Квест до Дня захисту дітей

Про матеріал
Розробка до Дня захисту дітей у формі квесту зі станціями та цікавими завданнями.
Перегляд файлу

П̕ ятигірська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів     

Балаклійської районної ради

Харківської області

Квест до Дня захисту дітей

Підготувала вчителька початкових класів Макарова О.Д.

Команди пошикувалися на шкільному подвір'ї

Звучить гімн України

     Завуч: Посмішки дітей – це, мабуть, найкраще, що може радувати погляд. У них стільки щирості і довіри, що розтане навіть найсуворіше і загартоване проблемами серце. Так нехай же сьогодні, в День захисту дітей, кожен постарається зробити життя маленьких мешканців нашої планети краще і безпечніше.

  Привітання директора

Вчителі початкової школи вітають дітей:

  1.  Сьогодні звучать привітання на адресу кожної дитини, до них долучаємося і ми! Зичимо всім хлопчикам та дівчаткам міцного здоров'я, успіхів у навчанні та веселих канікул.
  2. Дуже гарне свято
    Завітало влітку.
    Принесло всім радість,
    Сонце, сміх і світло.
  3. Бо на перше червня
    Діток ми вітаємо !
    Хлопчикам, дівчаткам.
    Щастя ми бажаємо!
  4. Бо для вас сьогодні
    Все, що є на світі.
    Хай здорові і щасливі
    Будуть  усі діти!

Звучить пісня «Літо золоте», з'являється дитина  у костюмі Літа.

Літо

Я - літо, літо золоте
Випиваю роси
Та з пшениченьки плету
Україні коси.
Виглядаю з-поміж віт
Вишнями в садочку,
Одягаю на весь світ
Сонячну сорочку.

У свій перший літній день

Заспіваю я пісень.

Потанцюю і пограю,

Та всіх діток привітаю.

    Друзі, я підготувала для вас чудову подорож. Я знаю, як ви любити подорожувати. Давайте розігріємося перед грою.

Літо: Настрій як?

Діти: Ось так!

Літо: Чи насправді так?

Діти: Так!

Літо: Чи усі гадають так?

Діти: Так, так, так!

Літо: Ну, дівчатка, голосніш!

Дівчата: Да!

Літо: Нумо, хлопчики, сильніш!

Хлопчики: Да!

Літо: Нумо, разом, усі разом, разом буде веселіш!

Діти: Да!

Літо: У нас сьогодні змагаються команди

1 клас “Бешкетники”

 Ми веселі, жартівливі,

Любимо пісні і сміх.

Свою радість на дозвіллі

Ділим порівну на всіх!

2 клас “Веселе дитинство”

 Ми веселі діточки,

Завітали всі сюди,

Будем гратися, співати,

Рідну школу  звеселяти.

3 клас “Веселка”

Хай у кожному серці, 

Наче сонячна мрія,

Заспіває веселка

На добро і надію!

4 клас “Дружба”

 Дружба – це велика сила,

З друзями єднайся ти.

Разом зробиш більше діла,

Швидше дійдеш до мети!

Директор : Капітани, отримайте маршрутні листи. Не забувайте про правила поведінки, підтримуйте один одного, не сваріться, впевнено ідіть до своєї мети. Бажаю успіху!

Станція «Юридична»

   Зустрічають дітей юні юристи. Юрист – людина, яка гарно знає закони. Скажіть, будь ласка, який основний Закон держави? (Конституція)

Існують також документи, які захищають права дитини. Це - Декларація прав дитини 1959 р. та Конвенція про права дитини 1989 р. Але крім прав у кожної людини є обов'язки. Ваше завдання розділити на групи права та обов'язки дитини.

(Діти по черзі беруть аркуші з надписами і розподіляють їх на дві групи)

Права:

  1. Виховуватись в рідній родині.
  2. На  належне виховання.
  3. На захист свого здоров’я.
  4.  На піклування про здоров’я.
  5.  На здобуття освіти.
  6.  На розвиток талантів та здібностей.
  7. На право голосу у прийнятті важливого рішення для родини.
  8. На вільне висловлювання власних поглядів.
  9. Кожна дитина має право бути почутою.

Обов'язки:

  1. Поважати і любити своє оточення.
  2. Поважати близьких та друзів. Не принижувати гідності кожної людини. Поводитись так, щоб своєю поведінкою не порушувати прав іншої людини.
  3. Бути толерантним до людей. Поважати та допомагати їм.
  4. Дотримуватись режиму харчування. Вживати корисні продукти. Поважати працю кухарів.
  5. Дотримуватись правил моральної поведінки, прийнятих у суспільстві. Намагатись не створювати ситуацій, які призводять до порушення закону.
  6. Сумлінно навчатись, активно працювати на уроках, готуватись самотужки, старанно виконувати домашні завдання.
  7. Дотримуватись правил моральної етики, організувати дозвілля так щоб воно приносило користь та не заважало іншим.
  8. Поважати своє оточення. Давати нагоду кожному висвітлювати свої думки. Не нав’язувати своїх поглядів іншим, якщо вони з ними не згодні.
  9. Поважати співрозмовників. Коректно і тактовно висвітлювати свої думки. Дотримуватись правил мовного етикету.
  10. Цінувати і дбати про своє здоров’я.
  11. З повагою ставитися до людей, які піклуються про нас.
  12. Не ображати та не принижувати оточуючих.

Станція «Здоровий спосіб життя»

  Зустрічають дітей медики. Здоровий спосіб життя – це дії, спрямовані на запобігання захворювань, зміцнення всіх систем організму та поліпшення загального самопочуття людини.

     Основними складовими здорового способу життя є:

  • раціональне харчування;
  • фізична активність і загартовування;
  • особиста гігієна;
  • відсутність шкідливих звичок (вживання алкоголю, наркотичних речовин, тютюнокуріння);
  • позитивні емоції;
  • інтелектуальний розвиток;
  • режим праці та відпочинку;
  • самоконтроль за станом здоров’я.

Більш докладно ми поговоримо про раціональне харчування. Про корисну і шкідливу іжу. Ваше завдання за 5 хвилин написати якомога більше корисних та шкідливих продуктів. Клас поділяється на дві команди.

Корисні: овочі, фрукти, каші, м'ясні, молочні, риба …

Шкідливі: цукерки, напої, тістечка, чіпси, морозиво …

 

Станція «Танцювальна»

Дітей зустрічають хореографи. Проводять майстер-клас з танців (розучують рухи, потім виконують елемент танцю під пісню «Перлина Україна»

 

Станція «Острів скарбів»

Дітей зустрічають пірати, пропонують гру «Шифрувальник». Команди розгадують, де знаходиться скарб, який треба принести піратам, щоб продовжити мандрівку. Зашифроване слово «Бібліотека». Діти йдуть до бібліотеки і приносять піратам книжку.

А

Б

І

Т

О

К

Е

Л

10

20

30

40

50

60

70

80

1 клас

80

-

60

=

 

 

37

-

7

=

 

 

15

+

5

=

 

 

50

+

30

=

 

 

40

-

10

=

 

 

48

+

2

=

 

 

48

-

8

=

 

 

30

+

40

=

 

 

90

-

30

=

 

 

6

+

4

=

 

 

2 клас

80

-

60

=

 

 

37

-

7

=

 

 

15

+

5

=

 

 

50

+

30

=

 

 

40

-

10

=

 

 

48

+

2

=

 

 

48

-

8

=

 

 

30

+

40

=

 

 

90

-

30

=

 

 

6

+

4

=

 

 

     3 клас

5

×

4

=

 

 

69

-

39

=

 

 

13

+

7

=

 

 

46

+

34

=

 

 

6

×

5

=

 

 

25

+

25

=

 

 

80

:

2

=

 

 

93

-

23

=

 

 

10

×

6

=

 

 

100

:

10

=

 

 

 

4 клас

800

:

40

=

 

 

150

:

5

=

 

 

1

×

20

=

 

 

480

:

6

=

 

 

15

×

2

=

 

 

500

:

10

=

 

 

12

+

28

=

 

 

35

×

2

=

 

 

360

:

6

=

 

 

1000

:

100

=

 

 

Станція «Читальна»

Зустрічає дітей бібліотекар. Проводить казкову тест-вікторину.

1. Хто з’їв Колобка?

  • Білосніжка.
  • Баба – Яга.
  • Лисичка.

2. Ким насправді був маркіз Карабас?

  • Людожером.
  • Сином мірошника.
  • Котом.

. Що замість ягнятка поклали старенькі в мішок лисичці з казки «Лисичка з качалочкою»?

  • Качечку.
  • Курочку.
  • Собаку.

Як вовчисько втратив свій хвіст?

  • Хвіст відмерз під час риболовлі в ополонці.
  • Відрубали селяни.
  • Відгризли собаки.

Яке яєчко знесла курочка діду й бабі?

  • Простеньке.
  • Золотеньке.
  • Червоненьке.

Як звали мишенят із казки «Колосок»?

  • Чіп і Дейл.
  • Чук і Гек.
  • Круть і Верть.

По що пішла мама-коза із казочки «Семеро козенят»?

  • По капусту.
  • По молоко.
  • По морозиво.

Що робила дівчина, коли дід з бабою спалили її гніздечко?

  • Пряла кужіль.
  • Втекла в ліс.
  • Лаялася.

 Хто останнім прийшов на допомогу в казці «Ріпка»?

  • Кішка.
  • Мишка.
  • Внучка.

 Куди побігла Оленка з казки «Гуси-лебеді»?

  • В ліс по гриби.
  • На вулицю гуляти.
  • З дівчатами по ягоди.

Станція «Збери букви»

Наступний конкурс «Хто швидше збере слово». Запрошуються 8 дівчаток і 8 хлопчиків.

К І Н О З А И М

  1. Як по іншому можна сказати фільм, я буду дивитися (кіно)
  2. У них є грива, що це за тварини? (коні)
  3. З рогами, дає молоко, але не корова, що за тварина? (коза)
  4. Як коротко сказати Зінаїда? (Зіна)
  5. Найхолодніша пора року (зима)
  6. Червоні квіти пам'яті та примирення (маки)
  7. Знак у середині речення (кома)
  8. Є розділовий, а є дорожній (знак)
  9. На ній можна підірватися (міна)
  10.  Конституція – це основний (закон)

Станція «Світ жестів»

Показати пантоміму

1-2 клас

Шкільні речі

  1. Портфель
  2. Ручка
  3. Лінійка
  4. Гумка
  5. Книга
  6. Альбом
  7. Фарби
  8. Зошит
  9. Точилка 
  10.  Пенал

3-4 клас

Професії

  1. Учитель
  2. Шофер
  3. Кухар
  4. Льотчик
  5. Продавець
  6. Футболіст
  7. Перукар
  8. Швець
  9. Візажист
  10.  Майстер манікюра

Станція «Спортивна»

Естафети з м'ячем

Клас ділиться на дві команди

  1. Бігова – пробігти вперед, оббігти перешкоду.
  2. Пошикуватися за зростом, хто швидше.
  3. Попасти м'ячем у коло.

Нагородження переможців

Літо: Ви спритні, веселі, дружні. Всі чудово впоралися з усіма завданнями, тому заслуговуєте на нагороду.

Директор вітає команди з перемогою!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сьогодні звучать привітання на адресу кожної дитини, до них долучаємося і ми! Зичимо всім хлопчикам та дівчаткам міцного здоров'я, успіхів у навчанні та веселих канікул.

  1. Дуже гарне свято
    Завітало влітку.
    Принесло всім радість,
    Сонце, сміх і світло.
  2. Бо на перше червня
    Діток ми вітаємо !
    Хлопчикам, дівчаткам.
    Щастя ми бажаємо!
  3. Бо для вас сьогодні
    Все, що є на світі.
    Хай здорові і щасливі
    Будуть  усі діти!

Літо

Я - літо, літо золоте
Випиваю роси
Та з пшениченьки плету
Україні коси.
Виглядаю з-поміж віт
Вишнями в садочку,
Одягаю на весь світ
Сонячну сорочку.

У свій перший літній день

Заспіваю я пісень.

Потанцюю і пограю,

Та всіх діток привітаю.

    Друзі, я підготувала для вас чудову подорож. Я знаю, як ви любити подорожувати. Давайте розігріємося перед грою.

Літо: Настрій як?

Діти: Ось так!

Літо: Чи насправді так?

Діти: Так!

Літо: Чи усі гадають так?

Діти: Так, так, так!

Літо: Ну, дівчатка, голосніш!

Дівчата: Да!

Літо: Нумо, хлопчики, сильніш!

Хлопчики: Да!

Літо: Нумо, разом, усі разом, разом буде веселіш!

Діти: Да!

Літо: У нас сьогодні змагаються команди:

1 клас «Бешкетники» (промовляють  девіз)

2 клас «Веселе дитинство» (девіз)

3 клас «Веселка» (девіз)

4 клас «Дружба» (девіз)

Зустрічають дітей юні юристи. Юрист – людина, яка гарно знає закони. Скажіть, будь ласка, який основний Закон держави? (Конституція)

Існують також документи, які захищають права дитини. Це - Декларація прав дитини 1959 р. та Конвенція про права дитини 1989 р. Але крім прав у кожної людини є обов'язки. Ваше завдання розділити на групи права та обов'язки дитини.

(Діти стають в колону, по черзі беруть аркуші з надписами і розподіляють їх на дві групи)

 

Права:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховуватись в рідній родині.

 

На  належне виховання.

 

  • На захист свого здоров’я.
  •  
  •  На піклування про здоров’я.
  •  
  •  На здобуття освіти.
  •  
  •  На розвиток талантів та здібностей.
  •  
  • На право голосу у прийнятті важливого рішення для родини.

 

  • На вільне висловлювання власних поглядів.
  •  
  • Кожна дитина має право бути почутою.

Обов'язки:

Поважати і любити своє оточення.

 

Поважати близьких та друзів. Не принижувати гідності кожної людини. Поводитись так, щоб своєю поведінкою не порушувати прав іншої людини.

 

Бути толерантним до людей. Поважати та допомагати їм.

 

Дотримуватись режиму харчування. Вживати корисні продукти. Поважати працю кухарів.

 

Дотримуватись правил моральної поведінки, прийнятих у суспільстві. Намагатись не створювати ситуацій, які призводять до порушення закону.

 

Сумлінно навчатись, активно працювати на уроках, готуватись самотужки, старанно виконувати домашні завдання.

 

Дотримуватись правил моральної етики, організувати дозвілля так щоб воно приносило користь та не заважало іншим.

 

Поважати своє оточення. Давати нагоду кожному висвітлювати свої думки. Не нав’язувати своїх поглядів іншим, якщо вони з ними не згодні.

 

Поважати співрозмовників. Коректно і тактовно висвітлювати свої думки. Дотримуватись правил мовного етикету.

 

Цінувати і дбати про своє здоров’я.

 

З повагою ставитися до людей, які піклуються про нас.

 

Не ображати та не принижувати оточуючих.

 

 

Станція «Здоровий спосіб життя»

  Зустрічають дітей медики. Здоровий спосіб життя – це дії, спрямовані на запобігання захворювань, зміцнення всіх систем організму та поліпшення загального самопочуття людини.

     Основними складовими здорового способу життя є:

  • раціональне харчування;
  • фізична активність і загартовування;
  • особиста гігієна;
  • відсутність шкідливих звичок (вживання алкоголю, наркотичних речовин, тютюнокуріння);
  • позитивні емоції;
  • інтелектуальний розвиток;
  • режим праці та відпочинку;
  • самоконтроль за станом здоров’я.

     Більш докладно ми поговоримо про раціональне харчування. Про корисну і шкідливу їжу. Ваше завдання за 3- 5 хвилин написати якомога більше корисних та шкідливих продуктів. Клас поділяється на дві або на три команди. Ділять аркуш на дві колонки, пишуть корисну та шкідливу їжу, потім читають.

Корисні: овочі, фрукти, каші, м'ясні, молочні, риба …

Шкідливі: цукерки, напої, тістечка, чіпси, морозиво …

 

Станція «Танцювальна»

Дітей зустрічають хореографи. Проводять майстер-клас з танців (розучують рухи, потім виконують елемент танцю під пісню «Перлина Україна»

Станція «Острів скарбів»

Дітей зустрічають пірати, пропонують гру «Шифрувальник». Ваше завдання розшифрувати, де знаходиться скарб та принести його.

Команди приносять книгу. Книга – це безцінний скарб!

 

А

Б

І

Т

О

К

Е

Л

10

20

30

40

50

60

70

80

 

 

 

 

 

 

 

 

1 клас

80

-

60

=

 

 

37

-

7

=

 

 

15

+

5

=

 

 

50

+

30

=

 

 

40

-

10

=

 

 

48

+

2

=

 

 

48

-

8

=

 

 

30

+

40

=

 

 

90

-

30

=

 

 

6

+

4

=

 

 

 

 

 

 

 

 

А

Б

І

Т

О

К

Е

Л

10

20

30

40

50

60

70

80

2 клас

80

-

60

=

 

 

37

-

7

=

 

 

15

+

5

=

 

 

50

+

30

=

 

 

40

-

10

=

 

 

48

+

2

=

 

 

48

-

8

=

 

 

30

+

40

=

 

 

90

-

30

=

 

 

6

+

4

=

 

 

    

А

Б

І

Т

О

К

Е

Л

10

20

30

40

50

60

70

80

3 клас

5

×

4

=

 

 

69

-

39

=

 

 

13

+

7

=

 

 

46

+

34

=

 

 

6

×

5

=

 

 

25

+

25

=

 

 

80

:

2

=

 

 

93

-

23

=

 

 

10

×

6

=

 

 

100

:

10

=

 

 

 

 

А

Б

І

Т

О

К

Е

Л

10

20

30

40

50

60

70

80

4 клас

800

:

40

=

 

 

150

:

5

=

 

 

1

×

20

=

 

 

480

:

6

=

 

 

15

×

2

=

 

 

500

:

10

=

 

 

12

+

28

=

 

 

35

×

2

=

 

 

360

:

6

=

 

 

1000

:

100

=

 

 

 

 

 

Станція «Збери букви»

Наступний конкурс «Хто швидше збере слово». Запрошуються 8 дівчаток і 8 хлопчиків.

К І Н О З А И М

  1.                  Як по іншому можна сказати фільм, я буду дивитися (кіно)
  2.                  У них є грива, що це за тварини? (коні)
  3.                  З рогами, дає молоко, але не корова, що за тварина? (коза)
  4.                  Як коротко сказати Зінаїда? (Зіна)
  5.                  Найхолодніша пора року (зима)
  6.                  Червоні квіти пам'яті та примирення (маки)
  7.                  Знак у середині речення (кома)
  8.                  Є розділовий, а є дорожній (знак)
  9.                  На ній можна підірватися (міна)
  10.                  Конституція – це основний (закон)

 

 

 

Шкільні речі

  1. Портфель
  2. Ручка
  3. Лінійка
  4. Гумка
  5. Книга
  6. Альбом
  7. Фарби
  8. Зошит
  9. Точилка 
  10.                Пенал

 

Професії

  1. Учитель
  2. Шофер
  3. Кухар
  4. Льотчик
  5. Продавець
  6. Футболіст
  7. Перукар
  8. Швець
  9. Візажист
  10.                Майстер манікюра

 

 

Станція «Спортивна»

Естафети з м'ячем

Клас ділиться на дві команди

  1. Бігова – пробігти вперед, оббігти перешкоду.
  2. Пошикуватися за зростом, хто швидше.
  3. Попасти м'ячем у коло.

 

Бешкетники

  1. Спортивна.
  2. Світ жестів.
  3. Збери букви.
  4. Острів скарбів.
  5. Читальна.
  6. Танцювальна.
  7. Здоровий спосіб життя.
  8. Юридична.

Веселе дитинство

  1. Світ жестів.
  2. Збери букви.
  3. Острів скарбів.
  4. Читальна.
  5. Танцювальна.
  6. Здоровий спосіб життя.
  7. Юридична.
  8. Спортивна.

 

Веселка

 

  1. Здоровий спосіб життя.
  2. Юридична.
  3. Світ жестів.
  4. Збери букви.
  5. Острів скарбів.
  6. Читальна.
  7. Спортивна.
  8. Танцювальна.

Дружба

  1. Танцювальна.
  2. Острів скарбів.
  3. Читальна.
  4. Спортивна.
  5. Юридична.
  6. Збери букви.
  7. Світ жестів.
  8. Здоровий спосіб життя.

 

 

  •  

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Власенко Надія Петрівна
    Дякую! Ми скористалися вашими ідеями.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 червня 2022
Переглядів
4224
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку