Аналіз виховної роботи за І семестр
Протягом І семестру було проведено багато індивідуальних бесід щодо покращення поведінки на уроках та у школі вцілому, для більш відповідального ставлення до виконання домашніх завдань та необхідності покращення свого рівня знань.
Багато заходів було проведено в напрямку збереження здоров’я та життя учнів, це такі бесіди: «Особливості пандемії. Профілактика COVID-19, шляхи його поширення», «Обережно! Отруйні гриби», «Одягайся по погоді!», «Запобігання травматизму під час перерв», «Попередження педикульозу».
Багато уваги приділяла розвитку ціннісного ставлення особистості до себе та до людей, зокрема: година спілкування «Працю інших поважай!», бесіда « Дав обіцянку – виконуй», інструктажі з техніки безпеки під час осінній та зимових канікул та ін..
Учням намагалася прищеплювати любов до своєї рідної України, рідного села через мережу виховних заходів у напрямку ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, а саме: бесіда «Україна – це Ми!», бесіда «Батьківщина - рідний край», бесіда «Про державну мову України»,
година спілкування «Державні символи України», година спілкування «Зимові українські звичаї та традиції», участь у онлайн- конкурсі від проекту «На Урок» «Зимові свята в традиціях нашого народу», за участь у якому Макогон Ангеліна стала переможцем і отримала диплом І ступеня.
Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані досить позитивно і прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування їх дітей у школі. Досить толерантно батьки реагують на критику поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та усунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.