Календарно-тематичне планування "Основи християнської етики. 2 клас"

Про матеріал

Календарно-тематичне планування "Основи християнської етики. 2 клас" складено відповідно до Програми “Основи християнської етики для учнів 1-4, 7-11 класів” рекомендованої Міністерством освіти і науки України (Лист 1/ІІ-6347 від 13 липня 2010 року)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

 на 2018-2019 н. р.

 

 

Основи християнської етики

2 клас

Результат пошуку зображень за запитом "Живу й навчаюсь у родині" 

 

 

 

 

 

 

 

Живу й навчаюсь

 у родині

 

 

І семестр

 

з/п

     Дата проведення

 

Зміст

 навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

                                               Розділ І.

Моя сім’я та родина

1

 

Вступ.

 

2

 

Любов будує родину.

Любов – основа сім’ї. Любов дарує життя. Де любов і доброта – там Бог.

Учень / учениця:

- усвідомлює, що любов є основою створення сім’ї;

- розуміє, що "любити" означає "дарувати", "давати";

- висловлює свою думку про зв'язок любові в сім’ї з добрими вчинками.

3

 

Моя родина.

Перша родина на землі – творіння Боже. Святість і єдність родини. Християнська родина. Завдання родини.

Учень / учениця:

- переповідає біблійну історію про створення перших людей;

- розуміє, що таке родина;

- називає основні риси християнської родини;

- наводить приклади християнської поведінки членів родини.

4

 

Батько в сім’ї.

Відповідальність за родину перед суспільством та Богом. Батьківська турбота.

Учень / учениця:

- розуміє відповідальність батька за сім’ю;

- пояснює, що Бог є Отцем усіх людей;

- наводить приклади батьківської турботи про сім’ю.

5

 

Мама в сім’ї.

Материнська любов. Мама – перша вчителька й вихователька.

Учень / учениця:

- розповідає про материнську любов;

- наводить приклади маминої науки дітям;

- називє слова вдячності й пошани;

- допомагає мамі.

 

 

6

 

Дитина в сім’ї та родині.

Народження дитини – радість у родині. Важливість імені. Дитина – Божий  дар батькам.

Учень / учениця:

- розуміє, що поява дитини в сім’ї є Божим дарунком;

- усвідомлює важливість імені для людини;

- пояснює, чому діти – благословення для батьків.

 

 

7

 

Обов’язки дітей у сім’ї та родині.

Послух батькам. Повага до старших та турбота про  них. Взаємодопомога. Відповідаль -

ність за честь родини.

Учень / учениця:

- називає основні обов’язки дітей перед батьками;

- усвідомлює необхідність послуху батькам;

- наводить приклади взаємодопомоги в сім’ї;

- усвідомлює, що слід берегти честь родини.

8

 

Урок узагальнення

«Моя сім’я та родина»

 

Розділ II.

Моя сім’я та родина

9

 

Спілкування в родині.

Ввічливість і доброзичливість у спілкуванні. Взаємоповага та взаємодовіра. Щаслива та родина, де панує згода і любов.

Учень / учениця:

- розуміє важливість довіри й поваги у спілкуванні;

- пояснює важливість довіри;

- називає ввічливі слова, необхідні для спілкування у родині.

10

 

Родинний дім.

Рідний дім – місце затишку та довіри. Дім – місце спілкування з рідними та з Богом.

Учень / учениця:

- називає адресу свого дому;

- пояснює, чому дім називають "рідним";

- дотримується чистоти й порядку в домівці;

- усвідомлює, що дім є найкращим місцем для спілкування сім’ї.

11

 

Мудрість батьківського навчання.

Батько й мати розуму навчають. Досвід батьків – джерело муд -

рості. Заповіді Божі – основа української виховної традиції. Повчання  кн. Володимира Мономаха. Батьківське благо -

словення.

Учень / учениця:

- усвідомлює важливість науки батьків;

- пригадує повчання  кн. Володи -мира Мономаха про батька;

- пам’ятає заповідь "шануй батька свого і матір свою…";

- наводить приклади, коли батьки благословляють дітей;

- пригадує мудрі поради своїх батьків.

12

 

Мудрість батьківського навчання.

Батько й мати розуму навчають. Досвід батьків – джерело муд -

рості. Заповіді Божі – основа української виховної традиції. Повчання  кн. Володимира Мономаха. Батьківське благо -

словення.

Учень / учениця:

- усвідомлює важливість науки батьків;

- пригадує повчання  кн. Володи -

мира Мономаха про батька;

- пам’ятає заповідь "шануй батька свого і матір свою…";

- наводить приклади, коли батьки благословляють дітей;

- пригадує мудрі поради своїх батьків.

 

 

13

 

Свято в родині.

Свята твоєї родини. Християнське розуміння свят. Свято в житті християнської родини.

Учень / учениця:

- називає родинні свята;

- називає християнські свята та їх зміст;

- розповідає, як відзначають родинне свято у сімї.

14

 

Вдячність дітей своїм бать -

кам.

Вдячність батькам за опіку, науку та виховання. Подяка дітей батькам.

Учень / учениця:

- відчуває вдячність батькам;

- виявляє подяку батькам.

15

 

Спішімо творити добро.

Добро та милосердя. Приклади справ милосердя.

Учень / учениця:

- наводить приклади добра і милосердя;

- пояснює, як можна виявляти милосердя.

16

 

Різдво Христове в Україні.

Християнська родина у Святвечір. Різдвяні пісні та щедрівки.

Учень / учениця:

- пригадує святкування Різдва у своїй родині;

- пояснює, чому ми святкуємо Різдво;

- відтворює почуті колядки та щедрівки.

17

 

Різдво Ісуса Христа – свято єдності родини.

Радість різдвяних зустрічей у родині та в Церкві. Народження Спасителя – радість для людей.

Учень / учениця:

- переповідає біблійну оповідь про народження Ісуса Христа;

- співає колядки.

 

18

 

Урок узагальнення

«Моя сім’я та родина»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                  ІІ семестр

 

№з/п

 

Дата

проведення

Зміст

навчального матеріалу

 Державні вимоги до рівня  

  загальноосвітньої підготовки учнів

 

 

Розділ III.

Мій рід і народ

19

 

Земля мого роду.

Місце, де народилися батьки, діди, прадіди. Важливість знання свого роду. Традиції роду.

Учень / учениця:

- може назвати місце народження своїх батьків;

- називає імена бабусь і дідусів;

- пояснює вислів "земля твого роду";

- розповідає про важливі події у своїй родині.

 

 

20

 

Земля мого роду.

Місце, де народилися батьки, діди, прадіди. Важливість знання свого роду. Традиції роду.

Учень / учениця:

- може назвати місце народження своїх батьків;

- називає імена бабусь і дідусів;

- пояснює вислів "земля твого роду";

- розповідає про важливі події у своїй родині.

21

 

Моя рідня.

Родинні зв’язки та їх значення.

Відповідальність за честь роду.

Історична пам’ять про свій рід.

Учень / учениця:

- розуміє значення слів "сім’я", "рід", "рідня";

- наводить приклади, як берегти й примножувати честь своєї рідні та роду.

22

 

Земля мого народу.

Україна – земля мого народу. Відповідальність за рідну землю.

Учень / учениця:

- розуміє зміст слова "народ";

- називає столицю України;

- називає основні символи своєї країни;

- виконує духовний гімн України "Боже великий, єдиний…".

23

 

Духовні багатства мого наро -

ду.

Ми – діти українського народу. Найбільший скарб народу – віра в Бога. Українська мова та пісня. Українська культурна спадщина. Пам’ять про загиблих за Батьківщину. Обов’язок оберігати та примножувати культурну спадщину народу.

Учень / учениця:

- виконує пісні про рідну землю;

- наводить приклади християнської спадщини народу (література, живопис, музика, архітектура тощо);

- розповідає про героїв, загиблих за Батьківщину (у своїй місцевості);

- шанує історичну й духовну спадщину українського народу.

24

 

Духовні багатства мого наро -

ду.

Ми – діти українського народу. Найбільший скарб народу – віра в Бога. Українська мова та пісня. Українська культурна спадщина. Пам’ять про загиблих за Батьківщину. Обов’язок оберігати та примножувати культурну спадщину народу.

Учень / учениця:

- виконує пісні про рідну землю;

- наводить приклади християнської спадщини народу (література, живопис, музика, архітектура тощо);

- розповідає про героїв, загиблих за Батьківщину (у своїй місцевості);

- шанує історичну й духовну спадщину українського народу.

25

 

Гостинність та щедрість ук -

раїнців.

Доброзичливість. Щирість. Традиції гостинності.

Учень / учениця:

- розповідає про народні традиції гостинності;

- наводить приклади.

26

 

Урок узагальнення

«Мій рід і народ»

 

 

Розділ IV.

Мій рід і народ

 

27

 

Роль духовних провідників у житті нашого народу.

Духовні провідники. Життя подвижників – приклад для наслідування.

Учень / учениця:

- розуміє зміст поняття "духовний провідник народу";

- називає духовних провідників українського народу;

- пояснює, чому ці люди є духовними провідниками.

28

 

Роль духовних провідників у житті нашого народу.

Духовні провідники. Життя подвижників – приклад для наслідування.

Учень / учениця:

- розуміє зміст поняття "духовний провідник народу";

- називає духовних провідників українського народу;

- пояснює, чому ці люди є духовними провідниками.

29

 

Великодні звичаї в україн -

ській родині.

Підготовка до свята Пасхи.

Учень / учениця:

- усвідомлює, що таке піст;

- розповідає про підготовку родини до свята Воскресіння Христового (Пасхи).

 

 

 

 

30

 

Воскресіння Христове – най -

більше християнське свято.

Перемога життя над смертю.

Учень / учениця:

- переповідає біблійну оповідь про Воскресіння Ісуса Христа;

- розповідає, як християни вітаються в день Воскресіння Христового.

31

 

Роль жінки у житті народу.

Жінка – мати, подруга, сестра, бабуся. Жінка – мудра вихователька молодого покоління. Жінки-мироносиці.

Учень / учениця:

- пояснює роль жінки в житті народу;

- наводить приклади жертовності жінок та пояснює їх роль у житті;

- переповідає біблійну історію про відвагу жінок-мироносиць.

32

 

Славні українські роди.

 

Учень / учениця:

- називає найславніші українські імена;

- пояснює, чому ці люди мають велику шану в українському суспільстві.

33

 

Славні українські роди.

 

Учень / учениця:

- називає найславніші українські імена;

- пояснює, чому ці люди мають велику шану в українському суспільстві.

34

 

Урок  узагальнення.

«Дружна родина, добра дити-

на – щасливий народ, церква і держава»

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Етика, 2 клас, Планування
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
14407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку