6 клас Пізнаємо природу. Розділ 4. Пізнаємо взаємозв’язки у природі
1 варіант
Інструкція з виконання діагностичної роботи
На виконання діагностичної роботи дається 45хвилин. Робота включає в себе 8 завдань, які перевіряються вчителем. При виконанні роботи не дозволяється користуватися підручником, робочими зошитами, атласом та іншим довідковим матеріалом. За потреби можна користуватися чернеткою. Записи в чернетці не перевіряються і не оцінюються. Для виконання завдань Тобі знадобляться кольорові олівці. Радимо виконувати завдання у тому порядку, в якому вони надані. З метою економії часу пропускайте завдання, яке не вдається виконати відразу, та переходь до наступного. Якщо після виконання усієї роботи у Тебе залишиться час. то Ти зможеш повернутися до пропущених завдань. Кожне завдання оцінюється відповідною кількістю балів (див. табл).
Таблиця оцінювання
№ завдання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Максимальний бал |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
Сума балів |
1-3 |
|
4-6 |
7-9 |
10-12 |
|||
Рівень |
Початковий |
|
Середній |
Достатній |
Високий |
Бажаємо успіхів!
1. Зазнач назву науки, що вивчає взаємозв’язки організмів та їхніх угруповань між собою та навколишнім середовищем. (Очікувані результати навчання – 2, 3).
А. Біологія Б. Географія В. Екологія Г. Фізика
2. Зазнач приклад наземної екосистеми, яку штучно створила людина. (Очікувані результати навчання – 2, 3).
А. Пустеля Б. Ліс В. Город Г. Луки 3. Побудуй логічний ланцюжок з наступних складових: (Очікувані результати навчання – 3).
4. Дай узагальнюючу назву кожному ряду. (Очікувані результати навчання – 3).
А. Температура, вологість, освітленість, газовий склад атмосфери, сольовий склад води _______
Б. Тхір степовий, ласка, вовк, лисиця, борсук __________________________
5. Встанови за допомогою стрілок хижака і здобич. Зазнач варіант, де хижакам у пригоді стає отрута. (Очікувані результати навчання – 3).
А) Змія ---------------------------- Польова миша;
Б) Лисиця. .............................. Полівка.
6. За малюнком екосистеми ставка визнач зображені організми, які можуть входити до її складу.
Упізнай постійних мешканців водойми та інших видів. (Очікувані результати навчання – 2, 3).
Постійні мешканці водойми _______________________________________________
Інші види _____________________________________________________________
7. За даними малюнка (завдання 6) побудуй піраміду ланцюга живлення мешканців водного середовища
життя. За пірамідою визнач представника найвищого рівня живлення.
(Очікувані результати навчання – 3, 4).
8 Чим квартирантство і нахлібництво відрізняються від паразитизму? Наведи приклади.
(Очікувані результати навчання – 3, 4).
Самооцінка.
Намалюй смайлик, який відповідає результату твоєї діяльності біля кожного завдання.