6 клас НУШ Діагностична робота Пізнаємо природу. Розділ 4. Пізнаємо взаємозв’язки у природі 1 варіант

Про матеріал
6 клас НУШ Діагностична робота Пізнаємо природу. Розділ 4. Пізнаємо взаємозв’язки у природі 1 варіант
Перегляд файлу

6 клас Пізнаємо природу. Розділ 4. Пізнаємо взаємозв’язки у природі

1 варіант

Інструкція з виконання діагностичної роботи

На виконання діагностичної роботи дається 45хвилин. Робота включає в себе 8 завдань, які перевіряються вчителем. При виконанні роботи не дозволяється користуватися підручником, робочими зошитами, атласом та іншим довідковим матеріалом. За потреби можна користуватися чернеткою. Записи в чернетці не перевіряються і не оцінюються. Для виконання завдань Тобі знадобляться кольорові олівці. Радимо виконувати завдання у тому порядку, в якому вони надані. З метою економії часу пропускайте завдання, яке не вдається виконати відразу, та переходь до наступного. Якщо після виконання усієї роботи у Тебе залишиться час. то Ти зможеш повернутися до пропущених завдань. Кожне завдання оцінюється відповідною кількістю балів (див. табл).

Таблиця оцінювання

№ завдання

1

2

3

4

5

6

7

8

Максимальний бал

1

1

1

1

2

1

2

3

Сума балів

1-3

 

4-6

7-9

10-12

Рівень

Початковий

 

Середній

Достатній

Високий

Бажаємо успіхів!

1.                 Зазнач назву науки, що вивчає взаємозв’язки організмів та їхніх угруповань між собою та навколишнім середовищем. (Очікувані результати навчання – 2, 3).

А. Біологія     Б. Географія  В.  Екологія  Г. Фізика                                                                                    image 

 

2.                 Зазнач приклад наземної екосистеми, яку штучно створила людина. (Очікувані результати навчання – 2, 3).

А. Пустеля          Б. Ліс      В.  Город           Г. Луки                                                                       image 3. Побудуй логічний ланцюжок з наступних складових: (Очікувані результати навчання – 3).

image            image 

 

4.       Дай узагальнюючу назву кожному ряду. (Очікувані результати навчання – 3).

 

А. Температура, вологість, освітленість, газовий склад атмосфери, сольовий склад води _______

Б. Тхір степовий, ласка, вовк, лисиця, борсук             __________________________                            image 

 

5.       Встанови за допомогою стрілок хижака і здобич. Зазнач варіант, де хижакам у пригоді стає отрута. (Очікувані результати навчання – 3).

А) Змія ---------------------------- Польова миша;

Б) Лисиця. ..............................  Полівка.                                                                                                         image 

6.       За малюнком екосистеми ставка визнач зображені організми, які можуть входити до її складу. 

Упізнай постійних мешканців водойми та  інших видів. (Очікувані результати навчання – 2, 3).

Постійні мешканці водойми _______________________________________________

Інші види _____________________________________________________________

image                                                                       image  

7.       За  даними малюнка (завдання 6) побудуй піраміду ланцюга живлення мешканців водного середовища

життя. За пірамідою визнач представника найвищого рівня живлення.                                                image 

(Очікувані результати навчання – 3, 4).

8 Чим квартирантство і нахлібництво відрізняються від паразитизму? Наведи приклади.     image 

(Очікувані результати навчання – 3, 4).

 

 

Самооцінка. 

image

Намалюй смайлик, який відповідає результату твоєї діяльності біля кожного завдання.  

 

 

pdf
Додано
7 травня
Переглядів
434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку