Аналітичні матеріали "Аналіз методичної роботи Академічного ліцею міста Білгорода-Дністровського Одеської області за 2022/2023 н.р."

Про матеріал

Представлено аналіз науково-методичної роботи Академічного ліцею за 2022/2023 н.р. з порівняльними таблицями за 2016-2023 рр.

Перегляд файлу

 

Аналіз методичної роботи Академічного ліцею

міста Білгорода-Дністровського Одеської області  за 2022/2023 н.р.

 

          Згідно з робочою програмою щодо реалізації науково-методичної проблеми ліцею у 2022/2023 н.р. було спрямовано життєдіяльність педагогічного колективу на:

  • створення позитивного іміджу навчального закладу шляхом надання якісних освітніх послуг;
  • дотримання принципів дитинозорієнтованого навчання;
  • дотримання принципів академічної доброчесності усіма учасниками освітнього процесу;
  • розвиток медіаграмотності учителів та учнів;
  • формування у здобувачів освіти здатності критично мислити і самоорганізовуватися в сучасних умовах;
  • формування інноваційної свідомості педагогічного колективу шляхом вивчення, узагальнення і впровадження педагогічного досвіду педагогів із використанням сучасних навчальних онлайн-сервісів.

          Колектив другий рік працював над реалізацією науково-методичної проблеми  «Використання компетентнісно зорієнтованих технологій з метою створення навчально-предметного середовища на шляху розвитку успішної особистості, здатної активно впливати на динамічний розвиток країни», що знайшло своє відображення в роботі загальноліцейської методичної ради, методичних об’єднань учителів, навчально-методичних заходах та професійних конкурсах.

          Педагогічний колектив ліцею на ІІ (теоретико-навчальному) етапі реалізації нової науково-методичної проблеми у 2022/2023 н.р. наполегливо працював над реалізацією Концепції «Нова українська школа», підвищенням ефективності навчального заняття і результативності навчальних досягнень здобувачів освіти шляхом реалізації компететнісного підходу в освітньому процесі, створенням оптимальних умов для навчання, виховання, збереження та зміцнення фізичного здоров`я учнів, їх морального та громадянського виховання, розвитком та підтримкою системи роботи з обдарованою і талановитою молоддю, гармонійним розвитком індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формуванням ціннісних орієнтацій, задоволенням інтересів і потреб, розвитком творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти та самореалізації особистості, використанням здоров’язбережувальних технологій.

          Протягом навчального року згідно з проєктно-модульним планом проведено 4 засідання методичної ради «Реалізація науково-методичної проблеми навчального закладу в умовах нової української школи» (аналіз роботи закладу за 2021/2022 н.р.) від 19.10.2022 р., «Оцінювання п’ятикласників нової української школи: особливості та проблеми» (методичний івент) від 16.11.2022 року, «Комфортне освітнє середовище і технології продуктивного навчання на шляху до формування компетентної особистості» від 15.02.2023 р., «Компетентнісно зорієнтовані технології навчання в умовах створення навчально-предметного середовища ліцею (методичні посиденьки) від 15.03.2023 р.

          Створений у 2006/2007 н.р. інформаційно-методичний кабінет поповнився новими матеріалами: тематичними розробками вчителів, доповідями на відкритих засіданнях методичних об’єднань учителів, атестаційними матеріалами, зокрема:

  • Молчанова Н.А. «WordWall як онлайн-інструмент формувального оцінювання учнів»
  • Шипунова І.Б. «Виховання позитивної мотивації навчальної діяльності, старанного та відповідального ставлення до навчання, готовності до практичного застосування знань.
  • Височан Д.О. методична розробка «Технологія критичного мислення як освітня інновація активізації розумової діяльності ліцеїстів на уроках біології та екології».
  • Височан Д.О. методична розробка «Розвиток самостійності та творчості ліцеїстів на уроках біології та екології шляхом використання технології критичного мислення».
  • Височан Д.О. стаття «Розвиток критичного мислення ліцеїстів на уроках біології та екології (з досвіду роботи)».
  • Клімчук Л.В. методична розробка «Педагогічний супровід розвитку індивідуальної географічної обдарованості ліцеїстів в умовах нової української школи».
  • Клімчук Л.В методична розробка «Географічні задачі з детальними розв’язками».

     Гайнулліна О.М. методична розробка «Диктант як інструмент оцінювання предметно-географічної компетентності учнів в умовах реалізації ціннісних орієнтирів нової української школи».

          На всеукраїнському форумі педагогічних ідей «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» (опубліковано матеріали у лютому - березні за 2023 рік) представлено роботи таких педагогів:

     Гайнулліна О.М. методична розробка «Диктант як інструмент оцінювання предметно-географічної компетентності учнів в умовах реалізації ціннісних орієнтирів нової української школи».

     Клімчук Л.В. методична розробка «Педагогічний супровід розвитку індивідуальної географічної обдарованості ліцеїстів в умовах нової української школи».

     Клімчук Л.В методична розробка «Географічні задачі з детальними розв’язками».

     Височан Д.О. методична розробка «Розвиток самостійності та творчості ліцеїстів на уроках біології та екології шляхом використання технології критичного мислення».

     Височан Д.О. стаття «Розвиток критичного мислення ліцеїстів на уроках біології та екології (з досвіду роботи)».

 

Порівняльний аналіз

(розповсюдження передового педагогічного досвіду вчителів ліцею)

за 2016-2023 рр.

Всеукраїнський методичний журнал

«Відкритий урок: розробки, технології, досвід»

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

 

 

Сахарова Т.І. – сертифікат

Лисенкова О.С. - сертифікат

Клімчук Л.В. - диплом «Вибір редакції»

Сахарова Т.І. - диплом «Вибір редакції»

Рєброва Є.Ю. – диплом «Вибір редакції»

Височан Д.О. - диплом «Вибір редакції»

Радаєва С.Г. - диплом «Вибір редакції»

Рогова Л.Д. - диплом «Вибір редакції»

Вихристюк О.Я. - диплом «Вибір редакції»

Величко Т.М. - диплом «Вибір редакції»

Величко Т.М. - диплом «Вибір редакції»

Бондаренко В.Д. - диплом «Вибір редакції»

Кліменко Т.М. - диплом «Вибір редакції»

Федорова Г.І. - диплом «Вибір редакції»

Клименко Л.Х. - диплом «Вибір редакції»

Мінчева О.А. - диплом «Вибір редакції»

Колективний диплом

Колективний диплом

Колективний диплом

Всього – 5

Всього – 5

Всього – 6

       2017/2018 н.р.

   2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

 

Сахарова Т.І. - сертифікат

Гайнулліна О.М. - сертифікат

Клімчук Л.В. - диплом «Вибір редакції»

Сахарова Т.І. - диплом «Вибір редакції»

Колишкіна Н.В. - сертифікат

Височан Д.О. - диплом «Вибір редакції»

Радаєва С.Г. - диплом «Вибір редакції»

Ротай В.М. – сертифікат

Вихристюк О.Я. - диплом «Вибір редакції»

Величко Т.М. - диплом «Вибір редакції»

Федорова Г.І. – сертифікат

Бондаренко В.Д. - диплом «Вибір редакції»

Кліменко Т.М. - диплом «Вибір редакції»

Закладна Т.В. – сертифікат

Клименко Л.Х. - диплом «Вибір редакції»

Мінчева О.А. - диплом «Вибір редакції»

Павлова С.В. – сертифікат

Колективний диплом

Колективний диплом

Колективний диплом

Всього – 5

Всього – 6

Всього – 6

          2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

Гайнулліна О.М. – сертифікат

Вихристюк О.Я. - сертифікат

Реброва Є.Ю. – сертифікат

Колишкіна Н.В. - сертифікат

Закладна Т.В. - сертифікат

 

Ротай В.М. - сертифікат

Пораденко Л.Г. - сертифікат

 

Федорова Г.І. - сертифікат

Калашнікова І.М. - сертифікат

 

Закладна Т.В. - сертифікат

Вихристюк О.Я. - сертифікат

 

Павлова С.В. - сертифікат

 

 

Колективний диплом

Колективний диплом

-

Всього – 6

Всього – 5

Всього – 1

      

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

2022/2023 н.р.

Вихристюк О.Я. - сертифікат

Реброва Є.Ю. – сертифікат

Гайнулліна О.М. – сертифікат

Закладна Т.В. - сертифікат

 

Клімчук Л.В. - сертифікат

Пораденко Л.Г. - сертифікат

 

Клімчук Л.В. - сертифікат

Калашнікова І.М. - сертифікат

 

Височан Д.О. - сертифікат

Вихристюк О.Я. - сертифікат

 

Височан Д.О. - сертифікат

 

 

 

Колективний диплом

-

Колективний диплом

Всього – 5

Всього – 1

Всього – 5

         

          Навчальний заклад дев’ять років поспіль нагороджується почесним колективним дипломом за узагальнення та популяризацію педагогічного досвіду.

          Треба зазначити, що протягом навчального року вчителі здійснили підвищення кваліфікації загальною кількістю 2662 академічних годин.

 

Порівняльний аналіз участі вчителів ліцею

у всеукраїнських науково-методичних  вебінарах за 2016-2022 рр.

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

13

19

21

23

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

19

21

23

31

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

21

23

31

39

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

2022/2023 н.р.

23

31

39

45

 

          Щорічно вчителі-предметники беруть активну участь у роботі міських, обласних, всеукраїнських та міжнародних науково-практичних конференцій, семінарів-практикумів, репрезентуючи досвід роботи навчального закладу в системі проєктування соціального розвитку дитини, особистісно розвивального змісту освітнього процесу, з питань реформування сучасної української освіти. Детальний аналіз в матеріалах ліцейських методичних об’єднань.

 

Порівняльний аналіз участі вчителів ліцею

у міських, обласних, всеукраїнських та міжнародних семінарах, конференціях за 2016-2023 рр.

 

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

Міський рівень – 14

Міський рівень - 7

Міський рівень – 17

Обласний рівень – 9

Обласний рівень - 12

Обласний рівень – 12

Всеукраїнський рівень - 4

Всеукраїнський рівень - 4

Всеукраїнський рівень – 4

Міжнародний рівень - 2

Міжнародний рівень - 1

Міжнародний рівень – 1

         

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

Міський рівень – 7

Міський рівень - 17

Міський рівень – 29

Обласний рівень – 12

Обласний рівень - 12

Обласний рівень – 12

Всеукраїнський рівень - 4

Всеукраїнський рівень - 4

Всеукраїнський рівень – 3

Міжнародний рівень - 1

Міжнародний рівень - 1

Міжнародний рівень – 4

        

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

Міський рівень – 17

Міський рівень - 29

Міський рівень – 41

Обласний рівень – 12

Обласний рівень - 12

Обласний рівень – 8

Всеукраїнський рівень - 4

Всеукраїнський рівень - 3

Всеукраїнський рівень – 11

Міжнародний рівень - 1

Міжнародний рівень - 1

Міжнародний рівень – 6

       

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

Міський рівень – 29

Міський рівень – 41

Міський рівень - 46

Обласний рівень – 12

Обласний рівень – 8

Обласний рівень - 16

Всеукраїнський рівень - 3

Всеукраїнський рівень – 11

Всеукраїнський рівень - 16

Міжнародний рівень - 1

Міжнародний рівень - 6

Міжнародний рівень - 11

 

2020/2021 н.р.

2020/2021 н.р.

2022/2023 н.р.

Міський рівень – 41

Міський рівень – 46

Міський рівень – 48

Обласний рівень – 8

Обласний рівень – 16

Обласний рівень – 20

Всеукраїнський рівень – 11

Всеукраїнський рівень – 16

Всеукраїнський рівень – 18

Міжнародний рівень - 6

Міжнародний рівень - 11

Міжнародний рівень - 11

 

          Педагоги навчального закладу попередні навчальні роки стабільно демонстрували високі результати у фахових конкурсах, на жаль, останні сім років з об’єктивних причин жодного учасника, зокрема:

 

Порівняльний аналіз участі вчителів ліцею

   у фаховому конкурсі «Учитель року» за 2015-2023 рр.

 

2015/2016 н.р.

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

2022/2023 н.р.

Воронова О.М.

Височан Д.О.

-

-

-

«історія»

«біологія»

-

-

-

ІІ етап – І м

ІІ етап – ІІ м

-

-

-

ІІІ етап – І м

ІІІ етап – ІІІ м

-

-

-

ІV етап - учасник

-

-

-

-

        

          Учитель англійської мови Сахарова Т.І. учасник проєкту «Професійний розвиток учителя іноземної мови» (проєкт організовано КЗВО «ОАНО» спільно з Британською Радою).

          До регіонального проєкту «Учитель +» увійшли вчительки природничо-математичного циклу Трохимук Н.А., Радаєва С.Г., Височан Д.О., Гайнулліна О.М. Учительки Гайнулліна О.М., Ротай В.М., Вихристюк О. пройшли навчання у 2022/2023 н.р. за освітньою програмою «Інституційний аудит та розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти» (60 годин) і набули компетентності експерта для проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти.  Відповідно наказу ДОН від 22.12.2022 р. вчительки ліцею Воронова О.М., Трохимчук Н.А., Гайнулліна О.М. є членами журі ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської олімпіади з історії, математики та економіки.

          Міністерство цифрової трансформації України та Міністерство освіти і науки України в межах програми EU4DigitalUA представили фінальні результати пілотного проєкту «Оновлена інформатика - IT-студії». Підсумки пілотування підбили разом з учасниками проєкту під час онлайн-мітапу (від закладу брали участь Вихристюк О.Я., Рєброва Є.Ю.

          Шміголь О.Л. у червні пройшла програму курсів підвищення кваліфікації та стала амбасадором УФ «Спорт заради розвитку» у Всеукраїнському проєкті «Єдина Україна» в рамках програми ЮНІСЕФ «Спільно до навчання».

          Робота педагогічного колективу щодо розвитку інтелектуальних і творчих здібностей вихованців є системною і результативною. Навчальний заклад шість років поспіль є лауреатом всеукраїнського конкурсу-рейтингу загальноосвітніх навчальних закладів по роботі з обдарованими дітьми «Школа – джерело талантів», а у 2022 р. посів почесне ІІІ місце.

 

Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у ІІ етапі

Всеукраїнських предметних олімпіад за 2016 – 2023 рр.

 

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

Всього учнів – 432

Всього учнів - 423

Всього учнів – 455

Учасників – 99 учнів

Учасників – 112 учнів

Учасників – 107 учнів

% від контингенту – 23

% від контингенту – 26

% від контингенту – 24

Переможців – 75 учнів

Переможців – 83 учнів

Переможців – 88 учнів

Якість – 76 %

Якість – 74 %

Якість –  82 %

І місце – 26

І місце – 33

І місце – 32

ІІ місце – 30

ІІ місце – 23

ІІ місце – 30

ІІІ місце – 19

ІІІ місце – 27

ІІІ місце – 26

 

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

Всього учнів – 432

Всього учнів - 455

Всього учнів – 475

Учасників – 112 учнів

Учасників – 107 учнів

Учасників – 114 учнів

% від контингенту – 26

% від контингенту – 24

% від контингенту – 24  

Переможців – 83 учнів

Переможців – 88 учнів

Переможців – 88 учнів

Якість – 74 %

Якість – 82 %

Якість –  77 %

І місце – 33

І місце – 32

І місце – 28

ІІ місце – 23

ІІ місце – 30

ІІ місце – 31

ІІІ місце – 27

ІІІ місце – 26

ІІІ місце – 29

 

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

Всього учнів – 455

Всього учнів - 475

Всього учнів –

Учасників – 107 учнів

Учасників – 114 учнів

Учасників –

% від контингенту – 24

% від контингенту – 24

% від контингенту –  

Переможців – 88 учнів

Переможців – 88 учнів

Переможців –

Якість – 82 %

Якість – 77 %

Якість – 

І місце – 32

І місце – 28

І місце –  

ІІ місце – 30

ІІ місце – 31

ІІ місце –

ІІІ місце – 26

ІІІ місце – 29

ІІІ місце –

 

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

2022/2023 н.р.

Всього учнів -

Всього учнів -

Всього учнів – 497

Учасників –

Учасників –

Учасників – 56 учнів

% від контингенту –  

% від контингенту –  

% від контингенту – 11

Переможців –

Переможців –

Переможців – 36 учнів

Якість –

Якість –

Якість – 64 %

І місце –

І місце –

І місце – 10

ІІ місце –

ІІ місце –

ІІ місце – 14

ІІІ місце –

ІІІ місце –

ІІІ місце – 12

 

Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у ІІІ (обласному) етапі

Всеукраїнських предметних олімпіад за 2016-2023 рр.

 

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

Кількість

 Учасників

кількість

призерів

42

27

34

22

40

32

Якість

64 %

Якість

67 %

Якість

80 %

І м

2

І м

3

І м

1

ІІ м

6

ІІ м

4

ІІ м

5

ІІІ м

19

ІІІ м

15

ІІІ м

26

 

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

34

22

40

32

41

27

Якість

67 %

Якість

80 %

Якість

66 %

І м

3

І м

1

І м

3

ІІ м

4

ІІ м

5

ІІ м

6

ІІІ м

15

ІІІ м

26

ІІІ м

18

 

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

41

27

-

-

-

-

Якість

66 %

Якість

-

Якість

-

І м

3

І м

-

І м

-

ІІ м

6

ІІ м

-

ІІ м

-

ІІІ м

18

ІІІ м

-

ІІІ м

-

 

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

2022/2023 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

-

-

-

-

12

6

Якість

-

Якість

-

Якість

50 %

І м

-

І м

-

І м

-

ІІ м

-

ІІ м

-

ІІ м

1

ІІІ м

-

ІІІ м

-

ІІІ м

5

 

 

Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у ІV етапі

Всеукраїнських предметних олімпіад за 2016-2023 рр.

 

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

Кількість

 Учасників

кількість

призерів

4

1

4

1

2

1

Якість

25 %

Якість

25 %

Якість

50 %

І м

0

І м

0

І м

0

ІІ м

0

ІІ м

1

ІІ м

0

ІІІ м

1

ІІІ м

0

ІІІ м

1

 

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

Кількість

 Учасників

кількість

призерів

4

1

2

Хандохін О.

Скаленко А.

 

1

4

Хандохін О.

Скаленко А.

Шефер П.

Єрморатій Ю.

 

Якість

25 %

Якість

50 %

Якість

 

І м

0

І м

0

І м

 

ІІ м

1

ІІ м

0

ІІ м

 

ІІІ м

0

ІІІ м

1

ІІІ м

 

 

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

Кількість

 Учасників

кількість

призерів

2

Хандохін О.

Скаленко А.

 

1

4

Хандохін О.

Скаленко А.

Шефер П.

Єрморатій Ю.

 

 

 

Якість

50 %

Якість

 

Якість

 

І м

0

І м

 

І м

 

ІІ м

0

ІІ м

 

ІІ м

 

ІІІ м

1

ІІІ м

 

ІІІ м

 

 

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

2022/2023 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

4

Хандохін О.

Скаленко А.

Шефер П.

Єрморатій Ю.

-

-

-

-

-

-

-

Якість

-

-

-

-

-

-

-

І м

-

-

-

-

-

-

-

ІІ м

-

-

-

-

-

-

-

ІІІ м

-

-

-

-

-

-

-

 

Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у І (міському) етапі

Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН за 2016-2023 рр.

 

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

10

5

10

6

8

6

Якість

50 %

Якість

60 %

Якість

75 %

І м

4

І м

4

І м

3

ІІ м

1

ІІ м

1

ІІ м

3

ІІІ м

0

ІІІ м

1

ІІІ м

0

 

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

10

6

8

6

8

7

Якість

60 %

Якість

75 %

Якість

88 %

І м

4

І м

3

І м

4

ІІ м

1

ІІ м

3

ІІ м

1

ІІІ м

1

ІІІ м

0

ІІІ м

2

 

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

8

6

8

7

6

3

Якість

75 %

Якість

88 %

Якість

50 %

І м

3

І м

4

І м

3

ІІ м

3

ІІ м

1

ІІ м

0

ІІІ м

0

ІІІ м

2

ІІІ м

0

 

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

8

7

6

3

9

8

Якість

88 %

Якість

50 %

Якість

 89 %

І м

4

І м

3

І м

4

ІІ м

1

ІІ м

0

ІІ м

2

ІІІ м

2

ІІІ м

0

ІІІ м

2

 

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

2022/2023 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

6

3

9

8

2

2

Якість

50 %

Якість

89 %

Якість

 100 %

І м

3

І м

4

І м

2

ІІ м

0

ІІ м

2

ІІ м

0

ІІІ м

0

ІІІ м

2

ІІІ м

0

 

Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у ІІ (обласному) етапі

Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН за 2016-2023 рр.

 

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

4

3

5

2

6

5

Якість

75 %

Якість

40 %

Якість

83 %

І м

1

І м

1

І м

1

ІІ м

2

ІІ м

0

ІІ м

3

ІІІ м

0

ІІІ м

1

ІІІ м

1

 

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

5

2

6

5

5

3

Якість

40 %

Якість

83 %

Якість

60 %

І м

1

І м

1

І м

1

ІІ м

0

ІІ м

3

ІІ м

1

ІІІ м

1

ІІІ м

1

ІІІ м

1

 

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

6

5

5

3

3

3

Якість

83 %

Якість

60 %

Якість

100 %

І м

1

І м

1

І м

0

ІІ м

3

ІІ м

1

ІІ м

2

ІІІ м

1

ІІІ м

1

ІІІ м

1

 

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

5

3

3

3

6

4

Якість

60 %

Якість

100 %

Якість

67 %

І м

1

І м

0

І м

0

ІІ м

1

ІІ м

2

ІІ м

1

ІІІ м

1

ІІІ м

1

ІІІ м

3

 

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

2022/2023 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

3

3

6

4

2

1

Якість

100 %

Якість

67 %

Якість

50 %

І м

0

І м

0

І м

0

ІІ м

2

ІІ м

1

ІІ м

0

ІІІ м

1

ІІІ м

3

ІІІ м

1

 

Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у ІІІ етапі

Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН за 2016-2023 рр.

 

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

1

1

1

1

2

1

Якість

100 %

Якість

50 %

Якість

50 %

І м

0

І м

0

І м

0

ІІ м

0

ІІ м

0

ІІ м

0

ІІІ м

1

ІІІ м

1

ІІІ м

1

 

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

1

1

2

1

1

Падій І.

 

Якість

100 %

Якість

50 %

Якість

 

І м

0

І м

0

І м

 

ІІ м

0

ІІ м

0

ІІ м

 

ІІІ м

1

ІІІ м

1

ІІІ м

 

 

2018/2019 н.р.

2019/2020н.р.

2020/2021 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

2

1

1

Падій І.

 

 

 

Якість

50 %

Якість

 

Якість

 

І м

0

І м

 

І м

 

ІІ м

0

ІІ м

 

ІІ м

 

ІІІ м

1

ІІІ м

 

ІІІ м

 

 

2019/2020н.р.

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

1

Падій І.

-

-

-

1

Мороз М.

 

Якість

-

Якість

-

Якість

 

І м

-

І м

-

І м

 

ІІ м

-

ІІ м

-

ІІ м

 

ІІІ м

-

ІІІ м

-

ІІІ м

 

 

2020/2021н.р.

2021/2022 н.р.

2022/2023 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

-

 

-

1

Мороз М.

-

-

-

Якість

-

Якість

-

Якість

-

І м

-

І м

-

І м

-

ІІ м

-

ІІ м

-

ІІ м

-

ІІІ м

-

ІІІ м

-

ІІІ м

-

 

Порівняльний аналіз участі учнів ліцею

у ІІ етапі Міжнародного конкурсу

 з української мови імені Петра Яцика за 2016-2023 рр.

 

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

7

6

7

7

7

7

Якість

86 %

Якість

100 %

Якість

100 %

І м

5

І м

6

І м

6

ІІ м

0

ІІ м

0

ІІ м

1

ІІІ м

1

ІІІ м

1

ІІІ м

0

 

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

7

7

7

7

7

7

Якість

100 %

Якість

100 %

Якість

100 %

І м

6

І м

6

І м

6

ІІ м

0

ІІ м

1

ІІ м

1

ІІІ м

1

ІІІ м

0

ІІІ м

0

 

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

7

7

7

7

6

6

Якість

100 %

Якість

100 %

Якість

100 %

І м

6

І м

6

І м

5

ІІ м

1

ІІ м

1

ІІ м

1

ІІІ м

1

ІІІ м

0

ІІІ м

0

 

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

7

7

6

6

7

7

Якість

100 %

Якість

100 %

Якість

100 %

І м

6

І м

5

І м

3

ІІ м

1

ІІ м

1

ІІ м

2

ІІІ м

0

ІІІ м

0

ІІІ м

2

 

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

2022/2023 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

6

6

7

7

6

5

Якість

100 %

Якість

100 %

Якість

83 %

І м

5

І м

3

І м

2

ІІ м

1

ІІ м

2

ІІ м

3

ІІІ м

0

ІІІ м

2

ІІІ м

0

 

 

Порівняльний аналіз участі учнів ліцею

у ІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу

імені Тараса Шевченка за 2016-2023 рр.

 

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

7

7

7

6

7

7

Якість

100 %

Якість

86 %

Якість

100 %

І м

6

І м

4

І м

7

ІІ м

0

ІІ м

1

ІІ м

0

ІІІ м

1

ІІІ м

1

ІІІ м

0

 

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

7

6

7

7

7

7

Якість

86 %

Якість

100 %

Якість

100 %

І м

4

І м

7

І м

7

ІІ м

1

ІІ м

0

ІІ м

0

ІІІ м

1

ІІІ м

0

ІІІ м

0

 

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

7

7

7

7

7

7

Якість

100 %

Якість

100 %

Якість

100 %

І м

7

І м

7

І м

6

ІІ м

0

ІІ м

0

ІІ м

1

ІІІ м

0

ІІІ м

0

ІІІ м

0

 

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

7

7

7

7

7

7

Якість

100 %

Якість

100 %

Якість

100 %

І м

7

І м

6

І м

6

ІІ м

0

ІІ м

1

ІІ м

1

ІІІ м

0

ІІІ м

0

ІІІ м

0

 

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

2022/2023 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

6

6

7

7

6

5

Якість

100 %

Якість

100 %

Якість

83 %

І м

5

І м

3

І м

2

ІІ м

1

ІІ м

2

ІІ м

3

ІІІ м

0

ІІІ м

2

ІІІ м

0

 

Порівняльний аналіз участі учнів ліцею

у ІІІ етапі Міжнародного конкурсу

 з української мови імені Петра Яцика за 2016-2023 рр.

 

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

5

1

5

0

6

1

Якість

20 %

Якість

0 %

Якість

100 %

І м

0

І м

0

І м

0

ІІ м

1

ІІ м

0

ІІ м

0

ІІІ м

0

ІІІ м

0

ІІІ м

1

 

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

5

0

6

1

6

1

Якість

0 %

Якість

17 %

Якість

17 %

І м

0

І м

0

І м

0

ІІ м

0

ІІ м

0

ІІ м

0

ІІІ м

0

ІІІ м

1

ІІІ м

1

 

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

6

1

6

1

-

-

Якість

17 %

Якість

17 %

-

-

І м

0

І м

0

-

-

ІІ м

0

ІІ м

0

-

-

ІІІ м

1

ІІІ м

1

-

-

     Обласний етап Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика у 2019/2020 н.р.: команда – 6 учасників, призерів – 1: ІІІ м – 3 (Омельченко Дар'я, учениця 7-А класу, вчитель Ротай В.М.)

Якість складає  17 %, показники залишаються стабільними.

 

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

6

1

 

Конкурс скасовано через пандемію

3

1

Якість

17 %

Якість

33 %

І м

0

І м

0

ІІ м

0

ІІ м

0

ІІІ м

1

ІІІ м

1

     Обласний етап Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика у 2021/2022 н.р.: команда – 3 учасниці, призерка – 1: ІІІ місце (Зінович Вероніка, учениця 5-А класу, вчителька Швага А.С.)

Якість складає  33 %, показники залишаються стабільними

 

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

2022/2023 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

Кількість

призерів

 

Конкурс скасовано через пандемію

3

1

2

1

Якість

33 %

Якість

50 %

І м

0

І м

0

ІІ м

0

ІІ м

0

ІІІ м

1

ІІІ м

1

     Обласний етап Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика у 2022/2023 н.р.: команда – 2 учасниці, призерка – 1: ІІІ місце (Зінович Вероніка, учениця 6-А класу, вчителька Швага А.С.)

Якість складає  50 %, показники залишаються стабільними.

     На ІV етапі Зінович Вероніка посіла ІІ місце

 

 

 

 

 

Порівняльний аналіз участі учнів ліцею

у ІІІ етапі Міжнародного

мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка

за 2016-2023 рр.

 

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

Кількість

призерів

6

3

4

4

7

3

Якість

50 %

Якість

100 %

Якість

43 %

І м

0

І м

0

І м

0

ІІ м

1

ІІ м

1

ІІ м

0

ІІІ м

2

ІІІ м

3

ІІІ м

3

 

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

Кількість

призерів

4

4

7

3

7

5

Якість

100 %

Якість

43 %

Якість

71 %

І м

0

І м

0

І м

0

ІІ м

1

ІІ м

0

ІІ м

1

ІІІ м

3

ІІІ м

3

ІІІ м

4

 

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

Кількість

призерів

7

3

7

5

-

-

Якість

43 %

Якість

71 %

-

-

І м

0

І м

0

-

-

ІІ м

0

ІІ м

1

-

-

ІІІ м

3

ІІІ м

4

-

-

     Обласний етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка у 2019/2020 н.р.: команда – 7 учасників, призерів – 5: ІІ місце – 1 (Слободян Марія, учениця 8-А класу, вчитель Якубовська А.Ю.) ІІІ м – 4 (Омельченко Дар'я, учениця 7-А класу, Шефер Поліна, учениця 9-А класу, вчитель Ротай В.М., Рєутова Юлія, учениця 102 групи, Падій Ірина, учениця 112 групи, вчитель Швага А.С.)

Якість складає  71 %, у порівнянні з минулим навчальним роком – 43 %

 

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

2022/2023 н.р.

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

кількість

призерів

кількість

 учасників

Кількість

призерів

7

5

-

-

-

-

1

1

Якість

71 %

-

-

-

-

Якість

100 %

І м

0

-

-

-

-

І м

0

ІІ м

1

-

-

-

-

ІІ м

0

ІІІ м

4

-

-

-

-

ІІІ м

1

 

 

Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у Всеукраїнських та Міжнародних інтерактивних конкурсах за 2016-2019 рр.

 

Конкурси

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

 

кількість учасників

кількість

призерів

кількість учасників

кількість

призерів

кількість учасників

Кількість

призерів

«Левеня»

35

20

50

39

68

41

«Бобер»

18

12

21

18

23

23

«Патріот»

81

2

96

4

89

10

«Соняшник»

147

76

126

74

135

61

«Sunflower»

69

52

214

75

-

-

«Гринвіч»

100

24

120

16

118

31

«Пазл»

114

17

86

5

112

23

«Орлятко»

-

-

95

0

120

0

«Лелека»

112

67

54

19

31

19

«Кенгуру»

146

64

143

68

201

113

«Колосок»

127

90

111

80

110

99

«Геліантус»

110

47

138

65

128

65

Всього

1059

470

1254

463

1135

485

 

Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у Всеукраїнських та Міжнародних інтерактивних конкурсах за 2017-2020 рр.

 

Конкурси

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

 

кількість учасників

кількість

призерів

кількість учасників

кількість

призерів

кількість учасників

кількість

призерів

«Левеня»

50

39

68

41

-

-

«Бобер»

21

18

23

23

27

24

«Патріот»

96

4

89

10

-

-

«Соняшник»

126

74

135

61

166

74

«Sunflower»

214

75

-

-

124

14

«Гринвіч»

120

16

118

31

129

34

«Пазл»

86

5

112

23

104

34

«Орлятко»

95

0

120

0

174

0

«Лелека»

54

19

31

19

-

-

«Кенгуру»

143

68

201

113

211

 

«Колосок»

111

80

110

99

161

153

«Геліантус»

138

65

128

65

169

90

Всього

1254

463

1135

485

1265

423

 

Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у Всеукраїнських та Міжнародних інтерактивних конкурсах за 2018-2021 рр.

 

Конкурси

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

 

кількість учасників

кількість

призерів

кількість учасників

кількість

призерів

кількість учасників

кількість

призерів

«Левеня»

68

41

-

-

-

-

«Бобер»

23

23

27

24

-

-

«Патріот»

89

10

-

-

-

-

«Соняшник»

135

61

166

74

206

71/53

«Sunflower»

-

-

124

14

54

 

«Гринвіч»

118

31

129

34

64

15

«Пазл»

112

23

104

34

-

-

«Орлятко»

120

0

174

0

140

17

«Лелека»

31

19

-

-

47

35

«Кенгуру»

201

113

211

109

84

40

«Колосок»

110

99

161

153

98

48

«Геліантус»

128

65

169

90

71

35

Всього

1135

485

1309

568

764

261

 

Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у Всеукраїнських та Міжнародних інтерактивних конкурсах за 2019-2022 рр.

 

Конкурси

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

 

кількість учасників

кількість

призерів

кількість учасників

кількість

призерів

кількість учасників

кількість

призерів

«Левеня»

-

-

-

-

-

-

«Бобер»

27

24

-

-

-

-

«Патріот»

-

-

-

-

-

-

«Соняшник»

166

74

206

71/53

-

-

«Sunflower»

124

14

54

 

-

-

«Гринвіч»

129

34

64

15

122

29

«Пазл»

104

34

-

-

-

-

«Орлятко»

174

0

140

17

121

16

«Лелека»

-

-

47

35

-

-

«Кенгуру»

211

109

84

40

-

-

«Колосок»

161

153

98

48

-

-

«Геліантус»

169

90

71

35

-

-

Всього

1309

568

764

261

243

45

 

Порівняльний аналіз участі учнів ліцею у Всеукраїнських та Міжнародних інтерактивних конкурсах за 2020-2023 рр.

 

Конкурси

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

2022/2023 н.р.

 

кількість учасників

кількість

призерів

кількість учасників

кількість

призерів

кількість учасників

кількість

призерів

«Левеня»

-

-

-

-

-

-

«Бобер»

-

-

-

-

-

-

«Патріот»

-

-

-

-

-

-

«Соняшник»

206

71/53

-

-

-

-

«Sunflower»

54

 

-

-

-

-

«Гринвіч»

64

15

122

29

64

19

«Пазл»

-

-

-

-

-

-

«Орлятко»

140

17

121

16

-

-

«Лелека»

47

35

-

-

-

-

«Кенгуру»

84

40

-

-

-

-

«Колосок»

98

48

-

-

-

-

«Геліантус»

71

35

-

-

-

-

«Життя домашніх тварин»

-

-

-

-

37

13

«Година Землі»

-

-

-

-

156

118

Змагання з фінансової грамотності

European Money Quiz

 

-

 

-

 

-

 

-

24

15 місце

«Правила дорожнього руху»

-

-

-

-

32

19

«Як це працює: телебачення»

-

-

-

-

26

15

«Як це працює: кіноіндустрія»

-

-

-

-

48

12

Всього

764

261

243

45

291+64

177+19

 

Порівняльний аналіз участі учнів ліцею

у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На урок» за 2017-2022 рр.

 

2017/2018 н.р.

2018/2019 н.р.

Українська мова і література

Математика

Українська мова і література

Математика

Учасників - 33

Учасників - 65

Учасників - 49

Учасників - 98

Призерів - 15

Призерів - 11

Призерів - 24

Призерів - 17

Якість – 45 %

Якість – 17 %

Якість –  48 %

Якість –  17 %

І місце - 1

І місце - 4

І місце - 5

І місце - 3

ІІ місце – 8

ІІ місце – 3

ІІ місце – 10

ІІ місце – 4

ІІІ місце - 6

ІІІ місце - 4

ІІІ місце - 9

ІІІ місце – 10

 

2018/2019 н.р.

2019/2020 н.р.

Українська мова і література

Математика

Українська мова і література

Математика

Учасників - 49

Учасників - 98

Учасників - 126

Учасників - 109

Призерів - 24

Призерів - 17

Призерів - 44

Призерів – 45

Якість – 48 %

Якість – 17 %

Якість –  35 %

Якість –  41 %

І місце - 5

І місце - 3

І місце - 11

І місце – 10

ІІ місце – 10

ІІ місце – 4

ІІ місце – 16

ІІ місце – 16

ІІІ місце - 9

ІІІ місце - 10

ІІІ місце - 17

ІІІ місце - 19

 

2019/2020 н.р.

2020/2021 н.р.

Українська мова і література

Математика

Українська мова і література

Математика

Учасників - 126

Учасників - 109

Учасників - 75

Учасників – 0

Призерів - 44

Призерів - 45

Призерів - 38

Призерів – 0

Якість –  35 %

Якість –  41 %

Якість – 51 %

Якість –  0 %

І місце - 11

І місце - 10

І місце - 15

І місце – 0

ІІ місце – 16

ІІ місце – 16

ІІ місце – 10

ІІ місце – 0

ІІІ місце - 17

ІІІ місце - 19

ІІІ місце - 13

ІІІ місце - 0

 

2020/2021 н.р.

2021/2022 н.р.

Українська мова і література

Математика

Українська мова і література

Математика

Учасників - 75

Учасників - 0

Учасників - 126

Учасників – 0

Призерів - 38

Призерів - 0

Призерів - 86

Призерів – 0

Якість – 51 %

Якість –  0 %

Якість –68 %

Якість –  0 %

І місце - 15

І місце - 0

І місце – 20

І місце – 0

ІІ місце – 10

ІІ місце – 0

ІІ місце – 53

ІІ місце – 0

ІІІ місце - 13

ІІІ місце - 0

ІІІ місце - 13

ІІІ місце - 0

 

 

 

Участь учнів у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «Всеосвіта» та «На Урок»

з географії та природознавства у 2020/2021 н.р.

«Всеосвіта»

(природознавство)

«Всеосвіта»

(географія)

«На Урок»

(географія)

«На Урок»

(географія)

учасників – 5

призерів - 2

учасників – 4

призерів - 0

учасників - 36

призерів – 5

І місце – 0

ІІ місце – 2

ІІІ місце - 3

         

Участь учнів у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «Всеосвіта» та «На Урок»

з географії та природознавства у 2021/2022 н.р.

«Всеосвіта»

(природознавство)

«Всеосвіта»

(географія)

«На Урок»

(географія)

«На Урок»

(географія)

учасників – 67

призерів - 9

учасників – 84

призерів – 20

І місце – 7

ІІ місце – 6

ІІІ місце - 7

учасників - 36

призерів – 17

І місце – 4

ІІ місце – 6

ІІІ місце - 7

         

Участь учнів у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок»

з географії та основ здоров’я у 2022/2023 н.р.

«На Урок»

(основи здоров’я)

«На Урок»

(основи здоров’я)

«На Урок»

(географія)

«На Урок»

(географія)

учасників – 36

 

призерів – 25

 

учасників - 57

призерів - 42

 

 

 

          Враховуючи результати роботи ліцею за 2022/2023 навчальний рік, достатній рівень реалізації ІІ (теоретико-практичного) етапу роботи над науково-методичною проблемою «Використання компетентнісно зорієнтованих технологій з метою створення навчально-предметного середовища на шляху розвитку успішної особистості, здатної активно впливати на динамічний розвиток країни», покращення показників роботи закладу за всіма напрямками життєдіяльності протягом 18 років впровадження інноваційної технології психолого-педагогічного проєктування соціального розвитку особистості, пріоритетними напрямками науково-методичної роботи на 2023/2024 навчальний рік визначити такі:             

  1.      продовжити діяльність щодо створення позитивного іміджу навчального закладу шляхом надання якісних освітніх послуг;
  2.      удосконалити  методики викладання навчальних дисциплін та навчально-методичного забезпечення освітнього процесу;
  3.      дотримуватися принципів дитинозорієнтованого навчання та застосування практики інтегрованого навчання;
  4.      дотримуватися принципів академічної доброчесності усіма учасниками освітнього процесу;
  5.      розвивати  медіаграмотність  педагогічних працівників та учнів;
  6.      формувати у здобувачів освіти здатності критично мислити і самоорганізовуватися в сучасних умовах;
  7.      формувати інноваційну свідомість педагогічного колективу шляхом вивчення, узагальнення і впровадження педагогічного досвіду педагогів із використанням сучасних навчальних онлайн-сервісів; 
  8.      духовний оздоровчий супровід розвитку особистості;
  9.      допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проєктування й самореалізації;
  10.  організація продуктивної самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів та дослідницької роботи педагогів закладу.

          

           Педагогічному колективові ліцею у 2023/2024 навчальному році спрямувати зусилля на:

  1.       Реалізацію Концепції розвитку освітньої галузі на 2015-2025 рр.
  2.       Поступове впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти й нових навчальних програм з усіх базових дисциплін.
  3.       Підвищення ефективності навчального заняття і результативності навчальних досягнень здобувачів освіти шляхом реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі.
  4.       Створення оптимальних умов для навчання, виховання, збереження та зміцнення фізичного здоров`я учнів, їх морального та громадянського виховання.
  5.       Розвиток та підтримку системи роботи з обдарованою і талановитою молоддю, гармонійний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб, розвиток творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти та самореалізації особистості.
  6.       Якісну підготовку до системи моніторингових досліджень якості освіти.
  7.       Подальше удосконалення системи підготовки випускників до ЗНО (НМТ).
  8.       Виховання громадянина Української держави.
  9.       Впровадження результатів експериментальної програми щодо проєктування обдарованості дитини.
  10. Впровадження Концепції Національно-патріотичного виховання, збагачення духовного потенціалу учнівської молоді, відродження кращих надбань українського народу, його культурних і національних традицій.
  11. Використання здоров`язбережувальних технологій, підвищена увага до природничої та екологічної освіти.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Методичні рекомендації
Додано
21 вересня 2023
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку