Характеристика класного колективу й аналіз виховної діяльності
за І семестр у 2021-2022 н. р.
Характеристика класного колективу
І. Склад класу
У 8 класі навчається 12 учнів, з них 9 дівчат і 3 хлопців. Клас вікової норми.
Показники успішності:
Учні класу із задоволенням виконують громадські доручення.
ІІ. Згуртованість класу
За даними останнього анкетування під час вивчення мікроклімату колективу, активність учнів класу виявилось такою:
ІІІ. Організованість класу
Учні можуть організовувати самостійно такі справи як підготовка концертних програм, прибирання класної кімнати та ін.
Організованість класу на достатньому рівні.
IV. Громадська думка у класі
Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, відповідальність, активну життєву позицію, а осуджують лінь, заздрість, грубість, бажання помститися.
Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та із старшими. Найчастіше – це розмова з класним керівником.
Спостерігається часткове розходження між тим, що учні говорять, і тим, що роблять, але це буває досить рідко і стосується в основному хлопчиків.
V. Характер зв’язків у колективі
Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці, мистецтво . Товаришують і в школі й поза нею. Яскраво виражено декілька подружніх груп, що містять або хлопчиків, або дівчаток.
VІ. Актив класу
Актив класу – це ті учні, які виконують самоврядування в класі. Його розпорядження виконуються на 80%. Постійним лідером в класі є Вишневська Софія, Чудінович Софія, Чудінович Христина, Вишневська Анна, Логвин Антоніна, Левечко Анастасія. Учні класу знають, що відбувається в школі та інших класах. Загально шкільні доручення виконуються на 90%. У загальношкільних заходах клас бере активну участь на 100%.
VІІ. Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу
Проведення тематичних виховних годин:
« Я – частина колективу»
« Мікроклімат у класі»
« Дружба між дівчатками та хлопчиками»
« Моє дозвілля» та інші.
І надалі приймати активну участь класу у загально шкільних заходах.
Завдання виховної роботи на 2021/2022н.р.
У 2021-2022 н.р. виховна робота проводиться за основними галузями:
Для реалізації цих завдань у виховній роботі використовувались різноманітні форми роботи з класом: виховні години спілкування, свята, конкурси, олімпіади, бесіди, акції.
Багато заходів було проведено до наскрізного проєкту «Цінуймо здоров’я – найбільший наш скарб» в напрямку формування здорового способу життя, це:
Відповідно до плану виховної роботи Зеленської філії в вересні проводився тиждень безпеки дорожнього руху. Проведені заходи були направлені на виховання культури поведінки на дорозі, у громадському транспорті та на закріплення правил дорожнього руху.
Протягом семестра постійно велась робота з попередження дитячого травматизму серед учнів. Проведено планові бесіди, інструктажі, лекції з питань електробезпеки, правил поведінки на водоймищах, порядку дій населення при виявленні вибухонебезпечних предметів, пожежі, надання долікарської допомоги.
Виховна робота в класі велася в інших напрямках, увага приділялась наскрізному проекту « На крилах інтелекту». Для рішення поставлених завдань було проведено ряд заходів:
Учням намагалася прищеплювати любов до своєї рідної України, рідного села через мережу виховних заходів у напрямку ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, а саме: дитячі роздуми на тему: «Ми - діти України», «Права та обов’язки учнів», «День захисника України», проведення тематичних уроків історії « Захисту Вітчизни».
Велика увага приділялася розвитку ціннісного ставлення особистості до себе та до людей, зокрема: година спілкування, бесіда «Закони життя нашого класу», рейд-перевірка «Щоденник моє обличчя».
За планом здійснюємо рейди до малозабеспечених, неповних сімей. З умовами проживання ознайомились і маємо позитивний результат, адже всі діти мають добре створені умови для життя та навчання.
Батьківський комітет працював разом із класоводом, бере участь в організації класних та позакласних заходів. Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані досить позитивно і прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування їх дітей у школі. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.