Підсумки адаптації першокласників в І семестрі
2019-2020 н.р.
Освітній процес в 1 класі був організований за типовою навчальною програмою,розробленою під керівництвом Шияна Р.Б.,який полягав в інтеграції навчальних предметів,що визначалися навчальним планом.
Навчання учнів проходило за темами інтегрованого курсу «Я досліджую світ» потижнево.
В 1 класі навчається 9 учнів. З них- 5 дівчаток, 4 хлопчика. Всі учні,крім Михайлова Максима, відвідували ДНЗ «Сонечко» с.Піски,Закутько Максим-ДНЗ с.Проїждже.Адаптаційний період пройшов добре. Першокласники позитивно ставляться до школи: відвідування уроків не викликають негативних переживань. Всі учні розуміють навчальний матеріал,коли вчитель пояснює його детально і наочно, засвоюють навчальний зміст.
В учнів формувалися елементарні навички читання і письма. Всі учні вивчили український алфавіт,вміють друкувати літери,склади і слова.Формувався розвиток мовленнєвих умінь,активізувався словниковий запас.У багатьох учнів мовлення виразне,емоційне.. Майже всі учні вміють висловлювати свою думку усно,вчать вірші і вміють виразно декламувати їх.Під час навчання письма до уваги бралися індивідуальні особливості розвитку кожного учня. В класі 3 учня-ліворукі діти: Щербатенко Андрій,Онищенко Діана, Зєнцев Мирослав. Всі учні приймали участь в дидактичних і сюжетно- рольових іграх,які сприяли мовленнєвому і соціальному розвитку дітей. На високому рівні пройшов районний семінар «Особливості навчально- виховного процесу з учнями 1 класу в НУШ». Учні прийняли участь в онлайн олімпіаді «На Урок»по предметам :українська мова,математика,»Я досліджую світ».Протягом буквеного періоду формувалися навички читання у першокласників. Швидкість читання на кінець І семестру 2019-2020 н.р.:
Бахтин Вероніка- 25 сл/хв,Бондар Лалі-26 сл/хв,Вєлічко Марія- 15 сл/хв,
Закутько Максим- 17 сл/хв,Зєнцев Мирослав-28 сл/хв,Михайлов Максим-22 сл/хв, Онищенко Діана- 24 сл/хв,Шишова Маріна- 29 сл/хв,Щербатенко Андрій- 18 сл/хв. На кінець ІІ семестру норма темпу читання- 30 слів за хвилину. Один раз на два тижні відводилися 20 хвилин навчального часу на роботу з дитячою книгою. Учні відвідували шкільну та сільську бібліотеки. Майже всі учні мають добре розвинену пам’ять,довільну увагу,вільно переключаються із одного вида діяльності на другий.Учні організовані,вміють самостійно працювати,контролювати себе. Такі учні,як:Бахтин Вероніка,Бондар Лалі,Шишова Маріна,Закутько Максим,Зєнцев Мирослав,Михайлов Максим дуже активні на уроках.Інколи індивідуальної допомоги потребують Онищенко Діана,Вєлічко Марія,Щербатенко Андрій.
Майже всі учні засвоїли арифметичні дії із числами першого десятка,приймали участь в дидактичних математичних іграх,виконують завдання різної складності індивідуально, в парах,групах. На уроках працюють зосереджено. На протязі І семестру учні приймали активну участь в проведенні нестандартних форм організації навчального процесу: уроків-екскурсій,уроків-імпровізацій,уроків-ігор,уроків- театралізацій.Практичну зорієнтованість інтегрованого курсу забезпечувало виконання завдань освітньої галузі «Технологічна».Під час процесу виготовлення виробів в учнів розширювався сенсорний досвід,розвивалась моторика руки,координація рухів,формувались пізнавальні процеси. Учні власноруч виготовляли вироби для участі в районних,загальношкільних конкурсах,подарунки для батьків. В конкурсі « Ялинкові прикраси» зайняли І місце.Упродовж навчання інтегрованго курсу «Мистецтво» у дітей формувались виконавські уміння і навички:графічні,живописні техніки,знайомство з правилами композиції. Свої мистецькі роботи учні демонструють на виставках.В учнів формувались вокальні і хорові навички музичного мистецтва. Першокласники виступали перед батьками на святах,прийняли участь в святкуванні 100-річчя школи.Під час проведення тижня Театру,учні показали свої уміння під час інсценізацій,театралізацій,рольових ігор.Учні артистичні,емоційні.
У всіх учнів класу основна група фізкультури. Учні рухливі,активні на уроках фізичної культури; активні в проведенні рухливих ігор,ігрових ситуаціях,хореографічних та рухливих фізкультхвилинках.
Діти чуйні,готові прийти на допомогу один одному. Клас згурований,дружний. Учні виконують правила для учнів на уроці і перервах. Зовнішній вигляд в учнів завжди охайний. Всі учні мають почуття справедливості,уникають конфліктів.Домашній контроль з боку батьків хороший.Всі учні отримують багато любові від родин,відповідають тим же,спілкуючись в колективі.
Вчитель: /Мордовцева Т.В./