Аналіз виховної роботи за ІІ семестр 4 клас

Про матеріал
Аналіз виховної роботи за ІІ семестр 4 клас Слобожанського ліцею Старовірівської сільської ради.
Перегляд файлу

  Аналіз     

виховної роботи, проведеної в 4 класі в ІІ семестрі 2021-2022 н.р.

Основною метою виховної діяльності є створення умов для розвитку життєвотворчої особистості; формування в учнів початкових класів ціннісного ставлення до суспільства, держави, людей, природи, мистецтва, праці, себе.

        Пріоритетом обраної виховної мети є прагнення підготувати особистість до тих життєвих ситуацій, в яких йому доведеться діяти в майбутньому, здатного самотужки зайняти притаманне лише йому місце в людському суспільстві, долаючи всі можливі перепони, адаптуючись до умов, що змінюються.

    Учні 4 класу приймали активну участь в громадському житті ліцею і класу. Діти є досить активними та охоче беруть участь у різноманітних шкільних конкурсах і змаганнях.

          Протягом IІ семестру велася виховна робота , яка поєднувала в собі традиційні та нетрадиційні форми та методи роботи з метою подальшого згуртування колективу учнів  класу. Для цього використовувалися елементи превентивного виховання , бесіди та години спілкування : «Як я провів зимові канікули ? », «Друг – це означає другий я » , « Учися бачити красу » , «Моє село – не зона забруднення » , « Доброта і жорстокість », «Кобзар у наших серцях »,  «Неприпустимість прізвиськ», «Чому треба слухатись батьків ?» тощо ; диспути   « Що важливіше – знати чи виконувати ? » , « Як би я вчинив ? » ; тренінг « Як вести розмову» ; практикум « Битися чи не битися? »; рольові ігри : « Я- черговий » , « Що я знаю про своє ім’я».

       Під час дистанційного навчання в умовах військового стану проводилися бесіди онлайн: «Що таке тривожна валіза», «Поведінка дітей за сигналом «Повітряна тривога»», «Правила поведінки цивільного населення під час військового стану», «Кібербезпека в інтернеті під час військового стану», «Ми українці – єдина сім’я», «Український віночок», «Мир потрібен усім»,» Про державну мову України»тощо; добиралися тематичні відеоролики, привітання зі святами тощо. Учні брали участь у віртуальних екскурсіях  «Подорож у давню українську хату»; переглядали історичні, художні та навчальні фільми «Герої нашого часу», «Вклонімося великим тим рокам» та мультфільми «Будьмо здорові, або пригоди маленьких зубчиків»;

      З метою формування ціннісного ставлення до суспільства, до держави (національно - патріотичного виховання) відповідно до всесвітніх історичних дат, пам’ятних подій нашої держави, проводились різноманітні заходи.

                          З нагоди відзначення Дня Соборності України, була проведена година спілкування на тему «Соборна мати Україна- одна для всіх, як оберіг». Метою заходу було стимулювати інтерес до минулого України, звичаїв та традицій українського народу та закріпити знання про державні символи та визначні події країни. В ході уроку здобувачі освіти з цікавістю поринули у віртуальну вікторину «Як я знаю Україну». Цього ж дня відбувся конкурс малюнків «Україна-це ми!». Переможцями стали Тадевосян Ангеліна та Коваль Юрій.

                                        

Також проводились інформаційні хвилинки до пам’ятних дат:  « День пам’яті жертв Голокосту», «Річниця «Небесної сотні» (Перегляд короткометражного фільму «Зона АТО. Воїни і діти», « День єднання»

В День Здоров’я четвертокласники взяли участь (онлайн) в наймаштабнішому уроці фізкультури за участі українських зірок під девізом «Перемагаємо разом».

      

До Дня Чорнобильської трагедії переглянули відеоролик «Казка про Чорнобиль» і намалювали малюнки на тему «Чорнобиль очима дитини»

До Дня Пам’яті і перемоги переглянули відеоролик «Не згасни свічко пам’яті» та провели конкурс малюнків на дану тематику. Переможцем стала Козлова Анна,

 а до Дня вишиванки- презентували свої поробки-вишиваночки і читали вірші онлайн.

 

             Конкурс малюнків до Дня Європи. Найкращі роботи були у Козлової А., Коваля Ю та Халенко О.

                                      

Ціннісне ставлення до сім’ї реалізовувалося в процесі бесід, розповідей, розв’язків ситуативних завдань («Значення родини для мене», «Сімейні традиції», «Любов та взаєморозуміння в сім’ї»). Під час дистанційного навчання проведено онлайн-виставку дитячих малюнків «Моя родина», присвячену Всеукраїнському дню сім’ї та онлайн-виставку світлин «Сімейне дозвілля»).

З метою формування ціннісного ставлення до природи з учнями класу проводилися екскурсії в природу з метою спостереження за сезонними змінами у природі, складали правила поведінки в природі, хвилинки – милування, хвилинки-цікавинки, хвилинки-роздуми.

За умов дистанційного навчання воєнного стану: перегляд мультфільмів виробництва телеканалу ПЛЮСПЛЮС про цікаві факти, досягнення, відкриття та природні ресурси України (серія «Це – наше, і це – твоє»; цікаві факти про сьогодення нашої країни (серія «Дивомандри». Мультфільм «Добро завжди перемагає» допоміг пояснити дітям події, що відбуваються сьогодні в країні;  перегляд відеороликів «Пробудження весни, «Бережіть первоцвіти»;  виставка онлайн-малюнків «Буду я природі другом», а до Дня довкілля проведена інформаційна хвилинка:«22 квітня – всесвітній день Землі» (перегляд навчального фільму «Планета Земля – наш дім»

Формуванню ціннісного ставлення до мистецтва сприяли розповіді, екскурсії у бібліотеку, виступи в класі. Конкурси малюнків: « Безпека взимку», « Природа очима дитини»; «Молоде покоління за безпеку дорожнього руху». В умовах військового стану був проведений конкурс дитячої творчості ( онлайн- малюнки) «Знай і люби свій край». Переможці Коваль Ю., Козлова А. та Тадевосян А.

Дуже цікавими і красивими були малюнки до Всеукраїнського дня сім’ї на тему «Моя родина».

Ціннісне ставлення до праці ґрунтувалося на виробленні практичних навичок упорядкування робочого місця, виготовлення подарунків ( валентинок, іграшок-антистрес), виготовлення годівничок та шпаківень для птахів, самоврядування, догляд за кімнатними рослинами в класі. В умовах військового стану проведена онлайн-фотоакція  «Посади квіточку вдома» та операція книжкова лікарня «Продовжимо молодість книжок».

Велика увага приділялася розвитку ціннісного ставлення особистості до себе та до людей, зокрема: година спілкування «Мистецтво спілкуватися з іншими», ситуаційно- рольова гра «Дотримуйся шкільної етики», бесіда «Закони життя нашого класу», Нема святішого за товаришування», класний лекторій «Будь наполегливим», тренінг «Учися перемагати страх»

Індивідуальна робота з учнями та  охорона здоров'я відбувалося через пропагування здорового способу життя, застосування здоров’язберігаючих технологій (проведення динамічних пауз на уроках, використання оздоровчих вправ, пальчикової гімнастики, музикотерапія, кольоротерапія, психологічні розминки), через корекцію стосунків між хлопчиками і дівчатками, через проведення бесід та інструктажів з техніки безпеки з метою профілактики дитячого травматизму, індивідуальні поради щодо проведення вільного часу в умовах воєнного часу.

Значне місце у діяльності класовода займає  робота з батьками. В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Робота з ними  включала в себе індивідуальні бесіди, консультації, анкетування, обстеження матеріально-побутових умов сімей, залучення батьків до участі в класних заходах, проєктах.

      Необхідно систематично створювати умови для саморозвитку , самоствердження , самореалізації кожного учня , де він може виявити не тільки інтелектуальну , а й соціальну компетентність.

      Класний керівник : Алла РАШЕВСЬКА

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Яценко Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
3 червня 2022
Переглядів
4435
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку