29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

Альтернативна гра «У банк їде ревізор»

Про матеріал

Мета: Закріпити і повторити вивчене на уроках математики, розширити знання за межі програми. Розвивати у учнів уміння мислити: аналізувати ситуацію, порівнювати, узагальнювати та систематизувати. Показати застосування математики в економіці.

Перегляд файлу

У банк їде ревізор

Альтернативна гра

Мета: Закріпити і повторити вивчене на уроках математики, розширити знання за межі програми. Розвивати у учнів уміння мислити: аналізувати ситуацію, порівнювати, узагальнювати та систематизувати. Показати застосування математики в економіці. Виховувати увагу, дисциплінованість, почуття колективізму, відповідальності.

Обладнання: бейджики, «валюта», таблички з назвами банків, картки із завданнями, листи паперу, презентація з музичним оформленням, грамоти.

Хід гри

Команди  знаходяться   за  залом,   директора  банків   (капітани  команд)  за

столами.

Слайд 1, музика, виходять ведучі.

 Ведучий 1. Відомо усім

(Тут відсутні секрети) –

У школі різні

Вивчаються предмети.

 

Ведучий 2. Наук у нас різних

Вивчають багато.

Яку ж з них ми будемо

Нині вітати?

 

Ведучий 1. Тобі, математико,

Наші вітання,

Це ж ти нас зібрала

Усіх на змагання.

 

Ведучий 2. Сучасну і давню

Науку чудову

Сьогодні у дії

Побачимо знову.

 

Ведучий 1. Чекають тут різні

На вас запитання,

І хитрі задачі,

Й цікаві завдання.

 

Ведучий 2. Питання серйозні

Та є й жартівливі

Тож будьте уважні

І будьте кмітливі.

Ведучий 1. Важко уявити собі життя людей без математики. Тут не допоможе навіть найсміливіша фантазія.

Ведучий 2. Але ця фантазія допоможе нам трохи погратися. Нехай у нашому місті Станіслав відкрито філіали двох банків: Альфа-банк, Банк Пі-успіх (слайд 2). Директорами банків є ____________, __________, запрошуємо їх.

Ведучий 1. Шановні гості, директори банків, ви запрошені сюди для того, щоб прийняти участь у змаганнях і показати всім переваги вашого банку.

Ведучий 2. А тому перша новина для вас не дуже приємна: "У банк їде ревізійна комісія" (Слайд 3). Членами комісії є учні 11-А класу (заходять, махають рукою).

Ведучий 1. А тим часом, ні про що не підозрюючи, веселі службовці банків ідуть на роботу. Привітаємо службовців Альфа-банку(Слайд 4) (оплески).

Ведучий 2. Запросимо працівників банку Пі-успіх (Слайд 5) (оплески).

Ведучий 1. Кожен працівник банку займає своє робоче місце і як ви бачите у кожному банку є

  • директор (махає рукою,  встановлює навпроти себе табличку із зазначеною посадою);
  •     інкасатор (ті ж дії);
  •     охоронник;
  •     касир;
  •     група бухгалтерів.

Ведучий 1. Перевіряти та контролювати наші банки буде ревізійна комісія у складі ________, _________, _________ (представлення журі). Оцінювати роботу працівників банків за допомогою спеціальних грошей, номіналом у 0 біт та 1 біт.

Ведучий 2. Для того, щоб на відповідному рівні зустріти ревізорів, службовці банків повинні бути швидкими і організованими.

Ведучий 1. Наш перший конкурс називається "Швидкий рахунок", який оцінюється 2 бітами. Просимо обидві команди працівників банків (5 учасників) вишикуватися спиною до глядачів, їм на спини прикріплюють числа від 1 до 5 не по порядку.

Ведучий 2. Переможе та команда, яка швидше вишикується так, щоб числа були від 1 до 6 по порядку. При чому розмовляти не можна, але дивитися на спини товаришів дозволяється (прикріплюють числа).

Ведучий 1. Приготувалися, почали. Нагадую, дозволяється тільки підглядати на спини співпрацівників. (Слайд 6)

Проходе конкурс.

Ведучий 2. Максимальна грошова премія за перемогу у минулому конкурсі 2 біти. Слово члену ревізійної комісії ________. Касир, отримайте зароблені біти.

Ведучий 1. А зараз попросимо підійти до нас директорів банків і отримати завдання.   Вони   повинні   підрахувати кількість вказаних фігур на малюнках, інспектори їм допомагають (Слайд 7)

Ведучий 2. Поки дирекція банків зайнята справами, подивимось на що здібні інкасатори. Будь ласка, інкасатори підійдіть. Ви повинні розв'язати таке завдання.

Ведучий 1. Серед трьох монет, які зовні не відрізняються одна від одної, є одна фальшива, легша за інші. Як визначити її тільки одним зважуванням без важків на терезах? (Слайд 8)

Ведучий 2. Слово надається інкасатору Альфа-банку (Треба покласти на шальки терезів по одній монеті. Якщо шальки не змінять положення, то фальшива монета - третя.).

Ведучий 1. Слово надається інкасатору банку Пі-успіх (Треба покласти на шальки терезів по одній монеті. Якщо рівновага шальок зміниться, то легша монета - фальшива). Правильно, погляньте як це відбувається на слайді (Слайд 9).

Ведучий 2. Максимальна грошова винагорода за цей конкурс – 2 біта. Касири отримайте премії. Ревізійна комісія підводить підсумки конкурсу.

Ведучий  1.  А тепер свою силу, увагу і спостережливість продемонструють охоронники. Переможець може принести своєму банку 3 біти. (Слайд 10)

Ведучий 2. Питання до охоронця Альфа-банку. Який діаметр у міліметрах монети вартістю 1 копійка? (15 мм)

Ведучий 1. Питання до охоронця банку Пі-успіх. Скільки східців на одних сходах, що ведуть з першого поверху школи на другий? (22)

Ведучий 2.  Ваш банк розміщений у приміщенні школи на третьому поверсі. Питання до охоронця Альфа-банку. Скільки вікон на коридорі третього поверху старого приміщення школи? (4)

Ведучий 1. Ваш банк розміщений у приміщенні школи на першому поверсі. Питання до охоронця банку Пі-успіх. Скільки вікон у фойє першого поверху нового приміщення школи? (4)

Ведучий 2. До Альфа-банку зайшов спочатку Іванко, за ним – Степан, потім – Маринка, за нею – Яринка, останнім до банку зайшов Гнат. Скільки до банку зайшло хлопчиків. (3)

Ведучий 1. У холі банку Пі-успіх у кожному кутку сиділо по одному охоронцю, і кожний з цих охоронців бачив трьох охоронців. Скільки охоронців сиділо у холі? (4. Кожен бачив трьох інших)

Ведучий 2. Слово ревізійній комісії. Касири отримують у ревізійної комісії зароблені біти.

Ведучий 1. А бухгалтерів (по три від кожного банку) попросимо вийти сюди, стати обличчям до болільників і так, щоб члени однієї команди чергувалися з членами іншої.

Ведучий 2. Проводимо гру, яка називається "Ой, не можу!". Для перемоги в цій грі треба бути уважним і уміти добре лічити.

Ведучий 1. Учасники гри повинні по черзі називати числа натурального ряду за винятком тих, які діляться на 3. Замість цих чисел треба говорити: "Ой, не можу!".

Ведучий 2. Наприклад: Один.

Ведучий 1. Два.

Ведучий 2. Ой, не можу.

Ведучий 1. Чотири.

Ведучий 2. П'ять.

Ведучий 1. Ой, не можу. І так далі.

Ведучий 2. Хто порушує правила гри, той вибуває.

Ведучий   1.   Так  триватиме  доти,   поки  не  залишиться  один  учасник  або представники однієї команди. Давайте потренуємося.

Ведучий 2. Ви, бухгалтери, принесете своєму банку 2 біти. І так,  почали.

Проходе конкурс. (Слайд 11)

Ведучий 1. До слова запрошується ревізійна комісія. Касири, отримайте біти.

Ведучий 2. А зараз послухаємо директорів. Вони переконають нас, що вміють гарно рахувати.

Ведучий 1.  Завдання були такі: підрахувати кількість трикутників директору Альфа-банку (мал.1), кількість квадратів директору банку Пі-успіх (мал. 2).

 

 

 

 

 

  Мал. 1.    Мал. 2.

Ведучий 2. Першим запрошується директор Альфа-банку, просимо (відповідь). Порахуємо кількість трикутників на слайді: 1 великий + 4 маленькі + 3 трикутники по два + 2 трикутники по три (Слайд 12).

Ведучий 1. А тепер черга директора банку Пі-успіх, будь ласка (відповідь). Порахуємо кількість квадратів на слайді: 8 маленьких квадратів +1+1+1 =11(Слайд 12).

Ведучий 2. Максимальна грошова винагорода 2 біти. Касири отримайте гроші у ревізійної комісії.

Ведучий 1. Так... Добре рахують директори банків. І в який банк ти віднесеш свої гроші?

Ведучий 2. Віднести і вкласти завжди я встигну, а от отримати...

Ведучий 1. Кожен банк повинен зуміти організувати свою діяльність так, щоб клієнти банку йому довіряли. Директори тільки що продемонстрували свої вміння. І ми вирішили ускладнити завдання і пропонуємо командам співробітників банків показати свої уміння рахувати.

Ведучий 2. Цей конкур називається «Інтелектуальна біржа». Працівник банку, який першим готовий відповісти на питання, підіймає руку. За кожну правильну відповідь касири отримують у ревізійної комісії по 1 біту (Слайд 13).

Ведучий 1. Перше запитання. Чи може бути так, щоб в один і той самий момент Іван стояв за Ільком, а Ілько - за Іваном? (Так, стоять спинами один до одного).

Ведучий 2. Друге. Щоб дійти на роботу у банк Івану Петровичу потрібно 1,5 години. З роботи, поспішаючи додому, він повертається по тій самій дорозі за 90 хвилин. Чим ви поясните таку різницю? (Нема ніякої різниці: 1,5 години = 90 хв).

Ведучий 1. Третє. Скільки нулів у кінці добутку чисел від 1 до 10? (Два нулі).

Ведучий 2. Четверте. Скільки нулів містить запис 1млрд? (1 000 000 000 – дев’ять нулів).

Ведучий 1. П’яте. Як правильно сказати: «7 плюс 5 дорів­нює одинадцяти» чи «Сім плюс п'ять дорівнює одинадцять»? (буде 12, а не 11).

Ведучий 2. Наступне питання. Вулицею йдуть два батьки та два сини, всі вони працівники банку, всього їх три особи. Як таке може бути? (1 дідусь, 1 батько, який є сином дідуся, 1 син).

Ведучий 1. Йшли два міліонери. Один з них був сином іншого, але той не був його батьком. В якому випадку таке можливо? (другий міліонер – мати)

 Ведучий 2. Просимо касирів обох банків із заробленими грошима підійти до ревізійної комісії для підведення підсумків нашої роботи (Слайд 14).

Ведучий 1. До того як наші банкіри досягли свого теперішнього становища їм довелося пройти довгий і складний шлях, багато вчитися.

Ведучий 2. Усім відома приказка: «Хто знання має, той і мур ламає». І сьогодні математика допомогла банкам отримати деяку суму грошей.

Ведучий 1. Члени ревізійної комісії запрошуються до останнього слова.

Ревізор 1. Результати гри наступні: Альфа-банк отримав ___ біті, у банк Пі-успіху надійшло ___ бітів. Переможцем оголошується ________________.

Ревізор 2. Директорів банку запрошуємо для одержання грамот: за перемогу у грі та за прагнення до перемоги.

Ревізор 3. І ми всі закликаємо вас давайте вчитися, щоб знати, вчитися, щоб робити, вчитися, щоб бути, вчитися, щоб жити в злагоді.

Ведучий 2. До нових зустрічей.

1

 

docx
Додано
11 червня 2018
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку