3D-графіка. Моделювання 3D напису

Про матеріал
Представлено приклад завдання з покроковим виконанням для використання на уроці інформатики при вивченні теми «3D-графіка».
Перегляд файлу

imageМоделювання 3D напису

imageПослідовність виконання роботи

1)  imageВідкрийте Blender, при цьому буде завантажена сцена, встановлена за замовчуванням: куб в початку координат, камера та лампа. Куб зарез виділений, вилучіть його натиснувши клавішу Delete. В початку координат залишився        курсор        . Він показує місце, де буде створений новий об’єкт.            

2)  За допомогою меню додаємо текст(Додати /Текст) або Shift+A (рис.1). Для того щоб текст відображався вертикально натиснемо R+X+90  та натиснемо клавішу Tab, щоб з’явився курсор для введення текстового напису (рис.2).

image 

Рис.1

   image 

          Рис.2                                                  

image3) Налаштуємо тип шрифту, щоб програма відображала кириличний напис обравши інструмент властивість шрифт та обираємо зі списку (рис.3,4).

                 

Рис.3

image 

Рис.4                                       

4)Налаштовуємо вирівнювання тексту по центрі, базова лінія зверху, інтервал по осї X зменшуємо, надаємо об’єму літерам властивість  геометрія/витиснути та згладимо краї тексту обравши нормалі/автозгладжування(рис.5,6).

image 

Рис.5                                      

image 

Рис.6

5)Конвертуємо напис в об’єкт ПКМ/Конвертувати у сіть, для того щоб працювати окремо з кожною буквою окремо  (рис.7). Натискаємо клавішу Tab – режим редагування об’єкта та Num1- вигляд спереду (рис.8). Перейдем в режим відтінювання сітей ,  image

виділимо відповідну букву та задамо відповідний колір. Задавши матеріал увімкнемо режим відтінювання огляду, отримаємо відповідний результат

(рис.9,10). 

image 

Рис.8

image 

Рис.9

image 

Рис.10 6) Збережемо результат. Перейдемо в меню - Файл/Зберегти як... 

Комбінації клавіш для цих команд такі ж, як і для більшості інших програм: Ctrl+S і Shift+Ctrl+S відповідно.Також введіть назву файлу Text в рядку знизу і натисніть кнопку Зберегти як (рис.11). 

image 

Рис.11

7)Налаштовуємо рендер. Для початку необхідно вибрати вдалий ракурс камери. Натисніть 0 на цифровій клавіатурі (Num0) або оберіть інструмент

 image 

Рис.12

8)Тепер можна запустити рендер, натиснувши F12. В результаті відкриється нове вікно, в якому і буде проходити візуалізація (рис.13). 

image 

Рис.13

9) Якщо        результат      рендеру      вас      влаштовує,      відкрийте       меню

Зображення/Зберегти в лівому верхньому кутку вікна або натисніть Alt+S (рис.14). Збережіть зображення з ім’ям Text, по замовчуванню картинка збережеться в форматі .png

Якість картинки безпосередньо залежить від джерел світла.

image 

Рис.14

 

 

 

pdf
Додано
12 вересня 2021
Переглядів
925
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку