Зразок характеристик для особових справ "про рівень навчальних досягнень учнів" на кінець першого класу

Про матеріал

Зразок характеристик для особових справ про рівень навчальних досягнень учнів на кінець першого класу. Рівень навчальних досягнень з навчання грамоти, математики, гуманітарних дисциплін.

Перегляд файлу

На кінець навчального року  Альона  показала високий рівень навчання грамоти. Вона читає плавно, правильно цілими словами, виразно. Самостійно, в логічній послідовності переказує невеликий текст, розуміє основну думку тексту. Правильно називає персонажів твору.. Виразно декламує вивчені вірші.  Описує нескладні предмети за зразком, будує найпростіші міркування за даним початком і зразком. Допускає 1-2 помилки у побудові речень або вживанні слів. Списує чітко, охайно з дотриманням правильного накреслення літер та їх сполучень. Інколи  припускається  негрубої помилки. Техніка письма відпрацьована. Письмо плавне. Рукописний текст легко читається. З математики  учениця показала високий рівень  знань. Вона вміє вимірювати і креслити відрізки, знає таблиці складу чисел.  Використовує ці знання під час розв’язування математичних завдань. На уроках природознавства   учениця  правильно відповідає на всі запитання, пояснює  найпростіші закономірності природних явищ. Вона легко сприймає творчі завдання, що вміщені у зошиті та підручнику. Художньо – образне мислення високо розвинуто.

               

 

 

 

 

На кінець навчального року Оксана показала достатній  рівень знань з навчання грамоти. Учениця читає плавно, правильно словами – складами. Усвідомлює зміст твору з незначною допомогою вчителя, основну думку – під керівництвом педагога. Допускає неточності у словесному вираженні свого ставлення до подій, вчинків персонажів. Списує з незнчним  відхиленням  від правильного накреслення літер та їх сполучень. Допускає 1-2 помилки. Техніка письма майже відпрацьована. Письмо відносно якісне. Гігієнічні правила старається виконувати. Рукописний текст читається, але темп письма не завжди достатній. Письмові роботи переважно виконуються  неакуратно.  Щодо  навчального матеріалу з математики учениця показала достатній рівень  його засвоєння. Вона вміє читати і записувати суми, різниці, знаходити значення  простих виразів з опорою на лічильний матеріал. Розв’язує прості задачі. Не знає таблиці складу чисел.   На уроках природознавства учениця в основному послідовно, логічно, самостійно відтворює навчальний матеріал, але допускає окремі неточності. Самостійно спостерігає, виконує завдання у зошиті, практичні роботи, хоч результати їх не зовсім точні або неакуратно оформлені. Позитивне ставлення до праці виникає при наявності репродуктивно-пошукових завдань з художнього і технічного конструювання. Художньо – образне мислення достатньо розвинуто.

 

 

 

 

 

На кінець навчального року Маргарита показала середній  рівень знань з навчання грамоти. Читає плавно складами, усвідомлює фактичний зміст лише з допомогою вчителя. Припускається  мовних помилок. Під час переказу твору зосереджує увагу лише на подіях, хоч не завжди, розуміє, як вони між собою пов’язані.Словниковий запас обмежений. Має вади мовлення  Техніка письма сформована, але не  дотримується гігієнічних правил письма, є значна кількість відхилень у написанні букв та цифр Письмові роботи в зошиті виконує в швидкому темпі, допускаючи помилки. Щодо  навчального матеріалу з математики учениця показала середній рівень  його засвоєння. Частково знає десятковий склад чисел, вміє записувати двоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків. При розв’язуванні простих задач припускається помилок, а складені задачі на 2 дії розв’язує з допомогою вчителя.  На уроках природознавства на репродуктивному рівні може відтворити  частину навчального матеріалу, доповнює і уточнює свою відповідь за навідними запитаннями вчителя. На уроках трудового навчання виконує завдання у відповідності до технологічних карток. Прагне до самостійності. Намагається у всьому бути першою. Фізично розвинена

 

 

 

 

 

 

Марія  має середній рівень  навчальних досягнень з навчання грамоти. Читання поскладово-буквенне, з великою кількістю помилок. Техніка письма на середньому рівні. Списує з помилками, накреслення літери та їх сполучень з значними відхиленнями від норми. Математичні навики на початковому рівні.

Вона надає перевагу предметам гуманітарного циклу. Дівчинка не завжди вміє висловлювати власну думку усно та письмово,  доводити її при допомозі вчителя, при цьому демонструючи не зовсім достатній словниковий запас.

Учениця на уроках уважна, але не швидко переключається із одного виду діяльності на інший, не вміє швидко зосереджувати увагу на суттєвих фактах, не вміє розподіляти увагу. Програмовий матеріал  засвоює  після багаторазового пояснення вчителя, боїться відповідати  вголос. Має не дуже хорошу пам'ять. Фізично розвинена добре.

 

 

 

 

 

 

 Микита програмовий матеріал засвоїв на початковому  рівні. Прагнення вчитися  відсутнє. На уроках неактивний. Загальний рівень розвитку пізнавальної сфери –початковий. Рівень розвитку пам’яті , уваги , мислення , уяви – початковий. Порушення темпу і ритму мовлення.

Ставлення до навчання пасивне. Відсутня мотивація до навчання. Учень працює за вказівкою вчителя,  в індивідуальному порядку.Математичні знання і вміння на початковому рівні.

Зазвичай дитина непроявляє ніяких емоцій. Дитина неагресивна, потребує дружби і товаришування, схильний до усамітнення. Рівень потреб у схваленні з боку дорослих – вище середнього. Прагнення самовдосконалення відсутнє зовсім, виявляється у байдужому ставленні до власних помилок та очікуванні прихильного ставлення до себе з боку оточуючих. Найяскравіше виражені спортивні здібності. Невпевнений у собі, не вміє відстоювати власну думку. Труднощі в навчанні пов’язані з недостатньо розвинутим емоційно-вольовим контролем: хлопець не доводить розпочату справу до кінця, шукає легких рішень.  Любить розфарбовувати, розглядати книжки. Потребує індивідуального підходу.

 

 

 

 

 

 

Альбіна  має середній рівень  навчальних досягнень. Вона надає перевагу предметам гуманітарного циклу. Дівчинка не завжди вміє висловлювати власну думку усно та письмово,  доводити її при допомозі вчителя, при цьому демонструючи не зовсім достатній словниковий запас.

Учениця на уроках неуважна, повільно  переключається із одного виду діяльності на інший, не вміє швидко зосереджувати увагу на суттєвих фактах, не вміє розподіляти увагу. Програмовий матеріал засвоює після багаторазового пояснення вчителя, боїться відповідати вголос. Має непогану  пам'ять,  запам’ятовує матеріал і відтворює його при допомозі вчителя.

Не вміє самостійно працювати з книгою, але заучує матеріал повільно, оскільки часто відволікається. Контроль за навчанням дівчинки вдома недосттній, тому знання її не  відповідають розумовим здібностям.

Спокійна, не любить рухливих ігор, часто в колективі відчуває себе самотньою

 

docx
Додано
1 червня 2018
Переглядів
19737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку