Звіт роботи вчителя початкових класів

Про матеріал
Творчий звіт – це форма представлення досвіду, що відображає цілісну систему роботи педагога за рішенням педагогічних, психологічних проблем. ... Висока результативність у роботі дає педагогу привід називатися майстром.
Перегляд файлу

 

Я, Сахно Олена Анатоліївна, вчитель початкових класів. В 2005 році закінчила Путивльський педагогічний коледж  імені С.В.Руднєва за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчитель початкових класів, організатор роботи з учнівськими об’єднаннями.

Вчителем почала працювати з 2013 року. Загальний педагогічний стаж на посаді вчителя початкових класів складає 7 років.

        В 2020 році проходила курсову перепідготовку в Сумському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних працівників з метою атестації.

       На протязі  2019-2020 р. в цьому ж інституті було пройдено курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо навчання учнів перших класів відповідно до Концепції «Нова українська школа»  та  за темою «Врахування індивідуальних особливостей учнів—одна з умов створення комфортного освітнього середовища».

      З 2019 року  працюю над науково-методичною проблемою «Сучасні педагогічні технології навчання в початковій школі».  З метою вдосконалення рівня самоосвітньої діяльності  пройшла онлайн-курси підвищення кваліфікації  на платформах EdEra та Prometheus. Після проходження онлайн-курсів отримала такі сертифікати:

  • « Дизайн мислення в школі»( Prometheus);
  • «Медіаграмотність для освітян »( Prometheus);
  • « Впровадження інновацій у школах» »( Prometheus);
  • «Освітні інструменти критичного мислення» »( Prometheus);
  • «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами» (EdEra);
  • « Недискримінаційний підхід у навчанні» (EdEra);
  • « Участь батьків у організації інклюзивного навчання» (EdEra);
  • «Про дистанційний та змішаний формати навчання» (EdEra).

    В якості методичного забезпечення використовую журнали « Початкова школа », « Учитель початкової школи », «Початкове навчання та виховання», « Розкажіть онуку », а також сайти Всеосвіта та Наурок.

     На власній сторінці сайту «Всеосвіта»  публікую свої матеріали. В результаті публікації отримала сертифікати, грамоти та подяки. Намагаюсь залучати своїх учнів до роботи на цьому ж сайті. Діти брали участь в інтернет-олімпіаді  з української мови  на протязі 2019-2020р.  Після проходження  олімпіади «Всеосвіта Весна 2019»  учні посіли 1,2 та 3 місця.  А після проходження олімпіади «Всеосвіта Зима 2020-2021»  одна учениця зайняла 2 місце.

      Також діти брали участь у Міжнародному природничо-інтерактивному конкурсі «Смішний колосок—2019», де 2 учениці стали призерами та отримали сертифікати.

      Намагаюся постійно залучати дітей до участі у різноманітних шкільних та Міжнародних конкурсах.

     Вважаю,що головне завдання вчителя початкових класів –навчити дитину вчитися, самостійно здобувати знання.

     Я, як вчитель початкових класів, намагаюсь забезпечити загальний розвиток дитини. На перше місце в роботі ставлю розвиток  всебічно розвиненої особистості, що включає розвиток мови, мислення, вміння самостійно працювати, здобувати знання і потрібну інформацію.

  На  даний час працюю з учнями  4 класу і відповідно являюсь класним керівником даного класу.

   Головним завданням у моїй роботі є те, щоб навчити і дати школярам глибокі і міцні знання з усіх предметів. Виховую інтерес до навчання , прагну, щоб усі уроки були цікавими, змістовними. В своїй роботі використовую сучасні інноваційні технології, перетворюючи традиційний урок в уроки – подорожі, уроки – змагання, уроки – вікторини, уроки-концерти, уроки-роздуми, уроки- ігри. На таких  уроках ніколи не послаблюється увага школярів, не знижується працездатність.

     Перед вчителем стає нелегке завдання -досягти певної психологічної сумісності з учнями, вміти виявити ініціативу і самостійність одних і нерішучість інших. Моє завдання – навчити всіх, а тому і діяльність учнів на уроці різна. Кожен виконує ту роботу, яка під силу, відстаючому допомагаю, байдужого зацікавлюю. Тобто створюю психологічний комфорт для всіх.

    Тісно з навчанням пов'язане і виховання підростаючого покоління. У виховній роботі всі сили спрямовую на згуртування дитячого колективу. Працюю над виробленням в учнів поняття свідомої дисципліни, вихованні чуйності, уваги, доброти, милосердя, нетерпиме ставлення до несумлінності і недбайливості, формування любові до рідного краю, мови, Батьківщини; формування в учнів культурної поведінки в громадських місцях, вивчення історичного минулого рідного села, району, України.

З цією метою проводяться бесіди, виховні години, диспути, відбувається обговорення прочитаної літератури.

       Мету і принципи виховання реалізую через систему виховних заходів по кожному з основних напрямків.

      Патріотичне виховання здійснюю через вивчення державної символіки під час виховних годин,  догляд за могилами воїнів, що віддали своє життя за мир і спокій у роки Великої Вітчизняної війни, організацію допомоги людям похилого віку, проведення конкурсів „Сильні, сміливі, спритні”.

    Для національного виховання передбачила проведення бесід на тему „Знай свій обряд” та організацію і проведення традиційних в Україні обрядів „День Святого Миколая”, новорічні щедрування, участь у конкурсі малюнків «З Днем Конституції, Україно!»

     Правову культуру школярів формую виховуючи в учнів повагу до Конституції України, державних символів, Законів України, шляхом вікторин, бесід, ігор, презентацій. Також проводжу профілактичні бесіди щодо попередження правопорушень, паління, вживання наркотичних речовин.

   Сімейне виховання один із непростих напрямків роботи. Але з перших днів роботи я намагаюся вивчити сім’ю кожного учня безпосереднім спілкуванням з дітьми та батьками. Для більш  тісного порозуміння та вивчення мікроклімату в сім’ї кожної дитини систематично проводиться анкетування дітей та  батьків. Також було проведено бесіди на тему: « Ти і твої рідні», «Вчимося слухати один одного»,

« Шануймо старість», «Наш рід» та  ін.

     Моральне виховання основа всього виховного процесу.

     Робота з виховання дитини – процес систематичний. Важливо, щоб діти, систематично отримуючи моральні знання і уявлення, опинялися в життєвих ситуаціях, які б сприяли емоційному переживанню отриманих знань, їх усвідомлення і закріплення.

    Для досягнення поставленої мети я намагаюсь урізноманітнювати виховні заняття, проводячи їх у формі:

  • -бесіди ("Культура поведінки у школі", "З добрим водися, а лихого стережися", "Твої обов’язки в сім’ї", "Кого можна назвати справжнім другом");
  • -рольові гри ("Хто першим вітається", "В гостях у Мойдодира", "Так чи ні?");
  • -усного журналу ("Якщо добрий ти", "Про зошит, карту, олівець", "Про братів наших менших");
  • -заочної подорожі ("До бабусиної скрині", "В гості до казки", "Моя Вітчизна – Україна");
  • -інсценізації віршів, казок, оповідань;
  • -спортивних змагань ("Веселі старти", "Ми – олімпійці");
  • -конкурсів ("На загадку є відгадка", "Зошит посміхається");
  • -вікторин ("Хто самий розумний", "Що? Де? Коли?", "Можна – не можна");
  • -трудових операцій ("Книжкова лікарня", "Речі у твоєму портфелі", "Моя парта");
  • -свят ("Моя мама краща в світі", "Золота осінь", "У світі казок", "Новорічне свято", "Хвала хлібу");
  • -прогулянок, екскурсій.

Працюючи з дітьми я переконалась, що будь-яка справа лише тоді по справжньому цікава для дітей, коли задумана і організована самими дітьми, тому стимулюю самостійну діяльність учнів.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 січня 2021
Переглядів
1836
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку