Аналіз плану виховної роботи 9-А класу

Про матеріал

Аналіз

плану виховної роботи 9-А класу за 2017/2018 навчального року

Протягом 2017/2018 навчального року виховна робота у 9-А класі проводилась згідно затвердженого плану роботи. Основні виховні заходи спрямовано на реалізацію поставленої проблеми: «Корегування міжособистісних стосунків в учнівському колективі». Здійснювалися різні форми та методи впливу на особистість учнів: залучення учнів до пришкільних гуртків, культурно- масової роботи, індивідуальна робота з учнями; здійснювалися моральне-правове. естетичн

Перегляд файлу

Аналіз

плану виховної роботи 9-А класу за 2016/2017 навчального року

Протягом 2016/2017 навчального року виховна робота у 9-А класі проводилась згідно затвердженого плану роботи. Основні виховні заходи спрямовано на реалізацію поставленої проблеми: «Корегування міжособистісних стосунків в учнівському колективі». Здійснювалися різні форми та методи впливу на особистість учнів: залучення учнів до пришкільних гуртків, культурно- масової роботи, індивідуальна робота з учнями; здійснювалися моральне-правове. естетичне, екологічне, національно - патріотичне та трудове виховання.

І. Організація учнівського самоврядування

На початку семестру в класі було організовано учнівське самоврядування. Шляхом таємного голосування, з врахуванням особистих інтересів між учнями було розподілено громадські доручення організовано чергування у класній кімнаті, чергування по школі, участь класу у шкільних та класних заходах.

11. Громадянське, національно-патріотичне виховання

З метою національно-патріотичного виховання було заплановано та виконано наступні заходи:

  •                    ознайомлення учнів зі Статутом школи;
  •                    проведено перший урок «Здорові діти - здорова нація»;
  •                    інформаційна хвилина «Поняття злочину. Кримінальна відповідальність»;
  •                    активна участь учнів класу у святі з нагоди Дня писемності української мови;
  • уроки пам'яті «Ваш світлий подвиг незабутній» (до річниці визволення України від німецьких загарбників);
  •                    урок мужності «Хто такі партизани» (До дня партизанської слави);-  бесіда «25 річниця незалежності України»;
  •                    година скорботи «Пам’яті жертв голодомору »;
  •                    уроки мужності до Дня Збройних сил України.

Ш. Художньо-естетичне сприяння творчому розвитку особистості

  •                    участь учнів у осінній яр марці «Дари осені 2016»;
  •                    виступ учнів у святковому концерті з нагоди святкування Дня учителя (створено газету)
  •                    година спілкування «Багатогранність таланту» (до 160 річчю І.Франка)
  • участь учнів у роботі майстерні Діда Мороза. прикрашання актового залу, класної кімнати до новорічних свят;
  •                    випуск стіннівок до Нового року, до Дня учителя:
  •                    участь учнів у новорічному КВК;
  1.   Родинно-сімейне виховання
  •         проведено заплановані батьківські збори (1 раз на чверть);
  •         проведено індивідуальні бесіди з батьками з питань виховання, успішності, поведінки учнів та ін
  •         анкетування учнів та батьків щодо спілкування у родині, дотримання родинних традицій;
  •         надано рекомендації батькам щодо методів виховання у сім'ї;
  •         обстеження умов життя дітей;
  •         голина спілкування «Колектив починається з мене»;
  •         перегляд фільму «Правда про наркотики»;
  •         година спілкування «Любов'ю дорожити вмійте».
  1.       Екологічне,туристсько-краєзнавче виховання
  •      протягом вересня-жовтня активна участь у щотижневому прибиранні закріпленої території;
  •      робота по озелененню класної кімнати;
  • заочна подорож до дня туризму «Туристичними стежками рідного краю»;
  • акція «За життя без сміття»;
  • екологічний КВК;
  • екскурсія зимовим лісом;
  • проведення операції «Чистий клас» (щомісяця).

VI. Формування здорового способу життя, безпека життєдіяльності

  • рейд «Увага! Діти на дорозі!»;
  • щотижневі бесіди з БЖ згідно плану;
  • проведення інструктажів з учнями згідно плану та відповідно до наказів;
  • проведення бесід з батьками «Профілактика суїцидальної поведінки серед учнів», «Небезпечні місця у мікрорайоні»;
  • цикл бесід перед осінніми та зимовими канікулами, попередження батьків щодо забезпечення безпечних умов життєдіяльності учнів вдома;
  • систематичний контроль за травматизмом учнів класу;
  • перегляд фільмів про небезпечну професію рятівників.

В цілому заплановані заходи виконано, виховна робота відбувається цілеспрямовано та систематично. Виходячи з всього цього, ставлю собі за мету продовжити виховувати повагу до однокласників, батьків, вчителів; пропагувати здоровий спосіб життя та контролювати сумлінне ставлення до учнівських обов'язків та загальної поведінки проблемних учнів (Савельєв А.. Корнєєвої А., Заярної Л.. Перепелиці Р.) й частіше залучати до роботи з ними шкільного психолога та соціального педагога.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
3239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку