Прізвище та ім’я_______________________Дата___________
Діагностична робота з курсу « Я досліджую світ» № 3
1. Які з тверджень правильні, а які ні? Обведи правильні відповіді.
Чи можна кидати друга в біді? Так. Ні.
Чи можна брати чужі речі? Так. Ні
Чи можна впускати незнайомця до себе додому? Так. Ні.
Чи можна брати цукерки у незнайомця? Так. Ні
Чи можна сідати в автомобіль до незнайомця? Так. Ні
2. «Розсели» риси характеру у відповідні будинки.
Дружелюбний
Байдужий
Жадібний ЗЛО
Жорстокий
Правдивий
Ввічливий
Вихований ДОБРО
Чемний
3. З 'єднай стрілочками права та обов’язки дитини.
На медичну допомогу
Старанно вчитися
Я маю право: На відпочинок
Берегти природу
На навчання
На сім'ю
Мої обов’язки: Піклуватися про природу
Поважати інших
Піклуватися про членів родини
3. Визнач послідовність виготовлення сиру.
___ Солому у вигляді брикетів трактор везе на ферму для годівлі корів.
___ На поле виїжджає комбайн і збирає зерно.
___ На молокозаводі в молоко додають закваску.
___ Молоковоз відвозить молоко на молокозавод.
___ Сирну масу пресують у форми.
___ Готовий продукт пакують і везуть у магазин.
4.Напиши про своє улюблене заняття. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Само- аналіз |
|
|
|
|
Аналіз вчителя |
|
|
|
|
Прізвище та ім’я_______________________Дата___________
Діагностична робота з курсу « Я досліджую світ» № 3
1. Які з тверджень правильні, а які ні? Обведи правильні відповіді.
Чи можна кидати друга в біді? Так. Ні.
Чи можна брати чужі речі? Так. Ні
Чи можна впускати незнайомця до себе додому? Так. Ні.
Чи можна брати цукерки у незнайомця? Так. Ні
Чи можна сідати в автомобіль до незнайомця? Так. Ні
2. «Розсели» риси характеру у відповідні будинки.
Дружелюбний
Байдужий
Жадібний ЗЛО
Жорстокий
Правдивий
Ввічливий
Вихований ДОБРО
Чемний
3. З 'єднай стрілочками права та обов’язки дитини.
На медичну допомогу
Старанно вчитися
Я маю право: На відпочинок
Берегти природу
На навчання
На сім'ю
Мої обов’язки: Піклуватися про природу
Поважати інших
Піклуватися про членів родини
3. Визнач послідовність виготовлення сиру.
___ Солому у вигляді брикетів трактор везе на ферму для годівлі корів.
___ На поле виїжджає комбайн і збирає зерно.
___ На молокозаводі в молоко додають закваску.
___ Молоковоз відвозить молоко на молокозавод.
___ Сирну масу пресують у форми.
___ Готовий продукт пакують і везуть у магазин.
4.Напиши про своє улюблене заняття. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Само- аналіз |
|
|
|
|
Аналіз вчителя |
|
|
|
|