День шостий(1)
1.Подивіться на малюнок. Назвіть зображені предмети. Як назвати всі ці предмети одним словом. Поділіть транспорт на три групи. Позначте кожну групу окремим кольором.
2. Покажіть, як рухаються човники в різну погоду на морі.
3. На кожному малюнку знайдіть зайвий предмет, Закресліть його, поясніть,чому він зайвий.
4.Вибери той транспорт, яким ти хотів би покататись, розфарбуй його.
5.Виконайте завдання, обвівши лінії по крапках.
День шостий(2)
1.Уважно подивіться на малюнок. Як називається цей транспорт. Скільки велосипедів на малюнку? Викладіть на столі таку ж кількість кружечків. Скільки коліс у цих двох велосипедів? Викладіть таку ж кількість квадратиків. Скільки людей подорожує на велосипеді?
2.Виконай письмове завдання. Слідкуй за стрілочками.
3. Уявіть собі, що ви їдете з батьками відпочивати. На чому б ви поїхали? Виберіть собі транспорт. Порахуйте на малюнку транспорт, який ви обрали. Розфарбуйте його.
4. Уважно розгляньте малюнок . Які види транспорту ви бачите на ньому? Порахуйте, скільки на малюнку кораблів? Який це транспорт? Скільки машин? Зафарбуйте відповідну кількість кружечків.
День сьомий(1)
3.Виконайте невеличке письмове завдання. Звертайте увагу на косу лінію, яка направляє нахил письма.
День сьомий(2)
2.Зараз ми приготуємо чай. Але наш посуд не в порядку. Треба по пунктиру провести лінії і розфарбувати малюнок. Розкажіть, з чим ви любите пити чай? Який чай ви п’єте? Скільки цукерок до чаю запропонував художник?
3. Давайте повчимось малювати візерунки, для того, щоб ми змогли прикрасити посуд у майбутньому. Порахуйте, скільки квіточок ви намалювали.
День восьмий(1)
2. Одяг є чоловічий і жіночий. Зараз ви одягнете хлопчика і дівчинку, вибравши їм одяг. Для цього проведете лінії, з’єднавши предмет одягу і дитину.
3.Кожній порі року відповідає сезонний одяг. Проведіть лінії від картинки природи до одягу , який носять у цю пору року.
4.Виконайте письмове завдання, виконуючи петлі, як голка з ниткою, коли шиє одяг. Спочатку обведи лінії, а потім по крапочках. Старайся не відривати руку.
День восьмий(2)
4.Допоможи павучку доплести павутинку, щоб впіймати мушку. Проведи лінії спочатку повторюючи за павучком, а потім по кольорових точках.
День дев’ятий (1)
Розкажи про свою сім’ю . Яка вона в тебе?
Розфарбуй відповідний малюнок.
День дев’ятий(2)
3.Подивись на зображення. Цей будиночок складено з геометричних фігур. Назви ті, які ти розпізнав. Вкажи, якого вони кольору.
4.Уважно розглянь верхній малюнок. Тепер знизу намалюй таку саму хатинку. Тобі в цьому допоможуть кольорові крапочки.
День десятий(1)
День десятий(2)
Розфарбуй той малюнок, який тобі сподобався.
Зараз ми з вами посадимо молодий ліс, який прикрасить нашу землю.
Обведіть лінії по пунктиру і розфарбуйте малюнок, що вийшов. Порахуйте, скільки дерев на малюнку. Які ще рослини ви там бачите?