Аналіз виховної роботи за І семестр 2021-2022н.р.

Про матеріал
Характеристика класного колективу й аналіз виховної діяльності за І семестр у 2021-2022 навчальному році.
Перегляд файлу

Характеристика класного колективу й аналіз виховної діяльності

за І семестр у 2021-2022 н. р.

 

Характеристика класного колективу

І. Склад класу

У 8 класі навчається 12 учнів, з них 9 дівчат і 3 хлопців. Клас вікової норми.

Показники успішності:

  • Учнів з високим рівнем навчальних досягнень - 3;
  • Учнів з достатнім рівнем навчальних досягнень - 5;
  • Учнів з середнім рівнем навчальних досягнень - 4 ;
  • Учнів з початковим рівнем навчальних досягнень- 0.

Учні класу із задоволенням виконують громадські доручення.

 

ІІ. Згуртованість класу

За даними останнього анкетування під час вивчення мікроклімату колективу, активність учнів класу виявилось такою:

  • 98% дітей проявляють себе активно в житті колективу;
  • 2% дітей мають середній рівень активності;
  • 0% дітей не цікавляться справами колективу.

 

ІІІ. Організованість класу

Учні можуть організовувати самостійно такі справи як підготовка концертних програм, прибирання класної кімнати та ін.

Організованість класу на достатньому рівні.

 

IV. Громадська думка у класі

Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, відповідальність, активну життєву позицію, а осуджують лінь, заздрість, грубість, бажання помститися.

 

Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та із старшими. Найчастіше – це розмова з класним керівником.

 

Спостерігається часткове  розходження між тим, що учні говорять, і тим, що роблять, але це буває досить рідко і стосується в основному хлопчиків.

 

V. Характер зв’язків у колективі

Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці, мистецтво . Товаришують і  в школі й поза нею. Яскраво виражено декілька подружніх груп, що містять або хлопчиків, або дівчаток.

 

VІ. Актив класу

Актив класу – це ті учні, які виконують самоврядування в класі. Його розпорядження виконуються на 80%. Постійним лідером в класі є Вишневська Софія, Чудінович Софія, Чудінович Христина, Вишневська Анна, Логвин Антоніна, Левечко Анастасія. Учні класу знають, що відбувається в школі та інших класах. Загально шкільні доручення виконуються на 90%. У загальношкільних заходах клас бере активну участь на 100%.

VІІ. Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу

Проведення тематичних виховних годин:

« Я – частина колективу»

« Мікроклімат у класі»

« Дружба між дівчатками та хлопчиками»

« Моє дозвілля» та інші.

І надалі приймати активну участь класу у загально шкільних заходах.

 

Завдання виховної роботи на 2021/2022н.р.

  • Організація колективу, формування культури поведінки на уроках та в позаурочний час, закріплення основ загальнолюдської культури поведінки.
  • Прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм, розвитку творчих здібностей та формування інноватора.
  • Виховувати загальнолюдські моральні якості: людяність, доброту, чесність, правдивість, ввічливість, повагу до людей, любов до праці.
  • Надавати кваліфіковану допомогу батькам у питаннях виховання в дітях кращих людських якостей та подолання негативних звичок і рис характеру.
  • Формувати в дитині інноватора, виховувати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організаторські здібності та естетичні нахили в дітей.
  • Виховувати любов до України, свого народу, сім”ї, друзів.

 

У 2021-2022 н.р. виховна робота проводиться за основними галузями:

  • Мовно-літературна, мистецька галузь
    • Природничо-математична, Інформаційно-технологічна
    • Громадянська та історична
    • Фізкультурна
      • Здоров’язбережувальна
      • Педагогіко-партнерська
      • Індивідуальна робота з учнями, учнівське самоврядування.

Для реалізації цих завдань у виховній роботі використовувались різноманітні форми роботи з класом: виховні години спілкування, свята, конкурси, олімпіади, бесіди, акції.

Багато заходів було проведено до наскрізного проєкту «Цінуймо здоров’я – найбільший наш скарб» в напрямку формування  здорового способу життя, це:

  • Профілактична бесіда про новий грип COVID-19,
  • диспут на тему «Спорт це сила та краса»,
  • «Зупинемо боулінг разом!» перегляд мультфільмів з коментуванням,
  • консультативний пункт «Поширення отруєнь грибами, рослинами. Профілактика харчових отруєнь».
  • спортивно-туристичне свято «Котигорошко».

Відповідно до  плану  виховної   роботи  Зеленської філії в вересні проводився тиждень безпеки дорожнього руху. Проведені заходи були  направлені на виховання культури поведінки на дорозі, у громадському транспорті та на закріплення правил дорожнього руху.

Протягом семестра постійно велась робота з попередження дитячого травматизму серед учнів. Проведено планові бесіди, інструктажі, лекції з питань електробезпеки, правил поведінки на водоймищах, порядку дій населення при виявленні вибухонебезпечних предметів, пожежі, надання долікарської допомоги.

Виховна робота в класі велася в інших напрямках, увага приділялась наскрізному проекту « На крилах інтелекту». Для рішення поставлених завдань було проведено ряд заходів: 

  • Урок – конференція «Голодомор 1932-1933рр.-геноцид українського народу в друкованих спогадах свідків, творах літератури і мистецтва».
  • Шаховий турнір у Зеленській філії, перемогу здобув учень 8 класу Вишневський Максим .
  • Всеукраїнські олімпіади.

Учням намагалася прищеплювати любов до своєї рідної України, рідного села через мережу виховних заходів у напрямку ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, а саме: дитячі роздуми на тему: «Ми - діти України», «Права та обов’язки учнів», «День захисника України», проведення тематичних уроків історії « Захисту Вітчизни».

Велика увага приділялася розвитку ціннісного ставлення особистості до себе та до людей, зокрема: година спілкування, бесіда «Закони життя нашого класу», рейд-перевірка «Щоденник моє обличчя».

За планом здійснюємо рейди до малозабеспечених, неповних сімей. З умовами проживання ознайомились і маємо позитивний результат, адже всі діти  мають добре створені умови для життя та навчання.

Батьківський комітет працював разом із класоводом, бере участь в організації класних та позакласних заходів. Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані досить позитивно і прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування їх дітей у школі. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 лютого 2022
Переглядів
3495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку