18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Спостереження та аналіз уроку з інформатики для дітей 5 клас

Про матеріал
Аналіз уроку та поради вчителю, для проведення уроку з інформатики учнів початкових класів
Перегляд файлу

Спостереження та аналіз уроку інформатики (5 клас, які не вивчали інформатику в 2-4 класах)

Алгоритм спостереження (Структура уроку й особливості організації навчальної діяльності учнів на уроці. Активізація вчителем навчально-пізнавальної діяльность учнів на уроці)

  1. Який тип уроку обрано, його доцільність?

Урок засвоєння нових знань. Тема для дітей є новою , тому потрібно їм це знати, тобто потрібно дітей навчити цьому.

  1. Місце уроку в системі уроків з даного розділу

Це другий урок,  в якому описані основи нашої теми.

3.    Як здійснювався зв'язок уроку з попередніми уроками?

Цей урок , він є  доповненням і продовженням попереднього уроку.

  1. Які етапи уроку, їх послідовність і логічний зв'язок?

В даному уроці були такі етапи

- вивчення нового матеріалу

- первинне закріплення знань;

- підбиття підсумків уроку

Я вважаю , що правильно складені етапи уроків. Ці уроки сконцентровані на вивчення нового матеріалу. Всі етапи з’єднані логічним зв’язком , тобто весь урок викладено правильно.

  1. Як забезпечувалася цілісність і завершеність уроку?

Урок був без переривів ,тобто все відео вчитель пояснював новий матеріал. Вчитель підвів підсумки і правильно завершив урок.

  1. Як здійснювалася постановка навчальних завдань на кожному етапі?

Були гарно оформлені завдання, красиві картинки. Текс написаний дуже просто для студентів . Вчитель повільно і виразно розказував тему.

  1. Як поєднувалися різні форми проведення уроку: індивідуальна, групова, класна?

В уроці присутня єдина форма уроку –це класна. Вчитель доносить інформацію до всіх учнів.

  1. Чи здійснювалося чергування різних видів діяльності учнів?

Головне завдання учнів було слухати і засвоювати матеріал.

  1. Як організовувався контроль за діяльністю учнів?

Не було організації контролю учнів

  1. Як оцінювалися знання і вміння учнів?

Не оцінювалось

  1. Як учитель здійснював розвиток учнів (розвиток логічного мислення, критичності думки, умінь порівнювати, робити висновки)?

Учитель научив порівнювати  інформацію , сформулював правильно висновок .

  1. Які прийоми використовував учитель для організації роботи учнів?

Не було ніяких прийомів, просто ознайомлення з новою темою

  1. Як вчитель керував навчально-пізнавальною діяльністю учнів?

Вчитель не керував діяльністю учнів

 

  1. Як вчитель організував сприймання, спостереження?

Вчитель надавав приклади , і зосереджувався на головних аспектах. Робив паузи на спостереження нового, це допомагає для сприймання.

  1. Як учні усвідомлювали навчальний матеріал?

Не дам відповідь на це , бо це відео в якому був лише вчиель

  1. Які прийоми використовував вчитель при узагальненні знань?

Коротко і ясно підсумовував вивчене. Робив на цьому увагу.Зрозуміло говорив про основне.

  1. Як під час уроку здійснювалося закріплення та застосування знань на практиці?

Цього на уроці не відбулось

  1. Як учитель підводив підсумки етапів і всього уроку?

Підсумок уроку був приклад .Який допоможе закріпити вивчене.

 

Висновок: Урок на мою думку простий для вивчення , і гарно сформований .Але мені б було цікаво глянути на учнів , просто на відео була лише промова вчителя. Було б цікаво спостерігати за учнями. В цілому урок хороший.

 

docx
Додано
22 грудня 2020
Переглядів
666
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку