10 Games for Teaching Reading
Викладаємо в ряд звуки, просимо студентів заплющити очі, міняємо дві картки зі звуками місцями, питаємо:
Завдання студента - назвати два звуки, які змінилися місцями.
Пишемо речення. Кожне речення різним кольором. Розрізаємо на слова. Викладаємо всі речення до центру кола. Кожному студенту даємо свій колір. Завдання студентів за одну хвилину витягнути з купки всі слова свого кольору та скласти їх речення.
Розкладіть на столі картки – звуки, не більше 5-ти. Попросіть дитину закрити очі.
Те саме зі зміною ведучих.
Беремо кілька кошиків або коробок, на кожну прикріплюємо картку зі звуком або зі словом (можна використовувати пластикові стаканчики). Ведучий озвучує слово, дитина повинна потрапити тенісним м'ячиком або будь-якою кулькою в той кошик (стакан), на якому знаходиться потрібний звук чи слово.
Беремо маленькі замки із ключиками. На замки наклеюємо наклейки зі звуками/літерами, а на ключики – зі словами, які починаються ці літери. Завдання – підібрати ключики до замка за першою літерою. Якщо на замку написано cat, отже до нього підходить ключик із літерою "С".
Роздрукуйте картки зі словами. Скажіть, що підлога - це річка. Нам потрібно перейти на інший берег. Іти можна по картках з написаними на них словами, але тільки після того, як ви їх прочитаєте.
Беремо гру Pop it на кожному кружечку пишемо phonics. Вчитель називає Phonics, завдання студента -ткнути в той кружечок, на якому написано звук, який назвав учитель.
Розкладаємо картки з phonics в один ряд перед студентами, кожному даємо мухобійку. Звуки – це мухи. Як тільки педагог називає звук, треба його спіймати - стукнути його мухобойкою.
Те саме можна робити на рівні слів.
На великому лего пишемо слова на частини деталей, на іншій половині деталей пишемо phonics.
Наприклад, на перших п'яти деталях – p, s, t, ice, ck. На тих, де залишилися слова - pet, pie, sit, snake, tree, ten, ice, mice, chick, brick.
Ділимо студентів на дві команди, кожній роздаємо 2-3 деталі з phonics. Завдання - побудувати вежу - phonics зі словами, де буде саме цей звук. Одна башта - один phonics.
Розкладіть потрібні звуки в один ряд на столі – візьміть картки із звуками. По черзі гравці виходять до центру до ігрового столу. Завдання назвати якомога більшу кількість звуків карток за 10 секунд.