Аналіз
плану виховної роботи 9-А класу за 2017/2018 навчального року
Протягом 2017/2018 навчального року виховна робота у 9-А класі проводилась згідно затвердженого плану роботи. Основні виховні заходи спрямовано на реалізацію поставленої проблеми: «Корегування міжособистісних стосунків в учнівському колективі». Здійснювалися різні форми та методи впливу на особистість учнів: залучення учнів до пришкільних гуртків, культурно- масової роботи, індивідуальна робота з учнями; здійснювалися моральне-правове. естетичн
Аналіз
плану виховної роботи 9-А класу за 2016/2017 навчального року
Протягом 2016/2017 навчального року виховна робота у 9-А класі проводилась згідно затвердженого плану роботи. Основні виховні заходи спрямовано на реалізацію поставленої проблеми: «Корегування міжособистісних стосунків в учнівському колективі». Здійснювалися різні форми та методи впливу на особистість учнів: залучення учнів до пришкільних гуртків, культурно- масової роботи, індивідуальна робота з учнями; здійснювалися моральне-правове. естетичне, екологічне, національно - патріотичне та трудове виховання.
І. Організація учнівського самоврядування
На початку семестру в класі було організовано учнівське самоврядування. Шляхом таємного голосування, з врахуванням особистих інтересів між учнями було розподілено громадські доручення організовано чергування у класній кімнаті, чергування по школі, участь класу у шкільних та класних заходах.
11. Громадянське, національно-патріотичне виховання
З метою національно-патріотичного виховання було заплановано та виконано наступні заходи:
Ш. Художньо-естетичне сприяння творчому розвитку особистості
VI. Формування здорового способу життя, безпека життєдіяльності
В цілому заплановані заходи виконано, виховна робота відбувається цілеспрямовано та систематично. Виходячи з всього цього, ставлю собі за мету продовжити виховувати повагу до однокласників, батьків, вчителів; пропагувати здоровий спосіб життя та контролювати сумлінне ставлення до учнівських обов'язків та загальної поведінки проблемних учнів (Савельєв А.. Корнєєвої А., Заярної Л.. Перепелиці Р.) й частіше залучати до роботи з ними шкільного психолога та соціального педагога.