Зошит для адаптаційних занять шестирічок перед 1 класом (2ч.)

Про матеріал
Зошит містить розроблені заняття для підготовки діток до школи. Матеріал буде хорошою допомогою педагогам ,які працюють з шестирічками перед 1 класом.
Перегляд файлу

                                            День шостий(1)

  1.Подивіться на малюнок. Назвіть зображені предмети. Як назвати всі ці предмети одним словом. Поділіть транспорт на три групи. Позначте кожну групу окремим кольором.

   2. Покажіть, як рухаються човники в різну погоду на морі.

 

3. На кожному малюнку знайдіть зайвий предмет, Закресліть його, поясніть,чому він зайвий.

 

          4.Вибери той транспорт, яким ти хотів би покататись, розфарбуй його.

 

           5.Виконайте завдання, обвівши лінії по крапках.

                                       

                                                 День шостий(2)

 1.Уважно подивіться на малюнок. Як називається цей транспорт. Скільки   велосипедів на малюнку? Викладіть на столі таку ж кількість кружечків. Скільки  коліс у цих двох велосипедів? Викладіть таку ж кількість квадратиків. Скільки людей подорожує на велосипеді?

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\0e10f8df18d7.jpg

 

2.Виконай письмове завдання. Слідкуй за стрілочками.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\0_a142a_dfea984c_XXXL.jpg

3. Уявіть собі, що ви їдете з батьками відпочивати. На чому б ви поїхали? Виберіть собі транспорт. Порахуйте на малюнку транспорт, який ви обрали. Розфарбуйте його.

4. Уважно розгляньте малюнок . Які види транспорту ви бачите на ньому? Порахуйте, скільки на малюнку кораблів? Який це транспорт? Скільки машин? Зафарбуйте відповідну кількість кружечків.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\Счет3.jpg

                                  День сьомий(1)

  1. Подивіться на малюнок. Назвіть зображені на ньому предмети. Як їх можна назвати одним словом?

 

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\1416231796443.jpg

 

  1.  Зараз ми з вами розгадаємо незвичайну загадку. Для цього ми спробуємо уважно роздивившись малюнок, назвати всі предмети посуду, заховані художником. Розкажіть, для чого використовують кожен предмет. Розфарбуйте малюнок, навівши контур кожного предмета іншим кольором.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\i (11).jpg

 

 

 3.Виконайте невеличке письмове завдання. Звертайте увагу на косу лінію, яка  направляє нахил письма.

   

  1. Подивіться на малюнок. Назвіть посуд, який ви бачите. Порожній посуд наповніть за зразком. Будьте уважні! Лише посуд!

 

 

                                           День сьомий(2)

  1. Уважно розглянь малюнок. Назви посуд який ти бачиш. Які предмети ми не називаємо посудом? Порахуй посуд,намалюй в порожньому квадраті стільки ж кружечків.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\92115026_large_4979214_posyda.jpg

  2.Зараз ми приготуємо чай. Але наш посуд не в порядку. Треба по пунктиру    провести лінії і розфарбувати малюнок. Розкажіть, з чим ви любите пити чай? Який чай ви п’єте? Скільки цукерок до чаю запропонував художник?

 

                                        

  3. Давайте повчимось малювати візерунки, для того, щоб ми змогли прикрасити посуд у майбутньому. Порахуйте, скільки квіточок ви намалювали.

 

 

  1. Прикрасьте посуд за зразком. Поряд намалюйте кружку і прикрасьте її квіточкою, як ми навчились у попередньому завданні.

 

                                    День восьмий(1)

  1.                  Уважно розглянь малюнок. Назви зображені предмети. Як їх можна назвати одним словом. Для чого нам одяг?

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\depositphotos_8781204-Set-of-seasonal-clothes-for-girls.jpgD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\i.jpg

 

2. Одяг є чоловічий і жіночий. Зараз ви одягнете хлопчика і дівчинку, вибравши їм одяг. Для цього проведете лінії, з’єднавши предмет одягу і дитину.

 

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\95172843.jpg

 

 

3.Кожній порі року відповідає сезонний одяг. Проведіть лінії від картинки природи до одягу , який носять у цю пору року.

                                                                                                                                                                                                               

4.Виконайте письмове завдання, виконуючи петлі, як голка з ниткою, коли шиє одяг. Спочатку обведи лінії, а потім по крапочках. Старайся не відривати руку.

 

                                         День восьмий(2)

  1. Щоб пошити гарний одяг, його потрібно прикрасити. Українці здавна прикрашають одяг вишивкою. Ми теж спробуємо. Тільки не нитками, а олівцями.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\49657_html_m702ef505.jpg   

  1. Назви геометричні фігури, зображені на малюнку. Порахуй окремо кількість фігур.

                 D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\predstavleniya-o-geometricheskih-figurah.jpg                     

  1. Заволочи в голку нитки різних кольорів, намалюй суцільні лінії. Руку не відривай.

4.Допоможи павучку доплести павутинку, щоб впіймати мушку. Проведи лінії  спочатку повторюючи за павучком, а потім по кольорових точках.

 

                                 День дев’ятий (1)

  1. Подивись на фотографії. Хто на них ? Як можна назвати ці групи людей?

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\P2C2_Family.jpgD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\rod_0.jpg    

              D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\bigfamily_05.jpg

Розкажи про свою сімю . Яка вона в тебе?

 

  1.                  Кожна сімя має дім, де вона живе. Допоможи закінчити роботу над будинком. Промалюй всі незакінчені лінії. Можеш потім розфарбувати.

  1. Кожен член родини має свої обов’язки. Розкажи, що вдома робиш ти.

 Розфарбуй відповідний малюнок.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\elwvvwm1a7y.jpgD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\34464_html_m2c5f3103.jpgD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\i.jpg

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\36708751.jpgD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\washing-the-floor-coloring-page.jpgD:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\1231-raskraska-deti-sazhayut-derevya.GIF

 

  1. Виконай завдання письмово, не забувай про правила. Слідкуй за стрілкою.

                                     День дев’ятий(2)

  1.  Кожна тваринка також має дім. Допоможи цим тваринкам дістатися до свого дому, провівши лінії посередині кожної доріжки. Старайся не виходити за межі.

  1. Виконай завдання письмово. Старайся писати охайно. Виконавши, можеш розфарбувати півника, який є будильником в сільських родинах.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\QSAptd44gtM.jpg

3.Подивись на зображення. Цей будиночок складено з геометричних фігур. Назви ті, які ти розпізнав. Вкажи, якого вони кольору.D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\x_c747ca8d.jpg

 

4.Уважно розглянь верхній малюнок. Тепер знизу намалюй таку саму хатинку. Тобі в цьому допоможуть кольорові крапочки.

                                            День десятий(1)

  1. Ми з вами живемо в Україні. Це країна з дуже давньою історією.  У кожної країни є символи. Символи України - малий Герб(Тризуб) і Прапор(синьо-жовтий).

 

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\1404906373_prapor-ukrayini.jpg

  1. Національним одягом українців є вишиванка. Для дівчат обов’язковим атрибутом є вінок.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\6086.jpg

  1. Зараз ви спробуєте сплести свій віночок за допомогою кольорових олівців.

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\DNZ_malyatko_01.jpg

  1. Щоб навчитись по-справжньому плести віночки, потрібно вміти робити петлі. Зараз ви це навчитесь робити ручкою. Пам’ятайте про правила роботи.

                                       День десятий(2)

  1. Роздивись малюнки і порівняй їх. Справа домалюй деталі, яких не вистачає.

             

        

Розфарбуй той малюнок, який тобі сподобався.

 

  1. Підготуй свою руку до письма. Попрацюй . Старайся. Пам’ятай про правила.

  1. Для того,щоб наша Україна була гарна, потрібно берегти природу.

Зараз ми з вами посадимо молодий ліс, який прикрасить нашу землю.

Обведіть лінії по пунктиру і розфарбуйте малюнок, що вийшов. Порахуйте, скільки дерев на малюнку. Які ще рослини ви там бачите?

 

  1. Щоб наша Україна завжди була квітуча і барвиста, потрібно просити про це у Бога, який створив нас і нашу рідну землю.

 

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\зошит\00609527.jpg

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Onyshchenko Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 березня 2020
Переглядів
944
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку