Алгоритм з розгалуженням (Урок, Презентація, Додатки скретч)

Про матеріал

Засвоєння послідовності дій у процесі використання умовних операто­рів; формування уявлення про логічні умови, навичків зі скла­дання та заповнення таблиці виконавця, перевірки правильності програм за допо­могою системи тестів.

Перегляд файлу

Підготувала

вчитель інформатики

Тяпчанського НВК

Долинського району

Владика Руслана Дмитрівна

 

Урок № 15. УМОВНЕ ВИСЛОВЛЮВАННЯ «ЯКЩО - ТО».  АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ.

Мета:

• навчальна: засвоїти послідовність дій у процесі використання умовних операто­рів; сформувати уявлення про  логічні умови; сформувати навички зі скла­дання та заповнення таблиці виконавця, перевірки правильності програм за допо­могою системи текстів;

• розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння пла­нувати та аналізувати свою діяльність;

• виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: засвоєння знань, вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ у комп'ютерному кабінеті.

Програмне забезпечення: Scratch

 

                     План уроку:

1) Організаційний етап (1 хв.)

2) Мотивація навчальної діяльності (2 хв.)

3) Актуалізація опорних знань учнів (3 хв.)

4) Етап ознайомлення з новим матеріалом (10 хв.)

5) Фізкультхвилинка (1 хв.)

6) Етап закріплення вивченого (3 хв.)

7) Практична робота. Оцінювання (20 хв.)

8) Етап постановки домашнього завдання (1 хв.)

9) Підсумки уроку (4 хв.)

 

 І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП:

  • привітання;
  • перевірка присутніх.

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

- Ми можемо почати урок, або  покинути його.

  Якщо ви будете спокійно сидіти протягом тридцяти секунд, тоді ви зможете

 заспівати пісню про Святого  Миколая, або розповісти вірш.

Почати відлік.

Якщо учні справилися,  їм це вдалося, то вони отримують винагороду.

В іншому випадку, вказати на те, що оскільки  вони не були повністю спокійні цілих тридцять секунд, то вони не отримують винагороду.

- Запитайте клас "Що було умовою нагороди?"

Умова була  «бути спокійними протягом 30 секунд»

Якби ви були спокійні, умова була б правдою, і ви отримали б нагороду.

Якщо ви не були, то умова була б помилковою, тому нагороди не отримали.

Відкрийте будь ласка зошити, запишіть число, класна робота і тему уроку.

Словник.     Цей урок має одне нове і важливе твердження:

  Умовні оператори працюють тільки за певних умов, за однієї умови.

Слайд 2,3   мета уроку.

 

ІІI. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ:

I.  Алгоритм  слайд  4, 5.

    1. Означення

    2. Види  

    3. Способи опису

 

IY. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (МІНІ-ЛЕКЦІЯ)

Презентація. Слайди 6-11.

Розгалужений алгоритм

   1. Означення

    2. Структура схеми

    3. Загальний випадок розгалуження

    4. Частинний випадок розгалуження

III.  Складання розгалужених алгоритмів слайд 12

 

Демонстрація руху кота, ознайомлення із завданням практичної роботи.

 

 

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА слайд 13

 

Учні стоять. Якщо озвучене є висловлення істинне – плескають в долоні, хибне – присідають, в іншому випадку – піднімаються на носочках вгору.

 

  1. Мишка – пристрій для виведення інформації від комп’ютера до користувача (0).

 

  1. На уроці всім цікаво?

 

  1. При роботі за комп’ютером відстань до екрана має бути 50-60 см (1).

 

  1. На уроці присутні всі учні класу (0).

 

  1. Деякі учні класу – відмінники (1).

 

  1. У блок-схемі алгоритму блок виконання операцій має форму прямокутника (1).

 

  1. Масовість – одна з властивостей алгоритму (1).

 

  1. Середовище Скретч – музичний редактор (0).

 

VI. ЗАСВОЄННЯ ТА ПЕРВИННЕ ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК

 Робота з підручником Схема алгоритму стор. 78

 

YII. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ОЦІНЮВАННЯ

      Слайд 14, 15.   Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

Учні читають про себе вірш про безпеку за комп’ютером.

1. Робота з додатковим матеріалом: інструкції практичної роботи

2. Робота за комп'ютером. Вибір завдання.

9 балів

Слайд 18

10 балів

 

Слайд 19        12 балів

D:\Владика Р.Д._2016\Діалог сніговик1.jpg

Презентація виконаної роботи учнями, які виконали завдання.

- Які спрайти використав?

- Які блоки ______?   Яких груп команд _________________?

  • Чи задоволений проектом?
  • Що б ще хотів додати до роботи?
  • Мій настрій від роботи.
  • Моя оцінка за проект.

ОЦІНЮВАННЯ, мотивація оцінки.

 

РЕЛАКСАЦІЯ.

Вправи для очей.

Міцно закрити oчi (рахувати до 3), відкрити їх i подивитись вдалечінь (рахувати до 5). Повторити 4-5 раз.

Вправи для рук.

Покласти долоні на стіл. На рахунок раз - роблячи упор на долоні, підняти вci пальці; на рахунок два – повернути пальці у вихідне положення

 

YIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Слайд 20

1.Завдання за підручником: § 3.3. (с. 76 – 85).

2. Додаткове завдання. Складіть п'ять запитань за темою уроку.

Виконати у зошиті за зразком  скласти графічне та словесне подання 4 алгоритмів, використавши народні прикмети

 

IX. ПІДСУМКИ УРОКУ.

Слайд 21. Склади синкан до слова розгалуження

  • У першому рядку пишеться іменник, предмет.
  • Другий і третій - прикметник, що характеризує іменник.
  • Четвертий рядок - дія.
  • П'ятий - висновок.

 

Наприклад цикл

  • Складний, різний
  • Повторюється, працює, зациклюється
  • Без циклу не можна начистити картоплю
  • Важливо

Слайд 22. Досягнута мета.

Свої побажання всім присутнім мені хочеться супроводити ось такою логічною моделлю  і словами:
Невгамовні роки зупинить не у вашій владі, так
Нехай же буде так завжди - чим більше літ, тим більше щастя.

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

* Розгалужений алгоритм Всім великий привіт!

Номер слайду 2

Мета уроку засвоїти послідовність дій у процесі використання умовних операторів; сформувати уявлення про логічні умови; розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння планувати та аналізувати свою діяльність.

Номер слайду 3

Сьогодні ви навчитеся складати алгоритми для Рудого кота з використанням розгалужень: .

Номер слайду 4

План презентації I. Алгоритм 1. Означення 2. Види 3. Способи опису II. Розгалужений алгоритм 1. Означення 2. Структура схеми 3. Загальний випадок розгалуження 4. Частинний випадок розгалуження III. Складання розгалужених алгоритмів IY. Робота за комп’ютером Y. Підсумки уроку. Оцінювання. Д.З. Цікаво…

Номер слайду 5

* Алгоритм Алгоритм - зрозумілий і точний план розв’язку задачі Види алгоритму Лінійний Циклічний Розгалужений Способи опису алгоритму Словесний – Запис Графічний - схема …ну - нехай так…

Номер слайду 6

* Запис Умовні оператори працюють тільки за певних умов Початок спокійно пісня продовжуємо урок Кінець 1. Початок 2. Якщо спокійно 3. ТО пісня 4. Інакше продовження 5. Кінець Так Ні От так ! Схема

Номер слайду 7

прямокутник - арифметичний блок, в який записується математична формула, наприклад, а=b+с; D=b2-4ac і т.д. В таких блоках знак “=“ – це знак присвоєння, його записують так “:=”. в ромб – логічний блок записується умова. Наприклад, а>b, D≥0 і т.д. в паралелограм записуються дані, які вводяться і виводяться з алгоритму. в еліпс - записують початок і кінець алгоритму. * Схема алгоритму стор. 78 Графічний - за допомогою блок-схем. На такій схемі операції виконавця подаються блоками з’єднаними між собою стрілками. Є різні позначення блоків в залежності від конкретних дій. спокійно Початок пісня

Номер слайду 8

* Розгалужений алгоритм - такий, в якому послідовність виконання кроків залежить від деякої умови Схема Початок Ввід даних Умова виконується? команди_2 команди_1 Вивід даних Кінець YES ! Так Ні

Номер слайду 9

* Загальний випадок розгалуження Запис Якщо <умова> <команди_2> схема Слова Якщо, ТО, Інакше – службові <умова> – питання, на яке можна відповісти «Так» або «Ні» <команди_1>, <команди_2> – команди Умова виконується? Команди_2 Команди_1 Ні Так ТО Інакше <команди_1>

Номер слайду 10

* Частинний випадок розгалуження Умова НЕ виконується? команди_1 Умова виконується? команди_2 Ні Так Так Ні Якщо <НЕ Умова>ТО <команди_2> Якщо <Умова> ТО <команди_1> Відповідає одна із серій Невже…

Номер слайду 11

* Схема «Розумний в гору не піде - Розумний гору обійде» Запис 1. Початок 2. Якщо Розумний 3. ТО обхід 4. Інакше підняття 5. Кінець Початок Перешкода гора Розумний? Обхід Підняття ----- Кінець Так Ні Відгадайте за схемою прислів’я Серйозно? Відповідь

Номер слайду 12

* Розгалуження в Scratch На Сцені введено систему координат для того, щоб положення виконавця на Сцені можна було задавати значеннями двох координат: х і у. (для виклику системи координат вибрати: сцена → фони → імпортувати → xy – grid → Гаразд) За замовчуванням довжина видимої частини Сцени 480 кроків виконавця, а ширина — 360 кроків. Тому якщо виконавець розміщується у видимій частині Сцени, то абсциса його положення може змінюватися від -240 до 240, а ордината - від -180 до 180.

Номер слайду 13

* Фізкультхвилинка . Якщо озвучене є висловлення істинне – плескати в долоні, хибне – присісти, в іншому випадку – піднятися на носочках вгору

Номер слайду 14

Саме «сорок», навіть далі Ти тримайсь від монітора, А то будеш в окулярах, Неслухняне наше горе! Якщо вхопиш стінку блока Й провідки оці раденько, То дивись, щоб не прийшлося Викликать тобі «швиденьку»! Не вертися, не бий ліктем. Не кажи, що ненавмисно, Бо розіб’єш свою «клаву» На дрібнесеньке намисто. Руки жирні? Їв хотдоги? І тебе вже трішки нудить? Знай: в животику і «клаві» «Залипання» точно буде.

Номер слайду 15

1. Запустіть програму Scratch. 2. Розмістіть Рудого кота в середині Сцени. 3. Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на рисунку. Зауваження. Для правильного вставляння умови в команду розгалуження потрібно: 1. Уставити до блока команди розгалуження блок порівняння з групи Оператори. 2. Уставити в ліве поле блока порівняння блок з групи Рух. 3. Увести в праве поле блока порівняння потрібне число . 4. Виконайте алгоритм. Спостерігайте за рухом виконавця. 5. Зупиніть виконання алгоритму, вибравши кнопку Зупинити все . * . Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм

Номер слайду 16

*

Номер слайду 17

* Вправи для очей . Наші очі трішки втомились і ми зараз відпочинемо. Виконуємо вправи за командою: Швидко покліпати, закрити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів. Повільно поводіть очима зліва направо і справа наліво, вгору-вниз і навпаки по 3 рази.

Номер слайду 18

*

Номер слайду 19

Номер слайду 20

* Домашнє завдання: . Підручник § 3.3. (с. 76 – 85); Виконати у зошиті за зразком скласти графічне та словесне подання 4 алгоритмів, використавши народні прикмети Творче завдання: створіть проект новорічної подорожі Скретча і його друзів

Номер слайду 21

У першому рядку пишеться іменник, предмет. Другий і третій - прикметник, що характеризує іменник. Четвертий рядок - дія. П'ятий - висновок. Наприклад цикл Складний, різний Повторюється, працює, зациклюється Без циклу не можна начистити картоплю Важливо Склади синкан до слова розгалуження

Номер слайду 22

* Досягнута мета Усвідомлення того, що більшість проблем, які стоять перед людиною в житті, можна виконати, використавши розгалужений алгоритм Реалізована задача Навчилися планувати послідовність дій для досягнення якоїсь мети, вирішивши задачу, відповіддю для якої є не число чи твердження, а опис послідовності дій Висновок В будь-якій ситуації можна знайти вихід, склавши алгоритм, який містить розгалуження От це Так !

Номер слайду 23

* Спасибі за урок! До нових хвилюючих зустрічей!!!

Номер слайду 24

Розгадай ребус Відповідь: АГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ .

Перегляд файлу

к15.jpgСамоаналіз уроку

інформатики у 7 класі

«Алгоритм з розгалуженням»

Клас: 7

Дата проведення: 25.11.2016

Вчитель: Владика Р.Д.

Урок: 15

Тема уроку: Алгоритм з розгалуженням.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу, комбінований

Плановані результати навчання:

особистісні: формування здатності пов'язати навчальний зміст з власним життєвим досвідом, зрозуміти значення інформаційного моделювання як методу пізнання навколишнього світу; формування вміння рефлексивної самооцінки

предметні: розвиток уявлень про типи алгоритмів; розуміння запису алгоритмів; вміння складати лінійні і умовні алгоритми;

міжпредметні: формування вміння самостійно планувати шляхи досягнення цілей; співвідносити свої дії з планованими результатами, здійснювати контроль своєї діяльності, визначати способи дій в рамках запропонованих умов, коригувати свої дії відповідно до мінливих ситуацією; оцінювати правильність виконання навчального завдання.

 

Навчальні завдання: сформувати поняття алгоритму з розгалуженням; навчити складанню алгоритмів з розгалуженням у вигляді блок-схем та для виконавців у середовищі Scratch.

Ресурс (підручники, наочні посібники, ІКТ):

• навчальне середовище Scratch

• презентація «Алгоритм з розгалуженням».

 

Форми організації навчальної діяльності: фронтальна, групова, індивідуальна.

Методи: словесний, наочний, практична робота, метод проектів, інтерактивний метод (гра).

Обладнання: персональний комп'ютер (ПК) вчителя, мультимедійний проектор, екран, ПК учнів, набір спрайтів для проекту.

Характеристика класу: в даному класі переважає хороший рівень знань, стабільна працездатність, помірний темп навчальної діяльності, стійкий інтерес до навчальним завданням.

 

Інформаційні технології займають лідируюче положення на міжнародному ринку праці. Але, якщо навички роботи з конкретною технікою можна придбати безпосередньо на робочому місці, то мислення слід розвивати в певні природні терміни. Запізнення з розвитком мислення - це запізнення назавжди.

У вивченні інформатики можна виділити два аспекти:

• Загальноосвітній

• Технологічний

Загальноосвітній аспект передбачає розглядати інформатику як засіб розвитку логічного мислення, вміння аналізувати, виявляти суті і відносини, описувати плани дій і робити логічні висновки.

На даному уроці я постаралася показати як загальноосвітній аспект, так і технологічний. Ті, що навчаються закріплювали свої знання з попередніх темах: алгоритм, властивості алгоритму, лінійний алгоритм, способи запису алгоритму; набували нові знання по темі «Алгоритм з розгалуженням»; працювали над проектом блок-схема «Умовний алгоритм в народні прислів’ях»; виконували завдання на ПК.

Виходячи із запланованих результатів навчання, будувалася навчальна діяльність учнів.

1-ий етап - організаційний - був створений для емоційно-психологічного настрою на роботу. Він пройшов швидко і сприяв настрою а співпраця, взаємовиручку і партнерство. Діти зробили самооцінку свого самопочуття на початок уроку за допомогою умови вибору.

На 2-му етапі учні повторювали основні поняття вивченого матеріалу, граючи в «Питання-відповідь». Гра пройшла в хорошому темпі, діти активно брали участь.

3-ій етап - постановка мети і завдань уроку. Тему уроку учні дізнавалися шляхом вирішення інформаційного завдання «Якщо.., то.., інакше». Основне твердження уроку «Алгоритм з розгалуженням».

Метою 4-го етапу було: вивчення нового поняття «Алгоритм з розгалуженням», його запис за допомогою блок-схеми, поглиблення знань з теми «Алгоритми».

5-ий етап - застосування нових знань і вмінь у новій ситуації - учням пропонується в формі групової роботи над проектом блок-схема «Умовний алгоритм в народних прислів’ях». За рахунок привабливості змісту завдань і подачі навчального матеріалу, підвищилися можливості учнів в досягненні поставлених цілей на уроці.

6-ий етап - «Фізкультхвилинка» - тематична, на закріплення визначення «Алгоритм з розгалуженням». Виконувати вправу необхідно було тільки, перевіривши істинність або хибність висловлювання.

На сьомому етапі було дано практичне завдання на ПК - створення проекту «Щасливого Різдва». Так як робота диференційована, то учні виконали різну кількість завдань.

Заключний етап був відведений підсумку уроку і рефлексії. Провела рефлексію за допомогою синквейн, який корисний учневі як інструмент для синтезу складної інформації. Вчителю - як зріз оцінки понятійного і словникового багажу учнів. Він резюмує інформацію, викладає складні ідеї, почуття і уявлення в декількох словах

Виставила оцінки, підвела підсумок уроку, було запропоновано домашнє завдання із застосуванням отриманих знань і умінь.

Навчальний час на уроці використовувалося ефективно, запланований обсяг роботи було виконано. Інтенсивність уроку була оптимальною з урахуванням фізичних і психологічних особливостей дітей. Рефлексія, проведена на початку і кінці уроку, дозволила учням самим проаналізувати свої дії на уроці. А фізкультхвилинка зняла напругу і дала відпочинок очам.

Загальну атмосферу заняття можна назвати оптимістичною, активної, ділової, доброзичливою. Урок пройшов на хорошому емоційному рівні.

Я вважаю, що на  уроці було досягнуто мною мети.

 

Перегляд файлу

Увага!

Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

1. Запустіть програму Scratch.

2. Розмістіть Рудого кота в середині Сцени.

3. Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на рисунку 3.22.

Зауваження. Для правильного вставляння умови в команду розгалуження потрібно:

 1. Уставити до блока команди розгалуження блок порівняння      з групи Оператори.

 2. Уставити в ліве поле блока порівняння блок з групи Рух.

 3. Увести в праве поле блока порівняння потрібне число .

4. Виконайте алгоритм. Спостерігайте за рухом виконавця.

5. Зупиніть виконання алгоритму, вибравши кнопку Зупинити все .


 

Рис 3.22

6. Видаліть алгоритм з області скриптів.

7. Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на рисунку 3.23.

8. Виконайте алгоритм. Спостерігайте за рухом виконавця.

9. Зупиніть виконання алгоритму, вибравши кнопку Зупинити все .

10. Збережіть створений проект у своїй папці у файлі вправа 3.3.1.

 

Дублювати 3 рази

 

 

 

 

 

Скретч

 

 

 

Презентація виконаної роботи.

- Які спрайти використав?

- Які блоки ______?   Яких груп команд _________________?

  • Чи задоволений проектом?
  • Що б ще хотів додати до роботи?
Перегляд файлу

 

Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

1. Запустіть програму Scratch.

2. Розмістіть Рудого кота в середині Сцени.

3. Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на рисунку 3.22.

Зауваження. Для правильного вставляння умови в команду розгалуження потрібно:

 1. Уставити до блока команди розгалуження блок порівняння      з групи Оператори.

 2. Уставити в ліве поле блока порівняння блок з групи Рух.

 3. Увести в праве поле блока порівняння потрібне число .

4. Виконайте алгоритм. Спостерігайте за рухом виконавця.

5. Зупиніть виконання алгоритму, вибравши кнопку Зупинити все .

 

6. Видаліть алгоритм з області скриптів.

7. Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на рисунку 3.23.

8. Виконайте алгоритм. Спостерігайте за рухом виконавця.

9. Зупиніть виконання алгоритму, вибравши кнопку Зупинити все .

10. Збережіть створений проект у своїй папці у файлі вправа 3.3.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОЕКТ

  1.         Хто знаходиться праворуч від мене? Підказка Санта використовує його, щоб літати на санях.

олень

правильно

ні

  1.         Хто ліворуч? Підказка ви будуєте його з снігу.

сніговик

дивовижно

легко

  1.         Хто на льоду? Ось ключ, він живе в Антарктиці, одним словом.

Пінгвін

1000000000 баксів

ой

  1.         Що це на дереві? Ось ключ, він знаходиться в небі ночами і на вершині вашої ялинки.

Зірка

Вау ти молодець

ні

  1.         Що на голові? Ось ключ ви носите його взимку одне слово.

Шапка

Звичайно

Ох

  1.         Що горить він являє собою невелику паличку з вогню ? одним словом

Свічка

Мені тепло

мені холодно

  1.         Чого немає під ялинкою?

Подарунка

Ура, нам 4 подарунки

жодних сюрпризів?

ВЕСЕЛОГО РІЗДВА В ЦЬОМУ РОЦІ!!!!!                        В ЦЬОМУ РОЦІ ЩАСТЯ!!!

ЩАСЛИВОГО  РІЗДВА!!!                                                 З РІЗДВОМ!!!

 

Презентація виконаної роботи.

- Які спрайти використав?

- Які блоки ______?   Яких груп команд _________________?

  • Чи задоволений проектом?
  • Що б ще хотів додати до роботи?

 

Перегляд файлу

 

Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

1. Запустіть програму Scratch.

2. Розмістіть Рудого кота в середині Сцени.

3. Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на рисунку 3.22.

Зауваження. Для правильного вставляння умови в команду розгалуження потрібно:

 1. Уставити до блока команди розгалуження блок порівняння      з групи Оператори.

 2. Уставити в ліве поле блока порівняння блок з групи Рух.

 3. Увести в праве поле блока порівняння потрібне число .

4. Виконайте алгоритм. Спостерігайте за рухом виконавця.

5. Зупиніть виконання алгоритму, вибравши кнопку Зупинити все .

 

Рис 3.22

6. Видаліть алгоритм з області скриптів.

7. Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на рисунку 3.23.

8. Виконайте алгоритм. Спостерігайте за рухом виконавця.

9. Зупиніть виконання алгоритму, вибравши кнопку Зупинити все .

10. Збережіть створений проект у своїй папці у файлі вправа 3.3.1.

         Скретч
 

         Сніг 

 

 

Сніговик

 

Презентація виконаної роботи.

- Які спрайти ти використав?

- Які блоки ______?   Яких груп команд _____________?

  • Чи задоволений проектом?
  • Що б ще хотів додати до роботи?

 

 1.png
 2.jpg
 2.png
 3.png
.jpg
1.png
_фон.png
 1.png
 2.png
2.gif
21.png
pinguin_PNG12.png
pinguin_PNG15.png
pinguin_PNG17.png
pinguin_PNG3.png
pinguin_PNG5.png
pinguin_PNG6.png
pinguin_PNG7.png
pinguin_PNG9.png
 1.png
 2.png
 тло.png
 фон.png
.jpg
.png
2.png
 1.png
 2.jpg
 2.png
 3.png
.jpg
1.png
_фон.png
 1.png
 2.png
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Хто знаходиться праворуч від мене? Підказка Санта використовує його, щоб літати на саняхсніговикпінгвінзіркаолень. Хто ліворуч? Підказка ви будуєте його з снігу

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Хто знаходиться праворуч від мене? Підказка Санта використовує його, щоб літати на саняхсніговикпінгвінзіркаолень. Питання 1 12style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr

Номер слайду 4

Хто ліворуч? Підказка ви будуєте його з снігузіркаоленьсніговик. Питання 212пінгвінstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 5

Вопросошибкаошибкаошибкаответ. Вопрос 53174style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr

Номер слайду 6

Пінгвін

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Вопросошибкаошибкаошибкаответ. Вопрос 631745style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr

Номер слайду 9

Что было раньше – курица или яйцо?Манжула Анна Михайловна, г. Херсон

1_pinguin_PNG5.png
2.gif
21.png
2_pinguin_PNG9.png
3_pinguin_PNG17.png
4_pinguin_PNG7.png
5_pinguin_PNG6.png
8.png
pinguin_PNG12.png
pinguin_PNG15.png
pinguin_PNG3.png
 1.png
 2.png
 тло.png
Перегляд файлу

 

 

 

 

Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

1. Запустіть програму Scratch.

2. Розмістіть Рудого кота в середині Сцени.

3. Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на рисунку 1.

Зауваження. Для правильного вставляння умови в команду розгалуження потрібно:

 1. Уставити до блока команди розгалуження блок порівняння      з групи Оператори.

 2. Уставити в ліве поле блока порівняння блок з групи Рух.

 3. Увести в праве поле блока порівняння потрібне число .

4. Виконайте алгоритм. Спостерігайте за рухом виконавця.

5. Зупиніть виконання алгоритму, вибравши кнопку Зупинити все .

 

Рис 1

6. Видаліть алгоритм з області скриптів.

7. Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на рисунку 3.23.

8. Виконайте алгоритм. Спостерігайте за рухом виконавця.

9. Зупиніть виконання алгоритму, вибравши кнопку Зупинити все .

10. Збережіть створений проект у своїй папці у файлі вправа 3.3.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.        Хто знаходиться праворуч від мене? Підказка Санта використовує його, щоб літати на санях.

олень

правильно

ні

  1.        Хто ліворуч? Підказка ви будуєте його з снігу.

сніговик

дивовижно

легко

  1.        Хто на льоду? Ось ключ, він живе в Антарктиці, одним словом.

Пінгвін

1000000000 баксів

ой

  1.        Що це на дереві? Ось ключ, він знаходиться в небі ночами і на вершині вашої ялинки.

Зірка

Вау ти молодець

ні

  1.        Що на голові? Ось ключ ви носите його взимку одне слово.

Шапка

Ох

  1.        Що горить він являє собою невелику паличку з вогню ? одним словом

Свічка

Мені тепло

мені холодно

  1.        Чого немає під ялинкою?

Подарунка

Ура, нам 4 подарунки

жодних сюрпризів?

 

ВЕСЕЛОГО РІЗДВА В ЦЬОМУ РОЦІ!!!!!

 

В ЦЬОМУ РОЦІ ЩАСТЯ!!!

 

ЩАСЛИВОГО  РІЗДВА!!!

 

З РІЗДВОМ!!!

 

 

 

.jpg
.png
2.png
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
zip
До підручника
Інформатика 7 клас (Пилипчук О.П., Ріпко Н.А., Шестопалов Є.А.)
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
3115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку