Аналіз уроку на тему Поняття про інформацію

Про матеріал
Аналіз уроку на тему Поняття про інформацію. Проаналізовано алгоритм спостереження (Реалізація вчителем методів та прийомів навчання на уроці)
Перегляд файлу

Семінарсько-практичне заняття 12. Спостереження та аналіз уроку інформатики (1(5) клас)

 

Алгоритм спостереження (Реалізація вчителем закономірностей та принципів навчання на уроці)

 

1.      У чому виражався науковий підхід до навчання, зв'язок навчання з життям та практикою?

 Була приведена велика кількість прикладів з реального життя ( наприклад: готування салату/супу з фрикадельками забивання цвяху та ін.

2.      Як було реалізовано принцип доступності у навчанні?

 Викладання матеріалу було систематизованим. Не зрозуміти про що йде мова майже неможливо.

3.      З якою метою використовувався кожен різновид наочності?

 Малюнки та відео були ілюстрацією до пояснювального матеріалу. Що сприяло кращому розумінню матеріалу. 

4.      Як дотримувався принцип систематичності та послідовності формування знань та вмінь учнів у навчанні?

 Матеріал викладався послідовно та систематизовано ( тобто новий матеріал викладався з опорою на попередній )

5.      Як реалізовувався компетентнісний підхід у навчанні?

 Він реалізовувався виконанням принципу систематичності та послідовності формування знань та вмінь учнів та принципом доступності у навчанні.

6.      Як досягалася активність, свідомість та самостійність учнів у навчанні? Як здійснювалося керівництво пізнавальною діяльністю учнів? Наскільки доцільними та усвідомленими були дії вчителя?

 

 Активність досягалася шляхом записування матеріалу в зошит, виконанням завдання після уроку. Свідомість та самостійність перевірялися тестами та контрольними запитаннями. Керівництво пізнавальною діяльністю учнів шляхом інтерактивного викладанням матеріалу

7.      Яким був характер пізнавальної діяльності учнів (репродуктивний, частково-пошуковий, творчий)?

Був використаний репродуктивний характер пізнавальної діяльності учнів (вчитель розповідає матеріал та пояснює його).

8.      Як було зреалізовано принцип індивідуалізації та диференціації навчання учнів?

  В відеоматеріалі ніяк. Всі учні вивчали однаковий матеріал. Відношення до них було однакове.

9.      Як стимулювалося позитивне ставлення учнів до навчання?

 Воно стимулювалося шляхом інтерактивності завдань. Вчитель показала дітям, що вона така ж людина як і вони, шляхом жарту з гірляндою ( коли вона засяяла ).

 

docx
Додано
13 січня 2021
Переглядів
504
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку