Аналітичний звіт асистента вчителя про досягнення та розвиток учениці з особливими освітніми потребами ( інтелектуальними порушеннями) 10 класу Сірко Роксолани за І семестр 2023

Про матеріал
Аналітичний звіт асистента вчителя про досягнення та розвиток учениці з особливими освітніми потребами ( інтелектуальними порушеннями) 10 класу Сірко Роксолани за І семестр 2023-2024 н.р.
Перегляд файлу

Аналітичний звіт асистента вчителя

про досягнення та розвиток учениці  з особливими освітніми потребами                 (інтелектуальними  порушеннями)  10 класу Сірко Роксолани

за І семестр 2023-2024 н.р.

       Індивідуальний  навчальний план для здобувачки  освіти 10 класу Сірко Роксолани,   розроблено згідно Навчального плану (назва закладу освіти) , рекомендованих освітніх програм для закладів  загальної середньої освіти  (Наказ МОН України від 20.04.2018 №408   Таблиця 2 до Типової освітньої програми).

 

      У зв’язку з продовженням на території України дії правового режиму воєнного стану, введеного указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022               «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України 24 лютого 2022 року № 2102-IX (із змінами), організація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами у спеціальних та інклюзивних класах (групах) закладів загальної середньої освіти, спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році здійснюється з урахуванням безпекової ситуації з метою недопущення ускладнення та погіршення психологічного стану учнів з ООП навчання проводиться  у ____________(дистанційно, змішаному) форматі.

 Зусилля асистентів вчителів були направлені на адаптацію, модифікацію навчальних матеріалів з урахуванням індивідуальних особливостей здобувачів освіти, залучення до різних видів навчальної діяльності під час  уроків та активної участі у творчих заходах школи.

На І семестр 2023-2024 н.р. для  Сірко Роксолани командою супроводу 10 класу було поставлено такі  завдання :

 

Працювати над:

      подоланням труднощів в засвоєнні навичок читання, письма, математики;

      подоланням труднощів комунікації з однолітками;

Розвивати:

впевненість у собі, своїй діяльності;

навички самостійно виконувати завдання;

спостережливість, увагу, пам’ять, сприйняття (повноту і точність сприймань);

зв’язне  мовлення;

збагачувати активний і пасивний  словник;

спостережливість, увагу.

розвивати та вдосконалювати навички письма та читання;

комунікаційні компетенції;

навички самостійного пізнавання нового, вміння адаптуватися до змін навколишнього світу.

Формувати:

уміння зосереджувати увагу,

збільшувати обсяг пам’яті;

математичні уявлення та вміння.

Вчити:

ставити мету, усвідомлювати способи її досягнення, адекватно оцінювати результати.

алфавіт, цифри, таблицю множення;

вміти розуміти свій емоційний стан,

               вміти висловлювати  свою думку;

               таблицю множення на 2;

               орієнтуватися на площині аркуша паперу, поверхні стола;

      вчити відтворювати ряд чисел в межах 50, доповнювати числовий ряд, починаючи з будь-якого числа.

Мета за сферами розвитку

Для розвитку інтелектуальної сфери:

 Мета: Використовувати прийоми і засоби навчання, направленні на стимулювання до оволодіння новими знаннями та вміннями. Розвивати концентрацію, розподіл уваги, розумові операції зіставлення, порівняння, узагальнення, класифікації.

Очікувані результати, яких планується досягнути: Підвищення рівня сформованості всіх видів навчальної діяльності, навичок, навчальних вмінь. Вміє самостійно виконувати завдання, концентрувати, розподіляти свою увагу, порівнювати, узагальнювати, класифікувати об’єкти за загальними ознаками.

Для розвитку сенсорної, моторної сфери:

Мета: Розвивати моторику, рівновагу, координацію.

Очікувані результати, яких планується досягнути: Вміє точно виконувати рухи для розвитку координації- ластівка, планка, стійка на одній нозі.

Для розвитку мовленнєвої сфери:

Мета: Розвивати усне мовлення; розвивати лексику й граматичний  лад мовлення; поширювати обсяг словника, уявлень про довкілля у процесі мовленнєвої й пізнавальної діяльності.

Очікувані результати, яких планується досягнути: Вміє самостійно , вголос переказати текст; складати 5 поширених речень; використовує більше слів   активного та пасивного словника.

Для розвитку фізичних здібностей:

Мета: Формування навички здорового способу життя; навички виконувати вправи для загального розвитку і правильної постави.

Очікувані результати, яких планується досягнути: Покращення фізичних показників, покращення загального стану здоров’я. Виконує самостійно вправи з  фізичної культури за зразком.

Для розвитку емоційно-вольової сфери:

Мета: Розвивати вміння саморегуляції та самоконтролю.

Очікувані результати, яких планується досягнути: Покращиться стан емоційно-вольової сфери, навчиться висловлювати свої переживання та почуття, сформуються навички самооцінювання, підвищиться впевненість в собі.

Для розвитку соціальної сфери:

Мета: Розвивати соціально-побутові навички: скласти список товарів, розраховувати вартість покупок, послуг,  сплатити комунальні послуги. Продовжувати формувати бажання спілкуватися з однолітками. Мотивувати дитину до навчальної діяльності за допомогою ситуації успіху з опорою на досвід та інтереси дитини. Застосовувати мовні і немовні засоби з метою комунікації, спілкування в конкретних соціально-побутових ситуаціях.

Очікувані результати, яких планується досягнути: Самостійно складає список покупок, вміє порахувати вартість товарів, послуг, залишок коштів, сплатити комунальні послуги. Підвищення рівня комунікації та навичок спільної діяльності з однолітками та отоючими людьми. Приймає участь у різних творчих  конкурсах, шкільних заходах. Сформоване вміння ініціювати діалог та підтримати співрозмовника.

 

Подолання навчальних труднощів:

Мета: Залучати до активного процесу навчання (перепитування, тренування, перегляд). Розвивати навички самостійно виконувати завдання; орієнтуватися на площині аркуша паперу, поверхні стола; вчити таблицю множення на 2;  відтворювати ряд чисел в межах 50, доповнювати числовий ряд, починаючи з будь-якого числа; розвивати усвідомленість прочитаного.

Очікувані результати, яких планується досягнути: Виявляє зацікавленість до навчання. Самостійно виконує завдання, виділяючи важливий матеріал. Орієнтується на площині аркуша паперу, поверхні стола. Знаходить відповіді на опорній картці таблиці множення на 2; за допомогою вчителя відтворює числовий ряд в межах 50 на наочному матеріалі; може визначати місце кожного числа в числовому ряду у межах 50. Вміє добирати малюнки до прочитаного, може переказати зміст тексту, назвати головних героїв і їх дії

 

 Матеріал навчальної програми за І семестр 2023 н.р. Гармаш Вікторія  засвоїла на низькому  рівні.  Учениця має такі  особливості розвитку:

Інтелектуальні труднощі:

Увага- переважно мимовільна, короткочасна, швидко відволікається на  будь-який сторонній подразник

Пам’ять характеризується неміцністю збереження інформації, неточністю її відтворення; малим обсягом, дуже повільним темпом засвоєння нового. Після багаторазового повторення матеріалу і за опорними схемами.

Мислення – некритичне, стереотипне. Уміння контролювати   і виправляти свої дії відповідно до мети завдання практично не сформовано. Переважає наочно-образний вид мислення.

Темп- уповільнений.

 

Функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі:

   недостатньо розвинена дрібна моторика, координація рухів;

   недостатньо чітка та чиста за звучанням вимова звуків;

   помітні труднощі  під час комунікації з однолітками   (обмежене ініціювання взаємодії, ініціювання та ведення розмови, діалогу, висловлювання думок, бажань, запитань;

   обмежене відстоювання власної позиції;

   розуміння вербальних і невербальних засобів комунікації).

Фізичні труднощі:

            недостатній рівень розвитку гнучкості, швидкості, спритності, витривалості;

Навчальні труднощі:

Навчальна (пізнавальна) мотивація:  недостатньо повне усвідомлення поставлених завдань; знання характеризуються фрагментарністю, не мають певної системи.

Навчальні дії: запам’ятовує вдвічі менший обсяг одночасно наданих для вивчення об’єктів. (З десяти запам’ятає три). Абстрактне мислення відсутнє. Не досліджує предметів, не ставить запитань дорослим; важко зосередитись на поясненні вчителя.

Письмо - списує не усвідомлюючи написане та припускаючись помилок; не дотримується обмежувальних ліній, пише дуже дрібним «мурашиним» почерком;

Має труднощі під час запам’ятовування літер і цифр, таблиці множення, віршів.

 

Наявний рівень знань і вмінь і навичок  (компетенції)  учениці:

 

Українська мови і література

Знає букви українського алфавіту.

Вміє списувати текст з підручника, під диктовку пише по буквено.

Розуміє  дотримання правил письма ( під контролем вчителя).

 

Література

Знає: що існують міфи і легенди, балади, пісні, оповідання, казки. 

Вміє читати по буквено, слідкувати за читанням невеликого тексту.

Розуміє що є сюжет твору, головні герої та їх дії.

 

Алгебра, геометрія.

Знає   «прямий»   та «зворотній рахунок».

Вміє  рахувати до 10 і виконувати дії на додавання і віднімання в межах 10 на пальцях; за допомогою калькулятора виконувати математичні дії з числами на додавання, віднімання , множення; виконувати самостійно завдання за зразком.

Розуміє  важливість  математики у пізнанні навколишнього світу.

 

Історія

Знає що вона є громадянкою України,  в якій йде війна; що в  Україні були масові депортації; кампанія з розкуркулення; насильницька колективізації; голодомор.

Вміє знаходить і показувати на карті територію України; знаходити відповіді на питання в підручнику, мережі інтернет.

Розуміє призначення історії- збереження і відтворення   подій минулого, традицій народів.

 

Правознавство

Знає свої права (право на освіту, здоров’я) про те, що кожна людина має право на працю щоб отримувати зарплату.

Вміє звертатись до дорослих по допомогу, щоб захистити свої права.

Розуміє що закони  держава захищають права людини.

 

Біологія

Знає що існують віруси, бактерії і методи боротьби з ними.

Вміє самостійно знайти відповіді на тестові питання, намалювати будову клітини людини, рослини, тварини.

Розуміє значення досліджень з вірусології в житті людини і рослин, тварин.

 

Географія

Знає що земля має круглу форму, зміни дня і ночі;

Вміє по сонцю визначити ранок, день, вечір; південь, північ, захід, схід. Орієнтується на місцевості.

Розуміє значення сонця для життя на землі.

 

Фізика

Знає що існує електричний струм; правила поводження з рідинами під час кипіння.

Вміє вимірювати напругу в мережі за допомогою  індикатора напруги;  поводитись з електроприладами,  швидко охолодити гарячу рідину.

Розуміє значення електричного струму  в житті та побуті людини; необхідність виконання  правил поводження з рідинами під час кипіння.

 

Хімія

Знає що речовини бувають шкідливі і небезпечні для життя людини ( радіація, кислота, лужні, отруйні речовини, пестициди)

Вміє  за допомогою вчителя виконувати практичні  роботи, дослідження, підживлювати рослини, використовувати побутові миючи засоби для догляду за  собою та будинком.

Розуміє значення хімічних речовин в житті людини, тварин, рослин. Вчити правила поводження з рідинами під час кипіння.

 

Технології

Знає правила, інструкції безпеки та поведінки під час виконання творчих завдань,  матеріали та інструменти, які  необхідні для виготовлення виробу.

Вміє  користуватись навичками самообслуговування, ведення домашнього побутового  господарства.   (вміє приготувати їсти, виконати побутові дії).

Розуміє необхідність праці в житті кожної людини.

 

Інформатика

Знає основні правила роботи з комп’ютером.

Вміє самостійно виконувати прості алгоритми; онлайн тестові завдання з навчальних предметів.

Розуміє необхідність дотримання правил техніки безпеки при користуванні електроприладами,  комп’ютером.

 

Основи здоров’я

Знає правила  здорового способу життя, харчування, режиму дня; про основні вікові особливості індивідуального розвитку підлітків; елементарні  правила  безпеки під час воєнного стану;

Вміє виконувати елементарні дії по догляду за собою.

Розуміє необхідність виконання правил безпеки життєдіяльності під час воєнного стану; елементарні правила  гігієни статевих стосунків і безпечної поведінки.

Фізична культура

Знає  історію розвитку туризму в Україні.

Вміє  зав’язувати туристичні вузли.

Розуміє значення туризму в житті людей.

 

Сірко Роксолана приймала активну участь у виховних заходах ліцею, творчих конкурсах:

 

  1. Photo Challenge “Прапор єдності” до Дня Державного Прапору України.
  2. Участь у  спортивному  флешмобі «Рухайся як я».
  3. Прийняла участь у Всеукраїнському багатожанровому творчому онлайн-конкурсі «До Дня Українського Козацтва» м.Херсон Номінація ДУМ «Козак» - І місце.
  4. Другий Всеукраїнський мистецький конкурс « Багряна Леся квітне у віках»          ІІІ місце.  
  5. 19.10 Тестування на національній онлайн-платформі Дія. Освіта. ЦИФРОГРАМ 2.0 для громадян
  6. Участь у заході “Природа очима дітей” фотовідкриття до Всесвітнього дня дитини, в рамках проведення ІІ обласного відкритого навчально-виховного проєкту “Патріотичний марафон”.
  7. Конкурсу малюнків "МОЯ УКРАЇНА - ВЕЛИКА ДЕРЖАВА".
  8. Вікторина, малюнки  до дня Святого Миколая.
  9. Фотоконкурс " Щастя очима дітей ".

                                                                                  Асистент вчителя  ___________

 

 

docx
Додано
4 січня
Переглядів
672
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку