Протокол засідання КС про розробку ІПР та ІПН на ІІ семестр н.р. учениці з інтелектуальними порушеннями 10 класу

Про матеріал
Протокол засідання команди супроводу "Про розробку та затвердження індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану дитини з особливими освітніми потребами,(інтелектуальними порушеннями , третього рівня підтримки) здобувачки освіти 10 класу (ПІ учениці)на ІІ семестр 2023-2024 н.р. "
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ

 

засідання команди психолого-педагогічного супроводу 10 класу

дитини з особливими освітніми потребами 

ПІ учениці

 

05.01.2024            

 

 

Голова засідання  - ПІ

Секретар засідання – ПІ

Усього членів засідання:  (кількість)  чол.

Присутні:  (кількість) чол.

Відсутні: 0 чол.

 

Порядок денний:

  1. Про розробку та затвердження  індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану дитини з особливими освітніми потребами, здобувачки освіти 10 класу (ПІ учениці)на ІІ семестр 2023-2024 н.р.

І. СЛУХАЛИ:

(ПІБ), заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила присутніх з порядком складання індивідуальної програми розвитку, яка забезпечує індивідуалізацію навчання, визначає конкретні навчальні стратегії та підходи супроводу дитини з особливими освітніми потребами та запропонувала членам Команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами   10  класу  надати свої пропозиції для створення індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального  плану  здобувачки освіти 10 класу  (ПІ учениці).

ВИСТУПИЛИ:

(ПІБ)., заступник директора з навчально-виховної роботи, наголосила щодо здобуття повної загальної середньої освіти та отримання документів про освіту дітьми з особливими освітніми потребами.

 Відповідно до статті 6 Закону України «Про повну загальну середню освіту» (далі – Закон) в Україні створюються рівні умови для здобуття повної загальної середньої освіти. Статтею 7 Закону заборонена будь-яка дискримінація у доступі до здобуття повної загальної середньої освіти. Право на здобуття повної загальної середньої освіти гарантується незалежно від віку, статі, раси, кольору шкіри, стану здоров’я, інвалідності, особливих освітніх потреб, громадянства, національності, політичних, релігійних чи інших переконань, місця проживання, мови спілкування, походження, сімейного, соціального та майнового стану, складних життєвих обставин, наявності судимості, а також інших обставин та ознак.

Рівний доступ до здобуття повної загальної середньої освіти забезпечується, в тому числі, шляхом викладання навчальних предметів (інтегрованих курсів) способами, що є найбільш прийнятними для осіб відповідного віку, у тому числі шляхом адаптації/модифікації змісту навчальних предметів (інтегрованих курсів) для осіб з особливими освітніми потребами.

Заклади освіти створюють умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей.

Отже, діти з особливими освітніми потребами, в тому числі з порушеннями інтелектуального розвитку, мають право на здобуття повної загальної середньої освіти.

Водночас, слід зазначити, що для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку надважливим є здобуття під час навчання компетентностей, які допоможуть їм реалізувати себе у майбутньому житті та професійній діяльності.

Враховуючи зазначене, діти з порушеннями інтелектуального розвитку після здобуття базової середньої освіти можуть продовжити навчання у професійних (професійно-технічних) закладах освіти з метою отримання професії, що відповідає їх можливостям, та подальшого працевлаштування і самореалізації.

Після завершення здобуття освіти відповідного рівня повної загальної середньої освіти незалежно від форми її здобуття учні, в т. ч. з особливими освітніми потребами, отримують документ про освіту відповідного державного зразка. Зразки документів про освіту затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 16 жовтня 2018 року № 1109, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12 листопада 2018 р. за № 1279/32731 (далі - Наказ).

Відповідно до особливостей розвитку для учня з порушеннями інтелектуального розвитку може розроблятися індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма, яка передбачає застосування адаптації/модифікації змісту навчального матеріалу.

Враховуючи зазначене, для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку встановлено окремий зразок документа про здобуття базової середньої освіти (підпункт 4 пункту 1 Наказу).

Діти, які мають інтелектуальні труднощі тяжкого та найтяжчого ступеня прояву (порушення інтелектуального розвитку помірного ступеня) після здобуття базової середньої освіти отримують довідку про закінчення повного курсу навчання (для осіб з помірними інтелектуальними порушеннями), передбачену підпунктом 7 пункту 1 Наказу.

 

(ПІБ), фахівець ІРЦ, яка наголосила, що відповідно до третього рівня підтримки дитини з ООП, учениці 10 класу  (ПІ учениці) необхідна адаптація (у разі необхідності модифікація) навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини з ООП.

Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами підписується всіма членами команди, одним з батьків/іншим законним законними представниками здобувачки освіти, та затверджується керівником закладу освіти.

ІПР переглядається не раніше двічі на рік та повинна враховуватись педагогічними представниками під час освітнього процесу в інклюзивному класі. ІПР зберігається в особовій справі учениці 3 роки.  Батьки, інші законні представники учня можуть отримати копію ІПР на вимогу.

(ПІБ)., класний керівник, яка ознайомила присутніх про особливості навчально-пізнавальної діяльності дитини, сильні сторони та потреби. В роботі із здобувачкою освіти 10 класу (ПІ учениці) брати до уваги потребу в адаптації  і модифікації навчального матеріалу, навчальних підходів: використання навчальних завдань різного рівня складності, збільшення часу виконання, зміна темпу, чергування видів діяльності.

(ПІБ)., асистент вчителя  поділилася своїми спостереженнями за ученицею  з метою вивчення її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб. Дівчина за безпосередньою допомогою вчителя сприймає певну частину матеріалу, але не відтворює його. Має фрагментарні уявлення про події та явища, які вивчаються. За нагадуванням вчителя здійснює записи у зошиті, виконує за зразком практичні завдання у контурній карті, хоч результати їх не зовсім точні або неакуратно оформлені. Потребує постійної допомоги і контролю з боку вчителя та посиленого спонукання до навчальної діяльності.

УХВАЛИЛИ:

  1. Подану інформацію взяти до уваги і використати для навчання, розвитку і виховання дитини відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей потреб.
  2. Затвердити ІПР та індивідуальний навчальний план відповідно до визначеного третього  рівня підтримки для здобувачки освіти 10 класу (ПІ учениці)на ІІ семестр 2023-2024 н.р. з інклюзивною формою навчання.
  3. Асистенту вчителяПІБ. узагальнити та внести інформацію про особливості розвитку дитини, її інтереси, труднощі та освітні потреби до  індивідуальної програми розвитку  дитини з особливими освітніми потребами.
  4.  Ознайомити та погодити з  батьками індивідуальну програму розвитку  дитини з особливими освітніми потребами, здобувачки  освіти  10 класу(ПІ учениці)
  5. Повідомляти батькам про успіхи та труднощі досягнення цілей індивідуальної програми розвитку  дитини з особливими освітніми потребами.

Результати голосування: «за»-…., «проти»-…, «утримались»…..

 

Голова                                         ПІБ

                                                                                 (Заступник  директора з НВР)         

Секретар                     ПІБ 

                                                                                       (Асистент вчителя)

 

 

 Члени засідання:

 

  1. ПІБ., заступник директора з НВР;
  2. ПІБфахівець ІРЦ;
  3. ПІБ., психолог закладу загальної середньої освіти;
  4. ПІБ., класний керівник 10 класу, вчитель закладу загальної середньої освіти;
  5. ПІБ., асистент вчителя;
  6. ПІБ., вчитель закладу загальної середньої освіти;
  7. ПІБ., вчитель закладу загальної середньої освіти;
  8. ПІБвчитель закладу загальної середньої освіти;
  9. ПІБ, мати учениці 10 класу інклюзивної форми навчання (ПІ учениці)

 

 

docx
Додано
12 січня
Переглядів
715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку