Аналіз уроку на тему "Способи подання повідомлень."

Про матеріал
Спостереження та аналіз уроку інформатики на тему "Способи подання повідомлень." Алгоритм спостереження (Структура уроку й особливості організації навчальної діяльності учнів на уроці. Активізація вчителем навчально-пізнавальної діяльность учнів на уроці).
Перегляд файлу

Спостереження та аналіз уроку інформатики

 

Алгоритм спостереження (Структура уроку й особливості організації навчальної діяльності учнів на уроці. Активізація вчителем навчально-пізнавальної діяльность учнів на уроці)

 

1. Який тип уроку обрано, його доцільність?

Це урок засвоєння нових знань з елементами уроку формування умінь і навичок. На мою думку він не доцільний бо немає перевірки дз.

2.  Місце уроку в системі уроків з даного розділу?

 Це другий урок з теми «Способи подання повідомлень».

3.  Як здійснювався зв'язок уроку з попередніми уроками?

 Тільки продовження теми з прошлого уроку.

4. Які етапи уроку, їх послідовність і логічний зв'язок?

Цей урок має: тему, мету уроку, короткий вступ, основну частину, приклади, підсумок. На мою думку вони мають логічний зв’язок.

5. Як забезпечувалася цілісність і завершеність уроку?

Початок теми та мети уроку, потім урок, а в кінці фінальний слайд закінчує урок.

6. Як здійснювалася постановка навчальних завдань на кожному етапі?

Постановка навчальних завдань здійснювалася виділенням їх кольорами або малюнками.

 

7.  Як поєднувалися різні форми проведення уроку: індивідуальна, групова, класна?

Цей урок індивідуальна форма навчання учні переглянули його потім після нього можуть задати запитання і це вже буде поєднанням з класною формою проведення уроку.

8. Чи здійснювалося чергування різних видів діяльності учнів?

Ні, учні тільки сприймання нову інформацію.

9. Як організовувався контроль за діяльністю учнів?

Ніяк не організовувався контроль за діяльністю учнів.

10. Як оцінювалися знання і вміння учнів?

Ніяк не оцінювалися знання і вміння учнів.

11. Як учитель здійснював розвиток учнів (розвиток логічного мислення, критичності думки, умінь порівнювати, робити висновки)?

Показував причино-наслідковий зв’язок коли робив приклад з надсиланням повідомлення.

12. Які прийоми використовував учитель для організації роботи учнів?

Вчитель не використовував прийоми для організації роботи учнів, він тільки надавав матеріал для навчання.

13.  Як вчитель керував навчально-пізнавальною діяльністю учнів?

Ніяк не керував навчально-пізнавальною діяльністю учнів він  розповідав матеріал.

14. Як вчитель організував сприймання, спостереження?

Вчитель розповідав та надавав приклади.

15. Як учні усвідомлювали навчальний матеріал?

 Не можу відповісти на це питання.

 

16. Які прийоми використовував вчитель при узагальненні знань?

Була подана коротка текстова інформація, та в деяких прикладах в вигляді картинок.

17. Як під час уроку здійснювалося закріплення та застосування знань на практиці?

Під час уроку  не здійснювалося закріплення та застосування знань на практиці лише приклад  в кінці як її можна застосувати.

18. Як учитель підводив підсумки етапів і всього уроку?

Підсумки етапів були представлені малюнками а підсумком уроку був приклад можливого використання представлених знань в реальному житті.

Висновок: На мою думку, в цьому уроці інформація була подана коротка та зрозуміло але як і у минулому уроці найбільша проблема в яка і не дозволяє ефективно реалізувати функції навчання це монотонна промова вчителя, вона не дає гарно запам’ятати матеріал, говорити біль жвавіше допомогло б краще запам’ятати цей матеріал.

 

docx
Додав(-ла)
Горелов Віктор
Додано
21 грудня 2020
Переглядів
1256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку