Спостереження та аналіз уроку інформатики (5 клас, які не вивчали інформатику в 2-4 класах)
Алгоритм спостереження (Структура уроку й особливості організації навчальної діяльності учнів на уроці. Активізація вчителем навчально-пізнавальної діяльность учнів на уроці)
Урок засвоєння нових знань. Тема для дітей є новою , тому потрібно їм це знати, тобто потрібно дітей навчити цьому.
Це другий урок, в якому описані основи нашої теми.
3. Як здійснювався зв'язок уроку з попередніми уроками?
Цей урок , він є доповненням і продовженням попереднього уроку.
В даному уроці були такі етапи
- вивчення нового матеріалу
- первинне закріплення знань;
- підбиття підсумків уроку
Я вважаю , що правильно складені етапи уроків. Ці уроки сконцентровані на вивчення нового матеріалу. Всі етапи з’єднані логічним зв’язком , тобто весь урок викладено правильно.
Урок був без переривів ,тобто все відео вчитель пояснював новий матеріал. Вчитель підвів підсумки і правильно завершив урок.
Були гарно оформлені завдання, красиві картинки. Текс написаний дуже просто для студентів . Вчитель повільно і виразно розказував тему.
В уроці присутня єдина форма уроку –це класна. Вчитель доносить інформацію до всіх учнів.
Головне завдання учнів було слухати і засвоювати матеріал.
Не було організації контролю учнів
Не оцінювалось
Учитель научив порівнювати інформацію , сформулював правильно висновок .
Не було ніяких прийомів, просто ознайомлення з новою темою
Вчитель не керував діяльністю учнів
Вчитель надавав приклади , і зосереджувався на головних аспектах. Робив паузи на спостереження нового, це допомагає для сприймання.
Не дам відповідь на це , бо це відео в якому був лише вчиель
Коротко і ясно підсумовував вивчене. Робив на цьому увагу.Зрозуміло говорив про основне.
Цього на уроці не відбулось
Підсумок уроку був приклад .Який допоможе закріпити вивчене.
Висновок: Урок на мою думку простий для вивчення , і гарно сформований .Але мені б було цікаво глянути на учнів , просто на відео була лише промова вчителя. Було б цікаво спостерігати за учнями. В цілому урок хороший.