший(2)

1.Подивись на малюнок. Хто зображений у центрі? Що робить ця людина? Кого дресирує? Назвіть цих тварин. Які тварини справа від артиста? Які - зліва? Порахуй, скільки тваринок зліва, а скільки - справа.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\i (1).jpgD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\6264ea65b9f0bedacdf97d16dc5992de.jpgD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\3010.jpg

Виклади на стіл стільки кружечків, скільки тигрів, стільки квадратиків,скільки собачок.

2.Подивись на свою праву руку. Порахуй, скільки на ній пальчиків. Поклади на стіл стільки ж трикутничків. Візьми в свою ліву руку стільки олівців, скільки пальців на цій руці.

3.Розфарбуй червоним олівцем рукавички, які потрібно одягати на праву руку, а синім – рукавички, які потрібно одягати на ліву руку.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\mittens3.gifD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\i (2).jpgD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\Садовник-перчатки_560c09f0000d1-p.gif

Порахуй рукавички на праву руку і рукавички на ліву руку. Намалюй стільки кружечків, скільки рукавичок на праву руку і стільки квадратиків, скільки рукавичок на ліву руку                                                                                                                                          -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. Назви іграшки.  Які іграшки розміщені ліворуч від ляльки? А яка під лялькою? Яка іграшка розташована між машинкою і черепахою? Знайди і розфарбуй іграшку: праворуч від кубиків, ліворуч від  черепахи, між дзигою і пірамідою.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\19704196-baby-s-toys-set-outlined-vector-illustration.jpg

5. Візьми участь у грі дітей . Для цього наведи лінії, не відриваючи олівця від паперу.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\i (3).jpg- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\i (4).jpg

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\1354796007.jpg - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - -D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\i (7).jpg

 

                                                 

                                                 День другий(1)

1.Розглянь малюнок. Хто на малюнку перед зайчиком? Що позаду зайчика? Хто позаду зайчика? Хто від зайчика праворуч, а хто – ліворуч? Хто вгорі, а хто внизу?

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\0.jpg

2.  Намалюй посередині дерево, над ним сонечко, праворуч від дерева- квіточку, ліворуч – грибочка, під деревом – траву.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.  Допоможи гвинтокрилам приземлитися. Для цього проведи лінії зверху вниз від кожного з них до місця приземлення. Розфарбуй  кабіну кожного гвинтокрила таким самим кольором, що й майданчик для його приземлення.

 D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\38 (1).png   D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\38 (1).png    D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\38 (1).png        D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\38 (1).png

 

 

 

 

 

4. Виконай штрихування за зразком.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\49669_html_1295bf5.jpgD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\49669_html_m247c76ae.jpg

5. Покажи , як рухаються тваринки . Проводь лінії, не відриваючи олівець від листка.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\eeaebbffb5d29ff62799637fc51adb7b.jpg

                                                 День другий(2)

1 Хто зображений на малюнку ? Де сидить собачка? Де літає метелик? Де росте квіточка? Де світить сонечко? Що на малюнку під метеликом?  Що на малюнку праворуч від собачки? Наведи по контуру малюнок. Розфарбуй його. Придумай кличку для  песика.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\mini_8.jpg

2.Намалюй в центрі прямокутника кружечок. Зліва від нього – трикутник. Справа – зірочку. Над кружечком – сонечко.

 

 

 

 

 

 

 

 

       3.Виконай штрихування за зразком.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\0_9f7a9_f02f3da6_XXXL.jpg

       4.Розфарбуй кульки улюбленими кольорами. Порахуй кульки,  у прямокутнику намалюй стільки ж листочків.

 

 

 

 

 

 

                                           

                                                 День третій(1)

1.Допоможи тваринкам швидко подолати доріжки. Для цього проведи олівцем посередині доріжок. Намагайся не зупинятися, не відривати олівця від паперу і не виходити за межі.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\0_178f5e_c97626aa_orig.jpg

2.Виконай штрихування за зразком.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\19052175.jpeg

3.Скопіюй зображення по крапочках.D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\2fcd5cf1ebcd4213d8a17edc4cd47ad7.jpg

4.Відгадай, де чия тінь. З’єднай лінією кожну тваринку з її тінню.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\7583578_98984.jpg

                                                  День третій(2)

1.Рибок , намальованих у нижньому ряду, прикраси за зразком у верхньому ряду.

Порахуй, скільки рибок у тебе на малюнку. Розфарбуй їх за своїм бажанням.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\Explorar0019.jpg

2.Допоможи тваринам дістатись до улюблених ласощів. Проводь лінії по крапочках, не відриваючи олівця від листка.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\1306481572_razvitie-melkoj-motoriki10.jpg

      3.Попрацюй на розлінованому у клітинку листку. Виконуй вправу уважно.

         Коли виконаєш письмове завдання, можеш розфарбувати кішку.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\56339b0b0b5484a28c98bcc55cff02c0.jpg

 

     4.Знайди пари взуття і з’єднай  лініями.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\obuv-3god4.jpg

                                                    День четвертий(1)

1.Розглянь малюнки. Що ти на них бачиш? Назви одним словом, що ти бачиш на кожному малюнку. Наведи предмети кольоровими олівцями.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\9169-raskraska-ovoschi-kontur-shablon.jpgD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\10266_html_m2e73cce9.jpg

 

2 Допоможи зайчику зібрати овочі, а їжачку -фрукти. Для цього проведи лінії до їхніх кошиків. Розфарбуй.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\6.jpgD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\11201_html_m295e51.jpgD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\1407843900_8.jpgD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\coloriagecarotte.jpgD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\coloring_fruits_7.jpg                                                                  D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\yigak5.jpg D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\raskraska_ogurez.jpg    D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\2.jpg       D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\9719810-vegetable,-beet-with-leaves,-vector,-monochrome-contours-on-white.jpg    D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\depositphotos_30853245-Easter-Bunny-with-a-basket-of-eggs.jpg 

 

 

 

3. Сьогодні ми з вами маємо зварити борщ і компот. Але продукти всі змішались.                Нам треба їх розділити на групи: овочі і фрукти, поставивши стрілки. 

                   D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\103494_html_598a8f23.jpg

4.Подивись, як цікаво рухаються у воді рибки. Спробуй і ти пройти їхній шлях за допомогою олівця.

 

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\18.jpg

 

 

 

 

 

 

                                            

                                                День четвертий(2)

1 .Подивись на малюнок. Як називаються зображені на ньому предмети? Порахуй, скільки на малюнку овочів. Виклади на столі стільки ж кружечків.

           Порахуй фрукти і виклади таку ж кількість квадратиків.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\image001_111 (1).jpg

 

2.Попрацюй на розлінованому листку. Пам’ятай про правила .

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\QSAptd44gtM.jpg

                                        День п’ятий(1)

1.Розфарбуй однакові фігури однаковим кольором.

Назви їх.

 

2.Допоможи  тваринкам подолати свій шлях. Проведи лінії,не відриваючи руку    від листка.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\965980911.jpg

 

3.Зєднай лініями рукавички однакового кольору. Назви ці кольори.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\IMG_0003.jpg

4.Подивись уважно на картинку. Знайди ,чим відрізняються песики між собою. Розфарбуй одне з собачат, придумай йому кличку.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\raskraska_naidi_otlichia_17.jpg

 

 

 

                                        День п’ятий(2)

1.Зараз ми попрацюємо з цікавими квадратами. Заповнимо фігурками, яких не вистачає, порожні клітинки. Потім ви розфарбуєте кожну фігуру своїм кольором.

 

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\005.jpg

 

2.Обведи по крапочках предмети, не відриваючи руку .Порахуй скільки на малюнку предметів у кожному рядку.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\551702847.jpg

 

 

3.Подивіться на малюнок. Які фігури ви бачите? Які кольори є на малюнку?

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\sddefault.jpg

 

4.Розмалюй кружку без ручки і в горошок.

Розмалюй каструлю без кришки , але з квіточкою.

Розмалюй не плаття і не сорочку.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Onyshchenko Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 березня 2020
Переглядів
1389
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку