Зразки протоколів команди ППС для організації навчальноїдіяльності дитини з ООП допоможуть вчителю, асистенту спланувати роботу стосовно учнів свого класу.
ПРОТОКОЛ №1
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
інклюзивного навчання Нововижвівської гімназії
від 01.09.2022р.
Присутні:
Веремко Н.І.. ― заступник директора з НВР;
Левчук В.В.― вчитель;
Дідух В.І. ― асистент вчителя,
Шевчук Т.О.― асистент вчителя, корекційний педагог
Савич А.І.― асистент вчителя,
Віткалюк Ю.А. ― асистент вчителя,
Запрошені:
Ісюк О.А. ― вчитель іноземної мови;
Шишук М.В. ― вчитель інформатики,
Дубій О.В.― фахівець консультант;
Муравчук Я.В.― тато учня
Всього: 10 чоловік
Порядок денний:
1.Про створення команди консультаційно- педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами Муравчука Романа Ярославовича.
Слухали:
1. Веремко Н.І., заступника директора школи, яка
ознайомила присутніх зі складом групи консультаційно - педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, до якої ввійшли:
Прізвище, ім'я, по батькові |
Наименованная посади |
Веремко Н.І. |
заступник директора з НВР |
Левчук В.В. |
класний керівник 4 класу |
Дубій О.М. |
вчитель-дефектолог |
Дідух В.І. |
асистент вчителя |
Шевчук Т.О. |
асистент вчителя |
Савич А.І. |
асистент вчителя |
Віткалюк Ю.А. |
асистент вчителя |
групи обрати вчителя 4 класу Левчук В.В.
Вирішили:
1. Затвердити склад групи психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у запропонованому складі.
2. Регулярно, проводити засідання групи фахівців індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами Муравчка Романа.
3. Обрати керівником групи ( одноголосно) Веремко Н.І .
секретарем групи ( одноголосно) Левчук В.В.
2.Про розробку індивідуальної програми розвитку з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів.
Слухали:
Веремко Н.І., заступника директора, яка ознайомила присутніх із вимогами до оформлення індивідуальної програми розвитку та процедурою її погодження з батьками.
Веремко Н.І. наголосила на тому, що метою складання ІПР є вироблення комплексу ефективних стратегій і заходів організації освітнього процесу дитини з особливими освітніми потребами з обов’язковим інформуванням членів команди супроводу (особливо батьків) про конкретні цілі в навчанні дитини, запропонувала надати свої пропозиції для складання програми всім працюючим із дітьми з ООП.
Вирішили:
програми розвитку.
Голова засідання Веремко Н.І.
Секретар Левчук В.В.
Члени команди: Шевчук Т.О
Дубій О.М.
Дідух В.І.
Савич А.І.
Віткалюк Ю.А.
ПРОТОКОЛ №2
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
інклюзивного навчання Нововижвівської гімназії
від 14.09.2022р.
Присутні:
Веремко Н.І.. ― заступник директора з НВР;
Левчук В.В.― вчитель;
Дідух В.І. ― асистент вчителя,
Шевчук Т.О.― асистент вчителя, корекційний педагог
Савич А.І.― асистент вчителя,
Віткалюк Ю.А. ― асистент вчителя,
Запрошені:
Ісюк О.А. ― вчитель іноземної мови;
Шишук М.В. ― вчитель інформатики,
Дубій О.В.― фахівець консультант;
Муравчук Я.В.― тато учня
Всього: 10 чоловік
Порядок денний:
1.Про затвердження індивідуальної програми розвитку учня 4 класу Муравчука Романа Ярославовича.
Слухали:
1. Веремко Н.І., заступника директора школи, яка
ознайомила присутніх з вимогами до оформлення індивідуальної програми розвитку та процедурою її погодження з батьками. Було підкреслено, що вчителі, які надають освітні послуги дитині із ООП працюють за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти
Виступили:
- класний керівник 4 класу Левчук В.В.
- вчитель іноземної мови Ісюк О.А.
- вчитель інформатики Шишук М.В.
- асистенти вчителя Дідух В.І.; Шевчук Т.О.; Савич А.І.; Віткалюк Ю.А.
- Муравчук Я.В., тато дитини із ООП, учня 4 класу, який погодився із запропонованою індивідуальною програмою розвитку на 2022-2023н.р.
Вирішили:
2. Про розробку календарно-тематичних планів з корекційно-розвивальних занять на І семестр 2022-2023навчального року.
Слухали:
Інформацію заступника директора Веремко Н.І., про розгляд календарно-тематичних планів з корекційно-розвивальних занять на І семестр, а саме розвитку мовлення, ЛФК.
Вирішили:
на І семестр, їх розклад проведення.
Розвиток мовлення понеділок 13.20-13.40;
ЛФК вівторок 13.20-13.40.
Голова засідання Веремко Н.І.
Секретар Левчук В.В.
Члени команди: Шевчук Т.О
Дубій О.М.
Дідух В.І.
Савич А.І.
Віткалюк Ю.А.
ПРОТОКОЛ №3
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
інклюзивного навчання Нововижвівської гімназії
від 30.12.2022р.
Присутні:
Веремко Н.І.. ― заступник директора з НВР;
Левчук В.В.― вчитель;
Дідух В.І. ― асистент вчителя,
Шевчук Т.О.― асистент вчителя, корекційний педагог
Савич А.І.― асистент вчителя,
Віткалюк Ю.А. ― асистент вчителя,
Запрошені:
Ісюк О.А. ― вчитель іноземної мови;
Шишук М.В. ― вчитель інформатики,
Дубій О.В.― фахівець консультант;
Муравчук Я.В.― тато учня
Всього: 10 чоловік
Порядок денний
1. Аналіз динаміки розвитку дитини з ООП.
2. Оформлення ІПР відповідно до вимог ІРЦ.
1. Аналіз динаміки розвитку дитини з ООП.
Слухали:
Левчук В.В.., класовода 4 класу, яка доповіла про динаміку розвитку дитини з ООП Муравчука Р.Я.. Вона відзначила, що дитина працює в силу своїх фізичних можливостей. Читає по складах два, три абзаци або невеликий за обсягом вірш. Частково розуміє зміст прочитаного, дає неповні відповіді на запитання. Готовий невеликий текст переписує з поодинокими помилками. Під диктовку пише короткі речення, допускаючи пропуски букв. Називає,записує трицифрові числа. Знаходить значення виразів на дві дії, при послівному виконанні дій. Обчислення виразів, пов’язані з трицифровими числами,виконує з допомогою калькулятора. Користуючись таблицями множення і ділення, розв’язує приклади на табличне ділення і множення. Розв’язує задачі на одну дію з попереднім поясненням. Виконує тестові завдання з ЯДС з допомогою вчителя. На уроках працює не зосереджено, часто відволікається, швидко втомлюється. Спостерігається незначний прогрес.
Виступили:
Дідух В.І., асистент вчителя, яка довела до відома присутніх, що інтерес учня до освітнього процесу знижений. Виконує тільки, ті завдання, які не потребують зусиль та в ігровій формі. Хлопчик погано утримує увагу на навчальному предметі та завданнях. В колективі почуває себе комфортно. Учні класу ставляться до однокласника толерантно.
Ісюк О.А., вчителя англійської мови, яка доповіла, що в дитини виникають труднощі при вимові та письмі. Учениця краще сприймає матеріал в ігровій формі.виконує завдання, які передбачають встановлення відповідності.
Муравчука Я.В., тата, який розповів, що хлопчик охоче виконує домашні завдання, але потребує постійної допомоги і контролю.
Шишук М.В., вчителя інформатики, яка відзначила, що хлопчику важко виконувати практичні завдання на комп’ютері, краще в нього виходить робота в зошиті.
Шевчук Т.О., корекційного педагога , яка розповіла, що на занятті він виконує вправи і завдання, не завжди старається. Інколи, не керує своїми емоціями.
Вирішили:
1.Інформацію вчителів прийняти до відома.
2.Вважати динаміку розвитку дитини з ООП позитивною.
3.Вчителям інклюзивного класу та корекційному педагогу продовжувати працювати відповідно до ІПР.
2.Оформлення ІПР відповідно до вимог ІРЦ.
Слухали:
Дубій О.В., фахівця консультанта. яка перевірила ІПР та внесла певні корективи до її структури.
Вирішили:
1. Асистентам вчителя інклюзивного класу заповнити розділ моніторингу ІПР та прозвітувати про проведену роботу.
Голова засідання Веремко Н.І.
Секретар Левчук В.В.
Члени команди: Шевчук Т.О
Дубій О.М.
Дідух В.І.
Савич А.І.
Віткалюк Ю.А.
ПРОТОКОЛ №4
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
інклюзивного навчання
Нововижвівської гімназії
від 25.05.2023р.
Присутні:
Веремко Н.І.. ― заступник директора з НВР;
Левчук В.В.― вчитель;
Дідух В.І. ― асистент вчителя,
Шевчук Т.О.― асистент вчителя,
Савич А.І.― асистент вчителя,
Віткалюк Ю.А. ― асистент вчителя,
Запрошені:
Грабовець А.О. ― вчитель іноземної мови;
Шишук М.В. ― вчитель інформатики,
Дубій О.В.― фахівець консультант;
Муравчук Я.В.― тато учня
Всього: 10 чоловік
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
1. Аналіз навчальних досягнень Муравчука Романа учня 4 класу та виконання ІПР за 2022-2023 навчальний рік.
2. Результати роботи команди психолого-педагогічного супроводу з учнем, що навчається в інклюзивному класі.
СЛУХАЛИ:
Левчук В.В., вчителя 4 класу, яка провела та ознайомила всіх присутніх з аналізом навчальних досягнень Муравчука Романа за рік.
Упродовж 4 класу Роман демонструє початковий рівень у засвоєнні програмового матеріалу. Але з деяких результатів навчання з природничої, технологічної, мистецької освітніх галузей має середній рівень.
Протягом року не завжди активно працює на уроках та виявляє інтерес до навчання,але відповідально ставиться до виконання завдань. Не може повною мірою висловити свою думку. Не може підібрати для виконання завдань різні джерела інформації, не вміє презентувати отриману інформацію. Відтворює частину навчального матеріалу, але з допомогою вчителя, допускає окремі неточності. Виконує дії та завдання по аналогії.здатний упорядкувати предмети за різними ознаками.
Значну кількість слів читає складами, не дотримуючись пауз між реченнями і смисловими групами слів. Розуміє зміст тексту,але не може проаналізувати тему і мету, ставить прості однотипні запитання. Дає короткі відповіді на запитання,частково працює з тестовими завданнями. Завдання, які потребують творчого підходу лише зі значною допомогою вчителя. Переказати прочитане може окремими словами, короткими реченнями. Читання тексту вчителем слухає уважно, дає характеристику героям.
Мовні знання і уміння з української мови на початковому рівні. В усному мовленні припускається незначних мовних, мовленнєвих, орфоепічних помилок. Під диктовку може писати слова та невеликі речення, інколи пропускаючи букви, що позначають голосні звуки. Списує з друкованого та рукописного тексту, для виконання роботи потребує більше часу. Виконує завдання на встановлення відповідності між словами та групами слів. Культура оформлення робіт та списування на достатньому рівні.
За допомогою вчителя і додаткових дидактичних матеріалів, володіє категоріями роду, числа відмінків іменників, прикметників; часів, роду, числа дієслів. Розпізнає числівники у реченні. Користуючись довідкою підбирає прислівники. Підбирає синоніми та антоніми до поданих слів. Виконує завдання за аналогією на початковому, окремі завдання на середньому рівні. При детальному поясненні, знаходить слова вжиті у прямому та переносному значенні. Зазнає труднощів у побудові простих, поширених речень. Визначає та підкреслює головні та другорядні члени речення, з допомогою вчителя. Недостатньо розвинене монологічне мовлення.
Навички усного рахунку в межах програми не сформовані. Рахує в межах 100. Називає і записує числа, порівнює багатоцифрові числа. При обчисленні математичних виразів користується лінійкою, калькулятором, таблицею множення і ділення. Розв’язує вирази на дві при послідовному їх обчисленні. Виконує елементарні математичні операції після детального їх пояснення, за аналогією та з допомогою вчителя. Значні труднощі має при розв’язуванні та оформленні задачі. При детальному поясненні змісту задачі, за допомогою вчителя може розв’язати задачу на одну дію. Вимірює і записує довжини накреслених відрізків, самостійно креслить короткі відрізки. З допомогою вчителя креслить прямокутник. Користуючись пам’ятками та поясненням вчителя знаходить площу, периметр квадрата та прямокутника.
Відповідає на окремі запитання на англійській мові, використовуючи пості слова та фрази з допомогою вчителя. Вміє привітатися, попрощатися, назвати себе. Списує з рукописного тексту слова. Розуміє прості описи людей та предметів за допомогою візуальної опори. Виконує завдання до прочитаного тексту з допомогою вчителя та опорою на картинки. опорою на картинки.
Знає слова ввічливості, інколи використовує їх у мовленні. Знає правила культурної поведінки у різних місцях. Має елементарні знання про всесвіт. З допомогою вчителя працює з глобусом, показує на карті материки, за допомогою кольору визначає форми земної поверхні на карті. Частково розповідає про особливості рослинного і тваринного світу материків.
Роман не може організувати робоче місце відповідно до визначених завдань, не може самостійно виконувати трудові дії щодо самообслуговування .Будує невеликі конструкції з лєго. Підбирає кольори і розфарбовує, невеликі за об’ємом, малюнки . Складає аплікацію з окремих елементів, приклеює з допомого вчителя. Учневі важко працювати з пластиліном, виконує тільки дрібні деталі конструкції. Розвиток моторики дитини не відповідає віку.
Хлопчик товариський, дружелюбний, легко і швидко іде на контакт. Любить, коли з ним граються, спілкуються,щоб ділилися іграшками. Працює в групі, виявляє цілеспрямованість та інтерес, відповідально ставиться до виконання завдань. Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями. Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку.
Потребує постійного контролю та індивідуального підходу.
Вирішили:
1. Вважати динаміку розвитку та навчання за 2022-2023 н.р., Муравчука Романа позитивною.
2. Внести в ІПР результати динаміки розвитку дитини.
2. Результати роботи команди психолого-педагогічного супроводу з учнем, що навчається в інклюзивному класі.
СЛУХАЛИ:
Веремко Н.І.,заступника директора з НВР, яка повідомила, що дитина навчається за типовою програмою закладу освіти, рівень підтримки четвертий. Програмовий матеріал засвоює згідно індивідуальної програми розвитку. Результати роботи з учнем помітні, але працювати є над чим. Поставлені завдання досягнуті в повній мірі. В учня помітний результат при засвоєнні таких предметів: українська мова, математика, читання, ЯДС, мистецтво,дизайн і технології. Важче йому дається, англійська мова, інформатика, тому ці предмети були адаптовані до рівня здібностей дитини. Вся команда психолого-педагогічного супроводу активно працювала над виконанням ІПР у 2022- 2023 н.р., що дало свої результати, про які повідомила у своєму звіті асистент. Кожен з учасників працював над своїми завданнями та активно підтримували зв’язок з батьком, бабусею хлопчика.
Дідух В.І., асистента вчителя,яка довела до відома , що учень здатний за
зразком виконувати окремі дії, прості завдання. З використанням наочності
відтворює (не завжди точно) основні змістові елементи навчального
матеріалу. Ставлення до навчання не завжди активне. Потребує постійного контролю та стимулювання діяльності з боку асистента вчителя, а також значної допомоги щодо виконання предметно-практичних дій, завдання, організації робочого місця.
Вирішили:
Вважати динаміку розвитку та навчання за 2022-2023 н.р., Муравчука Романа на середньому рівні.
Перевести учня до наступного класу з інклюзивною формою навчання.
Голова засідання: Веремко Н.І.
Секретар засідання: Левчук В.В.
Члени команди: Шевчук Т.О.
Дубій О.М.
Дідух В.І.
Савич А.І.
Віткалюк Ю.А.