Представлено аналіз науково-методичної роботи Академічного ліцею за 2022/2023 н.р. з порівняльними таблицями за 2016-2023 рр.
Аналіз методичної роботи Академічного ліцею
міста Білгорода-Дністровського Одеської області за 2022/2023 н.р.
Згідно з робочою програмою щодо реалізації науково-методичної проблеми ліцею у 2022/2023 н.р. було спрямовано життєдіяльність педагогічного колективу на:
Колектив другий рік працював над реалізацією науково-методичної проблеми «Використання компетентнісно зорієнтованих технологій з метою створення навчально-предметного середовища на шляху розвитку успішної особистості, здатної активно впливати на динамічний розвиток країни», що знайшло своє відображення в роботі загальноліцейської методичної ради, методичних об’єднань учителів, навчально-методичних заходах та професійних конкурсах.
Педагогічний колектив ліцею на ІІ (теоретико-навчальному) етапі реалізації нової науково-методичної проблеми у 2022/2023 н.р. наполегливо працював над реалізацією Концепції «Нова українська школа», підвищенням ефективності навчального заняття і результативності навчальних досягнень здобувачів освіти шляхом реалізації компететнісного підходу в освітньому процесі, створенням оптимальних умов для навчання, виховання, збереження та зміцнення фізичного здоров`я учнів, їх морального та громадянського виховання, розвитком та підтримкою системи роботи з обдарованою і талановитою молоддю, гармонійним розвитком індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формуванням ціннісних орієнтацій, задоволенням інтересів і потреб, розвитком творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти та самореалізації особистості, використанням здоров’язбережувальних технологій.
Протягом навчального року згідно з проєктно-модульним планом проведено 4 засідання методичної ради «Реалізація науково-методичної проблеми навчального закладу в умовах нової української школи» (аналіз роботи закладу за 2021/2022 н.р.) від 19.10.2022 р., «Оцінювання п’ятикласників нової української школи: особливості та проблеми» (методичний івент) від 16.11.2022 року, «Комфортне освітнє середовище і технології продуктивного навчання на шляху до формування компетентної особистості» від 15.02.2023 р., «Компетентнісно зорієнтовані технології навчання в умовах створення навчально-предметного середовища ліцею (методичні посиденьки) від 15.03.2023 р.
Створений у 2006/2007 н.р. інформаційно-методичний кабінет поповнився новими матеріалами: тематичними розробками вчителів, доповідями на відкритих засіданнях методичних об’єднань учителів, атестаційними матеріалами, зокрема:
Гайнулліна О.М. методична розробка «Диктант як інструмент оцінювання предметно-географічної компетентності учнів в умовах реалізації ціннісних орієнтирів нової української школи».
На всеукраїнському форумі педагогічних ідей «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» (опубліковано матеріали у лютому - березні за 2023 рік) представлено роботи таких педагогів:
Гайнулліна О.М. методична розробка «Диктант як інструмент оцінювання предметно-географічної компетентності учнів в умовах реалізації ціннісних орієнтирів нової української школи».
Клімчук Л.В. методична розробка «Педагогічний супровід розвитку індивідуальної географічної обдарованості ліцеїстів в умовах нової української школи».
Клімчук Л.В методична розробка «Географічні задачі з детальними розв’язками».
Височан Д.О. методична розробка «Розвиток самостійності та творчості ліцеїстів на уроках біології та екології шляхом використання технології критичного мислення».
Височан Д.О. стаття «Розвиток критичного мислення ліцеїстів на уроках біології та екології (з досвіду роботи)».
Порівняльний аналіз
(розповсюдження передового педагогічного досвіду вчителів ліцею)
за 2016-2023 рр.
Всеукраїнський методичний журнал
«Відкритий урок: розробки, технології, досвід»
2016/2017 н.р. |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
|
|
Сахарова Т.І. – сертифікат |
Лисенкова О.С. - сертифікат |
Клімчук Л.В. - диплом «Вибір редакції» |
Сахарова Т.І. - диплом «Вибір редакції» |
Рєброва Є.Ю. – диплом «Вибір редакції» |
Височан Д.О. - диплом «Вибір редакції» |
Радаєва С.Г. - диплом «Вибір редакції» |
Рогова Л.Д. - диплом «Вибір редакції» |
Вихристюк О.Я. - диплом «Вибір редакції» |
Величко Т.М. - диплом «Вибір редакції» |
Величко Т.М. - диплом «Вибір редакції» |
Бондаренко В.Д. - диплом «Вибір редакції» |
Кліменко Т.М. - диплом «Вибір редакції» |
Федорова Г.І. - диплом «Вибір редакції» |
Клименко Л.Х. - диплом «Вибір редакції» |
Мінчева О.А. - диплом «Вибір редакції» |
Колективний диплом |
Колективний диплом |
Колективний диплом |
Всього – 5 |
Всього – 5 |
Всього – 6 |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
|
Сахарова Т.І. - сертифікат |
Гайнулліна О.М. - сертифікат |
Клімчук Л.В. - диплом «Вибір редакції» |
Сахарова Т.І. - диплом «Вибір редакції» |
Колишкіна Н.В. - сертифікат |
Височан Д.О. - диплом «Вибір редакції» |
Радаєва С.Г. - диплом «Вибір редакції» |
Ротай В.М. – сертифікат |
Вихристюк О.Я. - диплом «Вибір редакції» |
Величко Т.М. - диплом «Вибір редакції» |
Федорова Г.І. – сертифікат |
Бондаренко В.Д. - диплом «Вибір редакції» |
Кліменко Т.М. - диплом «Вибір редакції» |
Закладна Т.В. – сертифікат |
Клименко Л.Х. - диплом «Вибір редакції» |
Мінчева О.А. - диплом «Вибір редакції» |
Павлова С.В. – сертифікат |
Колективний диплом |
Колективний диплом |
Колективний диплом |
Всього – 5 |
Всього – 6 |
Всього – 6 |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
Гайнулліна О.М. – сертифікат |
Вихристюк О.Я. - сертифікат |
Реброва Є.Ю. – сертифікат |
Колишкіна Н.В. - сертифікат |
Закладна Т.В. - сертифікат |
|
Ротай В.М. - сертифікат |
Пораденко Л.Г. - сертифікат |
|
Федорова Г.І. - сертифікат |
Калашнікова І.М. - сертифікат |
|
Закладна Т.В. - сертифікат |
Вихристюк О.Я. - сертифікат |
|
Павлова С.В. - сертифікат |
|
|
Колективний диплом |
Колективний диплом |
- |
Всього – 6 |
Всього – 5 |
Всього – 1 |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
2022/2023 н.р. |
Вихристюк О.Я. - сертифікат |
Реброва Є.Ю. – сертифікат |
Гайнулліна О.М. – сертифікат |
Закладна Т.В. - сертифікат |
|
Клімчук Л.В. - сертифікат |
Пораденко Л.Г. - сертифікат |
|
Клімчук Л.В. - сертифікат |
Калашнікова І.М. - сертифікат |
|
Височан Д.О. - сертифікат |
Вихристюк О.Я. - сертифікат |
|
Височан Д.О. - сертифікат |
|
|
|
Колективний диплом |
- |
Колективний диплом |
Всього – 5 |
Всього – 1 |
Всього – 5 |
Навчальний заклад дев’ять років поспіль нагороджується почесним колективним дипломом за узагальнення та популяризацію педагогічного досвіду.
Треба зазначити, що протягом навчального року вчителі здійснили підвищення кваліфікації загальною кількістю 2662 академічних годин.
Порівняльний аналіз участі вчителів ліцею
у всеукраїнських науково-методичних вебінарах за 2016-2022 рр.
2016/2017 н.р. |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
13 |
19 |
21 |
23 |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
19 |
21 |
23 |
31 |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
21 |
23 |
31 |
39 |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
2022/2023 н.р. |
23 |
31 |
39 |
45 |
Щорічно вчителі-предметники беруть активну участь у роботі міських, обласних, всеукраїнських та міжнародних науково-практичних конференцій, семінарів-практикумів, репрезентуючи досвід роботи навчального закладу в системі проєктування соціального розвитку дитини, особистісно розвивального змісту освітнього процесу, з питань реформування сучасної української освіти. Детальний аналіз в матеріалах ліцейських методичних об’єднань.
Порівняльний аналіз участі вчителів ліцею
у міських, обласних, всеукраїнських та міжнародних семінарах, конференціях за 2016-2023 рр.
2016/2017 н.р. |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
Міський рівень – 14 |
Міський рівень - 7 |
Міський рівень – 17 |
Обласний рівень – 9 |
Обласний рівень - 12 |
Обласний рівень – 12 |
Всеукраїнський рівень - 4 |
Всеукраїнський рівень - 4 |
Всеукраїнський рівень – 4 |
Міжнародний рівень - 2 |
Міжнародний рівень - 1 |
Міжнародний рівень – 1 |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
Міський рівень – 7 |
Міський рівень - 17 |
Міський рівень – 29 |
Обласний рівень – 12 |
Обласний рівень - 12 |
Обласний рівень – 12 |
Всеукраїнський рівень - 4 |
Всеукраїнський рівень - 4 |
Всеукраїнський рівень – 3 |
Міжнародний рівень - 1 |
Міжнародний рівень - 1 |
Міжнародний рівень – 4 |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
Міський рівень – 17 |
Міський рівень - 29 |
Міський рівень – 41 |
Обласний рівень – 12 |
Обласний рівень - 12 |
Обласний рівень – 8 |
Всеукраїнський рівень - 4 |
Всеукраїнський рівень - 3 |
Всеукраїнський рівень – 11 |
Міжнародний рівень - 1 |
Міжнародний рівень - 1 |
Міжнародний рівень – 6 |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
Міський рівень – 29 |
Міський рівень – 41 |
Міський рівень - 46 |
Обласний рівень – 12 |
Обласний рівень – 8 |
Обласний рівень - 16 |
Всеукраїнський рівень - 3 |
Всеукраїнський рівень – 11 |
Всеукраїнський рівень - 16 |
Міжнародний рівень - 1 |
Міжнародний рівень - 6 |
Міжнародний рівень - 11 |
2020/2021 н.р. |
2020/2021 н.р. |
2022/2023 н.р. |
Міський рівень – 41 |
Міський рівень – 46 |
Міський рівень – 48 |
Обласний рівень – 8 |
Обласний рівень – 16 |
Обласний рівень – 20 |
Всеукраїнський рівень – 11 |
Всеукраїнський рівень – 16 |
Всеукраїнський рівень – 18 |
Міжнародний рівень - 6 |
Міжнародний рівень - 11 |
Міжнародний рівень - 11 |
Педагоги навчального закладу попередні навчальні роки стабільно демонстрували високі результати у фахових конкурсах, на жаль, останні сім років з об’єктивних причин жодного учасника, зокрема:
Порівняльний аналіз участі вчителів ліцею
у фаховому конкурсі «Учитель року» за 2015-2023 рр.
2015/2016 н.р. |
2016/2017 н.р. |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. 2020/2021 н.р. 2021/2022 н.р. 2022/2023 н.р. |
Воронова О.М. |
Височан Д.О. |
- |
- |
- |
«історія» |
«біологія» |
- |
- |
- |
ІІ етап – І м |
ІІ етап – ІІ м |
- |
- |
- |
ІІІ етап – І м |
ІІІ етап – ІІІ м |
- |
- |
- |
ІV етап - учасник |
- |
- |
- |
- |
Учитель англійської мови Сахарова Т.І. учасник проєкту «Професійний розвиток учителя іноземної мови» (проєкт організовано КЗВО «ОАНО» спільно з Британською Радою).
До регіонального проєкту «Учитель +» увійшли вчительки природничо-математичного циклу Трохимук Н.А., Радаєва С.Г., Височан Д.О., Гайнулліна О.М. Учительки Гайнулліна О.М., Ротай В.М., Вихристюк О. пройшли навчання у 2022/2023 н.р. за освітньою програмою «Інституційний аудит та розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти» (60 годин) і набули компетентності експерта для проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти. Відповідно наказу ДОН від 22.12.2022 р. вчительки ліцею Воронова О.М., Трохимчук Н.А., Гайнулліна О.М. є членами журі ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської олімпіади з історії, математики та економіки.
Міністерство цифрової трансформації України та Міністерство освіти і науки України в межах програми EU4DigitalUA представили фінальні результати пілотного проєкту «Оновлена інформатика - IT-студії». Підсумки пілотування підбили разом з учасниками проєкту під час онлайн-мітапу (від закладу брали участь Вихристюк О.Я., Рєброва Є.Ю.
Шміголь О.Л. у червні пройшла програму курсів підвищення кваліфікації та стала амбасадором УФ «Спорт заради розвитку» у Всеукраїнському проєкті «Єдина Україна» в рамках програми ЮНІСЕФ «Спільно до навчання».
Робота педагогічного колективу щодо розвитку інтелектуальних і творчих здібностей вихованців є системною і результативною. Навчальний заклад шість років поспіль є лауреатом всеукраїнського конкурсу-рейтингу загальноосвітніх навчальних закладів по роботі з обдарованими дітьми «Школа – джерело талантів», а у 2022 р. посів почесне ІІІ місце.
Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у ІІ етапі
Всеукраїнських предметних олімпіад за 2016 – 2023 рр.
2016/2017 н.р. |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
Всього учнів – 432 |
Всього учнів - 423 |
Всього учнів – 455 |
Учасників – 99 учнів |
Учасників – 112 учнів |
Учасників – 107 учнів |
% від контингенту – 23 |
% від контингенту – 26 |
% від контингенту – 24 |
Переможців – 75 учнів |
Переможців – 83 учнів |
Переможців – 88 учнів |
Якість – 76 % |
Якість – 74 % |
Якість – 82 % |
І місце – 26 |
І місце – 33 |
І місце – 32 |
ІІ місце – 30 |
ІІ місце – 23 |
ІІ місце – 30 |
ІІІ місце – 19 |
ІІІ місце – 27 |
ІІІ місце – 26 |
|
||
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
Всього учнів – 432 |
Всього учнів - 455 |
Всього учнів – 475 |
Учасників – 112 учнів |
Учасників – 107 учнів |
Учасників – 114 учнів |
% від контингенту – 26 |
% від контингенту – 24 |
% від контингенту – 24 |
Переможців – 83 учнів |
Переможців – 88 учнів |
Переможців – 88 учнів |
Якість – 74 % |
Якість – 82 % |
Якість – 77 % |
І місце – 33 |
І місце – 32 |
І місце – 28 |
ІІ місце – 23 |
ІІ місце – 30 |
ІІ місце – 31 |
ІІІ місце – 27 |
ІІІ місце – 26 |
ІІІ місце – 29 |
|
||
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
Всього учнів – 455 |
Всього учнів - 475 |
Всього учнів – |
Учасників – 107 учнів |
Учасників – 114 учнів |
Учасників – |
% від контингенту – 24 |
% від контингенту – 24 |
% від контингенту – |
Переможців – 88 учнів |
Переможців – 88 учнів |
Переможців – |
Якість – 82 % |
Якість – 77 % |
Якість – |
І місце – 32 |
І місце – 28 |
І місце – |
ІІ місце – 30 |
ІІ місце – 31 |
ІІ місце – |
ІІІ місце – 26 |
ІІІ місце – 29 |
ІІІ місце – |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
2022/2023 н.р. |
Всього учнів - |
Всього учнів - |
Всього учнів – 497 |
Учасників – |
Учасників – |
Учасників – 56 учнів |
% від контингенту – |
% від контингенту – |
% від контингенту – 11 |
Переможців – |
Переможців – |
Переможців – 36 учнів |
Якість – |
Якість – |
Якість – 64 % |
І місце – |
І місце – |
І місце – 10 |
ІІ місце – |
ІІ місце – |
ІІ місце – 14 |
ІІІ місце – |
ІІІ місце – |
ІІІ місце – 12 |
Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у ІІІ (обласному) етапі
Всеукраїнських предметних олімпіад за 2016-2023 рр.
2016/2017 н.р. |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
Кількість Учасників |
кількість призерів |
42 |
27 |
34 |
22 |
40 |
32 |
Якість |
64 % |
Якість |
67 % |
Якість |
80 % |
І м |
2 |
І м |
3 |
І м |
1 |
ІІ м |
6 |
ІІ м |
4 |
ІІ м |
5 |
ІІІ м |
19 |
ІІІ м |
15 |
ІІІ м |
26 |
|
|||||
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
34 |
22 |
40 |
32 |
41 |
27 |
Якість |
67 % |
Якість |
80 % |
Якість |
66 % |
І м |
3 |
І м |
1 |
І м |
3 |
ІІ м |
4 |
ІІ м |
5 |
ІІ м |
6 |
ІІІ м |
15 |
ІІІ м |
26 |
ІІІ м |
18 |
|
|||||
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
41 |
27 |
- |
- |
- |
- |
Якість |
66 % |
Якість |
- |
Якість |
- |
І м |
3 |
І м |
- |
І м |
- |
ІІ м |
6 |
ІІ м |
- |
ІІ м |
- |
ІІІ м |
18 |
ІІІ м |
- |
ІІІ м |
- |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
2022/2023 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
- |
- |
- |
- |
12 |
6 |
Якість |
- |
Якість |
- |
Якість |
50 % |
І м |
- |
І м |
- |
І м |
- |
ІІ м |
- |
ІІ м |
- |
ІІ м |
1 |
ІІІ м |
- |
ІІІ м |
- |
ІІІ м |
5 |
Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у ІV етапі
Всеукраїнських предметних олімпіад за 2016-2023 рр.
2016/2017 н.р. |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
Кількість Учасників |
кількість призерів |
4 |
1 |
4 |
1 |
2 |
1 |
Якість |
25 % |
Якість |
25 % |
Якість |
50 % |
І м |
0 |
І м |
0 |
І м |
0 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
0 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
1 |
|
|||||
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
Кількість Учасників |
кількість призерів |
4 |
1 |
2 Хандохін О. Скаленко А.
|
1 |
4 Хандохін О. Скаленко А. Шефер П. Єрморатій Ю. |
|
Якість |
25 % |
Якість |
50 % |
Якість |
|
І м |
0 |
І м |
0 |
І м |
|
ІІ м |
1 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
|
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
|
|
|||||
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
Кількість Учасників |
кількість призерів |
2 Хандохін О. Скаленко А.
|
1 |
4 Хандохін О. Скаленко А. Шефер П. Єрморатій Ю. |
|
|
|
Якість |
50 % |
Якість |
|
Якість |
|
І м |
0 |
І м |
|
І м |
|
ІІ м |
0 |
ІІ м |
|
ІІ м |
|
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
|
ІІІ м |
|
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
2022/2023 н.р. |
||||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
4 Хандохін О. Скаленко А. Шефер П. Єрморатій Ю. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Якість |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
І м |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
ІІ м |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
ІІІ м |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у І (міському) етапі
Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН за 2016-2023 рр.
2016/2017 н.р. |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
10 |
5 |
10 |
6 |
8 |
6 |
Якість |
50 % |
Якість |
60 % |
Якість |
75 % |
І м |
4 |
І м |
4 |
І м |
3 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
3 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
0 |
|
|||||
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
10 |
6 |
8 |
6 |
8 |
7 |
Якість |
60 % |
Якість |
75 % |
Якість |
88 % |
І м |
4 |
І м |
3 |
І м |
4 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
3 |
ІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
2 |
|
|||||
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
8 |
6 |
8 |
7 |
6 |
3 |
Якість |
75 % |
Якість |
88 % |
Якість |
50 % |
І м |
3 |
І м |
4 |
І м |
3 |
ІІ м |
3 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
0 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
2 |
ІІІ м |
0 |
|
|||||
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
8 |
7 |
6 |
3 |
9 |
8 |
Якість |
88 % |
Якість |
50 % |
Якість |
89 % |
І м |
4 |
І м |
3 |
І м |
4 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
2 |
ІІІ м |
2 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
2 |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
2022/2023 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
6 |
3 |
9 |
8 |
2 |
2 |
Якість |
50 % |
Якість |
89 % |
Якість |
100 % |
І м |
3 |
І м |
4 |
І м |
2 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
2 |
ІІ м |
0 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
2 |
ІІІ м |
0 |
Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у ІІ (обласному) етапі
Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН за 2016-2023 рр.
2016/2017 н.р. |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
4 |
3 |
5 |
2 |
6 |
5 |
Якість |
75 % |
Якість |
40 % |
Якість |
83 % |
І м |
1 |
І м |
1 |
І м |
1 |
ІІ м |
2 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
3 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
|
|||||
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
5 |
2 |
6 |
5 |
5 |
3 |
Якість |
40 % |
Якість |
83 % |
Якість |
60 % |
І м |
1 |
І м |
1 |
І м |
1 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
3 |
ІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
|
|||||
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
6 |
5 |
5 |
3 |
3 |
3 |
Якість |
83 % |
Якість |
60 % |
Якість |
100 % |
І м |
1 |
І м |
1 |
І м |
0 |
ІІ м |
3 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
2 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
|
|||||
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
5 |
3 |
3 |
3 |
6 |
4 |
Якість |
60 % |
Якість |
100 % |
Якість |
67 % |
І м |
1 |
І м |
0 |
І м |
0 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
2 |
ІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
3 |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
2022/2023 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
3 |
3 |
6 |
4 |
2 |
1 |
Якість |
100 % |
Якість |
67 % |
Якість |
50 % |
І м |
0 |
І м |
0 |
І м |
0 |
ІІ м |
2 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
0 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
3 |
ІІІ м |
1 |
Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у ІІІ етапі
Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН за 2016-2023 рр.
2016/2017 н.р. |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
Якість |
100 % |
Якість |
50 % |
Якість |
50 % |
І м |
0 |
І м |
0 |
І м |
0 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
0 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
|
|||||
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 Падій І. |
|
Якість |
100 % |
Якість |
50 % |
Якість |
|
І м |
0 |
І м |
0 |
І м |
|
ІІ м |
0 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
|
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
|
|
|||||
2018/2019 н.р. |
2019/2020н.р. |
2020/2021 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
2 |
1 |
1 Падій І. |
|
|
|
Якість |
50 % |
Якість |
|
Якість |
|
І м |
0 |
І м |
|
І м |
|
ІІ м |
0 |
ІІ м |
|
ІІ м |
|
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
|
ІІІ м |
|
|
|||||
2019/2020н.р. |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
1 Падій І. |
- |
- |
- |
1 Мороз М. |
|
Якість |
- |
Якість |
- |
Якість |
|
І м |
- |
І м |
- |
І м |
|
ІІ м |
- |
ІІ м |
- |
ІІ м |
|
ІІІ м |
- |
ІІІ м |
- |
ІІІ м |
|
2020/2021н.р. |
2021/2022 н.р. |
2022/2023 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
-
|
- |
1 Мороз М. |
- |
- |
- |
Якість |
- |
Якість |
- |
Якість |
- |
І м |
- |
І м |
- |
І м |
- |
ІІ м |
- |
ІІ м |
- |
ІІ м |
- |
ІІІ м |
- |
ІІІ м |
- |
ІІІ м |
- |
Порівняльний аналіз участі учнів ліцею
у ІІ етапі Міжнародного конкурсу
з української мови імені Петра Яцика за 2016-2023 рр.
2016/2017 н.р. |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
7 |
6 |
7 |
7 |
7 |
7 |
Якість |
86 % |
Якість |
100 % |
Якість |
100 % |
І м |
5 |
І м |
6 |
І м |
6 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
0 |
|
|||||
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
7 |
7 |
7 |
7 |
7 |
7 |
Якість |
100 % |
Якість |
100 % |
Якість |
100 % |
І м |
6 |
І м |
6 |
І м |
6 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
0 |
|
|||||
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
7 |
7 |
7 |
7 |
6 |
6 |
Якість |
100 % |
Якість |
100 % |
Якість |
100 % |
І м |
6 |
І м |
6 |
І м |
5 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
0 |
|
|||||
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
7 |
7 |
6 |
6 |
7 |
7 |
Якість |
100 % |
Якість |
100 % |
Якість |
100 % |
І м |
6 |
І м |
5 |
І м |
3 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
2 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
2 |
|
|||||
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
2022/2023 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
6 |
6 |
7 |
7 |
6 |
5 |
Якість |
100 % |
Якість |
100 % |
Якість |
83 % |
І м |
5 |
І м |
3 |
І м |
2 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
2 |
ІІ м |
3 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
2 |
ІІІ м |
0 |
Порівняльний аналіз участі учнів ліцею
у ІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу
імені Тараса Шевченка за 2016-2023 рр.
2016/2017 н.р. |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
7 |
7 |
7 |
6 |
7 |
7 |
Якість |
100 % |
Якість |
86 % |
Якість |
100 % |
І м |
6 |
І м |
4 |
І м |
7 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
0 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
0 |
|
|||||
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
7 |
6 |
7 |
7 |
7 |
7 |
Якість |
86 % |
Якість |
100 % |
Якість |
100 % |
І м |
4 |
І м |
7 |
І м |
7 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
0 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
0 |
|
|||||
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
7 |
7 |
7 |
7 |
7 |
7 |
Якість |
100 % |
Якість |
100 % |
Якість |
100 % |
І м |
7 |
І м |
7 |
І м |
6 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
1 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
0 |
|
|||||
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
7 |
7 |
7 |
7 |
7 |
7 |
Якість |
100 % |
Якість |
100 % |
Якість |
100 % |
І м |
7 |
І м |
6 |
І м |
6 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
1 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
0 |
|
|||||
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
2022/2023 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
6 |
6 |
7 |
7 |
6 |
5 |
Якість |
100 % |
Якість |
100 % |
Якість |
83 % |
І м |
5 |
І м |
3 |
І м |
2 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
2 |
ІІ м |
3 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
2 |
ІІІ м |
0 |
Порівняльний аналіз участі учнів ліцею
у ІІІ етапі Міжнародного конкурсу
з української мови імені Петра Яцика за 2016-2023 рр.
2016/2017 н.р. |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
5 |
1 |
5 |
0 |
6 |
1 |
Якість |
20 % |
Якість |
0 % |
Якість |
100 % |
І м |
0 |
І м |
0 |
І м |
0 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
0 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
1 |
|
|||||
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
5 |
0 |
6 |
1 |
6 |
1 |
Якість |
0 % |
Якість |
17 % |
Якість |
17 % |
І м |
0 |
І м |
0 |
І м |
0 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
0 |
ІІІ м |
0 |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
|
|||||
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
6 |
1 |
6 |
1 |
- |
- |
Якість |
17 % |
Якість |
17 % |
- |
- |
І м |
0 |
І м |
0 |
- |
- |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
0 |
- |
- |
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
- |
- |
Обласний етап Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика у 2019/2020 н.р.: команда – 6 учасників, призерів – 1: ІІІ м – 3 (Омельченко Дар'я, учениця 7-А класу, вчитель Ротай В.М.)
Якість складає 17 %, показники залишаються стабільними.
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
6 |
1 |
Конкурс скасовано через пандемію |
3 |
1 |
|
Якість |
17 % |
Якість |
33 % |
||
І м |
0 |
І м |
0 |
||
ІІ м |
0 |
ІІ м |
0 |
||
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
Обласний етап Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика у 2021/2022 н.р.: команда – 3 учасниці, призерка – 1: ІІІ місце (Зінович Вероніка, учениця 5-А класу, вчителька Швага А.С.)
Якість складає 33 %, показники залишаються стабільними
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
2022/2023 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
Кількість призерів |
Конкурс скасовано через пандемію |
3 |
1 |
2 |
1 |
|
Якість |
33 % |
Якість |
50 % |
||
І м |
0 |
І м |
0 |
||
ІІ м |
0 |
ІІ м |
0 |
||
ІІІ м |
1 |
ІІІ м |
1 |
Обласний етап Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика у 2022/2023 н.р.: команда – 2 учасниці, призерка – 1: ІІІ місце (Зінович Вероніка, учениця 6-А класу, вчителька Швага А.С.)
Якість складає 50 %, показники залишаються стабільними.
На ІV етапі Зінович Вероніка посіла ІІ місце
Порівняльний аналіз участі учнів ліцею
у ІІІ етапі Міжнародного
мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка
за 2016-2023 рр.
2016/2017 н.р. |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
Кількість призерів |
6 |
3 |
4 |
4 |
7 |
3 |
Якість |
50 % |
Якість |
100 % |
Якість |
43 % |
І м |
0 |
І м |
0 |
І м |
0 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
0 |
ІІІ м |
2 |
ІІІ м |
3 |
ІІІ м |
3 |
|
|||||
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
Кількість призерів |
4 |
4 |
7 |
3 |
7 |
5 |
Якість |
100 % |
Якість |
43 % |
Якість |
71 % |
І м |
0 |
І м |
0 |
І м |
0 |
ІІ м |
1 |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
1 |
ІІІ м |
3 |
ІІІ м |
3 |
ІІІ м |
4 |
|
|||||
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
|||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
Кількість призерів |
7 |
3 |
7 |
5 |
- |
- |
Якість |
43 % |
Якість |
71 % |
- |
- |
І м |
0 |
І м |
0 |
- |
- |
ІІ м |
0 |
ІІ м |
1 |
- |
- |
ІІІ м |
3 |
ІІІ м |
4 |
- |
- |
Обласний етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка у 2019/2020 н.р.: команда – 7 учасників, призерів – 5: ІІ місце – 1 (Слободян Марія, учениця 8-А класу, вчитель Якубовська А.Ю.) ІІІ м – 4 (Омельченко Дар'я, учениця 7-А класу, Шефер Поліна, учениця 9-А класу, вчитель Ротай В.М., Рєутова Юлія, учениця 102 групи, Падій Ірина, учениця 112 групи, вчитель Швага А.С.)
Якість складає 71 %, у порівнянні з минулим навчальним роком – 43 %
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
2022/2023 н.р. |
||||
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
Кількість призерів |
7 |
5 |
- |
- |
- |
- |
1 |
1 |
Якість |
71 % |
- |
- |
- |
- |
Якість |
100 % |
І м |
0 |
- |
- |
- |
- |
І м |
0 |
ІІ м |
1 |
- |
- |
- |
- |
ІІ м |
0 |
ІІІ м |
4 |
- |
- |
- |
- |
ІІІ м |
1 |
Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у Всеукраїнських та Міжнародних інтерактивних конкурсах за 2016-2019 рр.
Конкурси |
2016/2017 н.р. |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
|||
|
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
Кількість призерів |
«Левеня» |
35 |
20 |
50 |
39 |
68 |
41 |
«Бобер» |
18 |
12 |
21 |
18 |
23 |
23 |
«Патріот» |
81 |
2 |
96 |
4 |
89 |
10 |
«Соняшник» |
147 |
76 |
126 |
74 |
135 |
61 |
«Sunflower» |
69 |
52 |
214 |
75 |
- |
- |
«Гринвіч» |
100 |
24 |
120 |
16 |
118 |
31 |
«Пазл» |
114 |
17 |
86 |
5 |
112 |
23 |
«Орлятко» |
- |
- |
95 |
0 |
120 |
0 |
«Лелека» |
112 |
67 |
54 |
19 |
31 |
19 |
«Кенгуру» |
146 |
64 |
143 |
68 |
201 |
113 |
«Колосок» |
127 |
90 |
111 |
80 |
110 |
99 |
«Геліантус» |
110 |
47 |
138 |
65 |
128 |
65 |
Всього |
1059 |
470 |
1254 |
463 |
1135 |
485 |
Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у Всеукраїнських та Міжнародних інтерактивних конкурсах за 2017-2020 рр.
Конкурси |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
|||
|
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
«Левеня» |
50 |
39 |
68 |
41 |
- |
- |
«Бобер» |
21 |
18 |
23 |
23 |
27 |
24 |
«Патріот» |
96 |
4 |
89 |
10 |
- |
- |
«Соняшник» |
126 |
74 |
135 |
61 |
166 |
74 |
«Sunflower» |
214 |
75 |
- |
- |
124 |
14 |
«Гринвіч» |
120 |
16 |
118 |
31 |
129 |
34 |
«Пазл» |
86 |
5 |
112 |
23 |
104 |
34 |
«Орлятко» |
95 |
0 |
120 |
0 |
174 |
0 |
«Лелека» |
54 |
19 |
31 |
19 |
- |
- |
«Кенгуру» |
143 |
68 |
201 |
113 |
211 |
|
«Колосок» |
111 |
80 |
110 |
99 |
161 |
153 |
«Геліантус» |
138 |
65 |
128 |
65 |
169 |
90 |
Всього |
1254 |
463 |
1135 |
485 |
1265 |
423 |
Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у Всеукраїнських та Міжнародних інтерактивних конкурсах за 2018-2021 рр.
Конкурси |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
|||
|
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
«Левеня» |
68 |
41 |
- |
- |
- |
- |
«Бобер» |
23 |
23 |
27 |
24 |
- |
- |
«Патріот» |
89 |
10 |
- |
- |
- |
- |
«Соняшник» |
135 |
61 |
166 |
74 |
206 |
71/53 |
«Sunflower» |
- |
- |
124 |
14 |
54 |
|
«Гринвіч» |
118 |
31 |
129 |
34 |
64 |
15 |
«Пазл» |
112 |
23 |
104 |
34 |
- |
- |
«Орлятко» |
120 |
0 |
174 |
0 |
140 |
17 |
«Лелека» |
31 |
19 |
- |
- |
47 |
35 |
«Кенгуру» |
201 |
113 |
211 |
109 |
84 |
40 |
«Колосок» |
110 |
99 |
161 |
153 |
98 |
48 |
«Геліантус» |
128 |
65 |
169 |
90 |
71 |
35 |
Всього |
1135 |
485 |
1309 |
568 |
764 |
261 |
Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у Всеукраїнських та Міжнародних інтерактивних конкурсах за 2019-2022 рр.
Конкурси |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
|||
|
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
«Левеня» |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
«Бобер» |
27 |
24 |
- |
- |
- |
- |
«Патріот» |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
«Соняшник» |
166 |
74 |
206 |
71/53 |
- |
- |
«Sunflower» |
124 |
14 |
54 |
|
- |
- |
«Гринвіч» |
129 |
34 |
64 |
15 |
122 |
29 |
«Пазл» |
104 |
34 |
- |
- |
- |
- |
«Орлятко» |
174 |
0 |
140 |
17 |
121 |
16 |
«Лелека» |
- |
- |
47 |
35 |
- |
- |
«Кенгуру» |
211 |
109 |
84 |
40 |
- |
- |
«Колосок» |
161 |
153 |
98 |
48 |
- |
- |
«Геліантус» |
169 |
90 |
71 |
35 |
- |
- |
Всього |
1309 |
568 |
764 |
261 |
243 |
45 |
Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у Всеукраїнських та Міжнародних інтерактивних конкурсах за 2020-2023 рр.
Конкурси |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
2022/2023 н.р. |
|||
|
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
кількість учасників |
кількість призерів |
«Левеня» |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
«Бобер» |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
«Патріот» |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
«Соняшник» |
206 |
71/53 |
- |
- |
- |
- |
«Sunflower» |
54 |
|
- |
- |
- |
- |
«Гринвіч» |
64 |
15 |
122 |
29 |
64 |
19 |
«Пазл» |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
«Орлятко» |
140 |
17 |
121 |
16 |
- |
- |
«Лелека» |
47 |
35 |
- |
- |
- |
- |
«Кенгуру» |
84 |
40 |
- |
- |
- |
- |
«Колосок» |
98 |
48 |
- |
- |
- |
- |
«Геліантус» |
71 |
35 |
- |
- |
- |
- |
«Життя домашніх тварин» |
- |
- |
- |
- |
37 |
13 |
«Година Землі» |
- |
- |
- |
- |
156 |
118 |
Змагання з фінансової грамотності European Money Quiz |
- |
- |
- |
- |
24 |
15 місце |
«Правила дорожнього руху» |
- |
- |
- |
- |
32 |
19 |
«Як це працює: телебачення» |
- |
- |
- |
- |
26 |
15 |
«Як це працює: кіноіндустрія» |
- |
- |
- |
- |
48 |
12 |
Всього |
764 |
261 |
243 |
45 |
291+64 |
177+19 |
Порівняльний аналіз участі учнів ліцею
у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На урок» за 2017-2022 рр.
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
||
Українська мова і література |
Математика |
Українська мова і література |
Математика |
Учасників - 33 |
Учасників - 65 |
Учасників - 49 |
Учасників - 98 |
Призерів - 15 |
Призерів - 11 |
Призерів - 24 |
Призерів - 17 |
Якість – 45 % |
Якість – 17 % |
Якість – 48 % |
Якість – 17 % |
І місце - 1 |
І місце - 4 |
І місце - 5 |
І місце - 3 |
ІІ місце – 8 |
ІІ місце – 3 |
ІІ місце – 10 |
ІІ місце – 4 |
ІІІ місце - 6 |
ІІІ місце - 4 |
ІІІ місце - 9 |
ІІІ місце – 10 |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
||
Українська мова і література |
Математика |
Українська мова і література |
Математика |
Учасників - 49 |
Учасників - 98 |
Учасників - 126 |
Учасників - 109 |
Призерів - 24 |
Призерів - 17 |
Призерів - 44 |
Призерів – 45 |
Якість – 48 % |
Якість – 17 % |
Якість – 35 % |
Якість – 41 % |
І місце - 5 |
І місце - 3 |
І місце - 11 |
І місце – 10 |
ІІ місце – 10 |
ІІ місце – 4 |
ІІ місце – 16 |
ІІ місце – 16 |
ІІІ місце - 9 |
ІІІ місце - 10 |
ІІІ місце - 17 |
ІІІ місце - 19 |
2019/2020 н.р. |
2020/2021 н.р. |
||
Українська мова і література |
Математика |
Українська мова і література |
Математика |
Учасників - 126 |
Учасників - 109 |
Учасників - 75 |
Учасників – 0 |
Призерів - 44 |
Призерів - 45 |
Призерів - 38 |
Призерів – 0 |
Якість – 35 % |
Якість – 41 % |
Якість – 51 % |
Якість – 0 % |
І місце - 11 |
І місце - 10 |
І місце - 15 |
І місце – 0 |
ІІ місце – 16 |
ІІ місце – 16 |
ІІ місце – 10 |
ІІ місце – 0 |
ІІІ місце - 17 |
ІІІ місце - 19 |
ІІІ місце - 13 |
ІІІ місце - 0 |
2020/2021 н.р. |
2021/2022 н.р. |
||
Українська мова і література |
Математика |
Українська мова і література |
Математика |
Учасників - 75 |
Учасників - 0 |
Учасників - 126 |
Учасників – 0 |
Призерів - 38 |
Призерів - 0 |
Призерів - 86 |
Призерів – 0 |
Якість – 51 % |
Якість – 0 % |
Якість –68 % |
Якість – 0 % |
І місце - 15 |
І місце - 0 |
І місце – 20 |
І місце – 0 |
ІІ місце – 10 |
ІІ місце – 0 |
ІІ місце – 53 |
ІІ місце – 0 |
ІІІ місце - 13 |
ІІІ місце - 0 |
ІІІ місце - 13 |
ІІІ місце - 0 |
Участь учнів у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «Всеосвіта» та «На Урок»
з географії та природознавства у 2020/2021 н.р.
«Всеосвіта» (природознавство) |
«Всеосвіта» (географія) |
«На Урок» (географія) |
«На Урок» (географія) |
учасників – 5 призерів - 2 |
учасників – 4 призерів - 0 |
учасників - 36 |
призерів – 5 І місце – 0 ІІ місце – 2 ІІІ місце - 3 |
Участь учнів у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «Всеосвіта» та «На Урок»
з географії та природознавства у 2021/2022 н.р.
«Всеосвіта» (природознавство) |
«Всеосвіта» (географія) |
«На Урок» (географія) |
«На Урок» (географія) |
учасників – 67 призерів - 9 |
учасників – 84 призерів – 20 І місце – 7 ІІ місце – 6 ІІІ місце - 7 |
учасників - 36 |
призерів – 17 І місце – 4 ІІ місце – 6 ІІІ місце - 7 |
Участь учнів у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок»
з географії та основ здоров’я у 2022/2023 н.р.
«На Урок» (основи здоров’я) |
«На Урок» (основи здоров’я) |
«На Урок» (географія) |
«На Урок» (географія) |
учасників – 36
|
призерів – 25
|
учасників - 57 |
призерів - 42
|
Враховуючи результати роботи ліцею за 2022/2023 навчальний рік, достатній рівень реалізації ІІ (теоретико-практичного) етапу роботи над науково-методичною проблемою «Використання компетентнісно зорієнтованих технологій з метою створення навчально-предметного середовища на шляху розвитку успішної особистості, здатної активно впливати на динамічний розвиток країни», покращення показників роботи закладу за всіма напрямками життєдіяльності протягом 18 років впровадження інноваційної технології психолого-педагогічного проєктування соціального розвитку особистості, пріоритетними напрямками науково-методичної роботи на 2023/2024 навчальний рік визначити такі:
Педагогічному колективові ліцею у 2023/2024 навчальному році спрямувати зусилля на: