Eрок-подорож з використанням проблемної ситуації з елементами театралізації під час уроку
Бахмутська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №7
Бахмутської міської ради Донецької області
Конспект уроку
з англійської мови для 1 класу
на тему
«Favourite Colours»
Підготувала
учитель англійської мови,
спеціаліст І категорії
Косяк Наталя Миколаївна
2017-2018 н.р.
1 клас Урок №11 дата:23.11.2017
Тема уроку: Улюблені кольори (Favourite Colours) Слайд 1
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань.
Форма проведення: урок-подорож з використання проблемної ситуації з елементами театралізації під час уроку.
Обладнання: комп’ютер, презентація, кольорові олівці, монетки, кульки.
Роздатковий матеріал: кольорові олівці, картки з завданнями, кульки, монетки.
Мета уроку:
Розвивальна:
Навчальна:
Виховна:
Практична:
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент.
1. Привітання.
(Діти і вчитель тримаються за руки. Інтерактивний метод «Долонька до долоньки»).
Teacher and pupils: Good morning! Good morning!
Nice to meet you! Nice to meet you, too.
How are you? – I`m fine (OK, not bad), thank you.
Teacher: Smile each other, clap your hands. Thank you, sit down.
2. Перевірка відсутніх. Готовність учнів до уроку.
Teacher: So, everybody is present. Very well. Are you ready for the lesson? I’m glad to hear it. Let’s begin our lesson.
ІІ. Основна частина уроку.
1. Мотивація діяльності.
Teacher: Сьогодні в нас незвичайний урок. Я пропоную вам відправитись у подорож. Скажіть, ви любите подорожувати? А який вид транспорту вам найбільше подобається? Я пропоную полетіти на повітряних кульках до країни Rainbow – Веселки. Там дуже кольорово і красиво. Протягом уроку ми вивчимо назви кольорів веселки, будемо співати, виконувати різні завдання. Let’s go!
(На столі корзина для повітряної кульки і лише 1 кулька замість семи)
Teacher: Oh, what is the matter? We have only one balloon. Not enough to fly.
2. Актуалізація опорних знань учнів.
Teacher: Count, please, how many balloons should we have to fly?
Pupil: One, two, three, four, five, six, seven.
Teacher: And how many have we?
Pupil: Оnly one.
Teacher: How many balloons do we need?
Pupil: Six balloons.
3. Повідомлення теми, мети.
Teacher: Отже, щоб злетіти ми повинні мати ще шість кульок. Вони кольорові. Це шість кольорів з веселки. Кульки ми можемо купити у Місс Дейзі (слайд 2), це моя помічниця сьогодні. Для цього ми повинні знати кольори англійською мовою і мати монетки – coins, які кожен зможе заробити протягом уроку та обміняти на кульки. Отже гарно виконуйте завдання, які я вам буду пропонувати, та ми зможемо відправитися у подорож наприкінці уроку. Are you ready?
4. Словникова робота. Введення нових лексичних одиниць. (слайд 3)
Teacher: Кожен з вас має аркуш на якому намальовані різні кольори. Давайте прочитаємо ці кольори англійської мовою (аудіо додаток 1). Ex. № 1.
5. Етап засвоєння нових знань.
Ex. № 2.
Teacher: Look at the blackboard and your cards. Listen, repeat the song, sing it and try to translate it (аудіо додаток 2).
(Діти співають за бажанням, отримують по одній монеті).
Гра (у формі діалогу) “Guess the number and name the colour” (слайд4-10)
(Is it two (five…)? – Yes (No)
What colour is it? – It`s …)
(Діти відгадують та називають кольори, отримують по одній монеті).
Teacher: What colours can you name? And what is your favourite colour? (слайд11)
(Діти називають кольори, отримують по одній монеті).
6. Фізкультхвилинка. Go banana- song (відео супровід)
Пригадати фрукти та кольори з зарядки!
Ex. № 3.
Teacher: На своїх картках із завданням з’єднайте англійські кольори з малюнками кольорів. (робота у парах) Використовуйте свій словничок –картки-підказки. За правильно виконане завдання ви отримаєте монетку.
(Учні завдання перевіряють з учителем – слайд12).
(отримують по одній монеті за правильні відповіді)
Ex. № 4.
Teacher: А тепер уважно подивіться мультик і запам’ятайте, які кольори зустрічатимуться у ньому.
(Учні дивляться уривок мультфільму з серії №6 “Gogo ”)
7. Етап перевірки розуміння.
Учні показують кольоровими олівцями кольори, які побачили у мультфільмі та отримують по одній монеті за правильні відповіді.
Teacher: Допоможи веселці розфарбувати малюнок і отримай монетку (Додаток з українськими символами ). (слайд13)
8. Етап закріплення нових знань.
(Парна робота) Учні питають один у одного про їх улюблений колір
9. Етап застосування знань і способів дій.
Teacher: Count your coins and try to buy a balloon.
(Сиуативно-проблемний елемент. (Інтерактивний метод). Діти купують кульку у помічника вчителя, називаючи колір кульки і кількість монет, які вони можуть запропонувати за кульку).
IV. Заключна частина уроку.
1. Підсумки уроку.
Teacher: And now we have enough balloons to fly. Let’s remember how many balloons we have. What colours are they? Did you like the lesson?
(учні підіймають жовті картки, якщо їм сподобалося)
2. Оцінювання (коментування).
Teacher: You worked well during the lesson. It was pleasure to teach you. Thank you.
3. Рефлексія.
Teacher: А тепер я б хотіла усіх запросити у подорож на повітряних кульках. (Звучить «Місячне сяйво» Клода Дебюссі)
Закрийте, будь ласка, оченята і уявіть, що ми летимо на кульках. Вітер ніжно лоскоче наше обличчя. Ми підіймаємося над високими green trees, аж до самісінького blue sky. Тепле yellow sun лагідно посміхається нам і ми посміхаємось у відповідь сонечкові. Наша подорож триває. Широким безкраїм степом ми рухаємося далі. Попереду високі brown mountains. Треба лише перелетіти гори, щоб побачити Black Sea. Сьогодні воно тихе і спокійне. Море ніби чекало зустрічі з нами. Давайте помилуємося краєвидами… Надзвичайна мандрівка. Але нам час повертатися назад.
4. Прощання.
Teacher: The lesson is over. Send a beautiful smile to each other. Thank you. See you next lesson. Good bye.
Додаток (картки для розфарбовування з українською символікою)
The flag of Ukraine A guelder rose
The flag of Ukraine A guelder rose