Свідоцтво досягнень 4 клас НУШ.

Про матеріал
Свідоцтво досягнень 4 клас НУШ. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О.Я.
Перегляд файлу

ХАРАКТЕРИСТИКА РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

 

Рівень

результату

навчання

 

 Мистецька освітня галузь

Мистецтво

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

 

2

Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

 

3

Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами

 

4

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

Фізкультурна  освітня галузь

Фізична культура

1

Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ

 

2

Пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі

 

3

Дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди

 

 

 Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу_________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Рекомендації вчителя________________________________________________ ____________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Учитель      _____________                             ________________________

                              (підпис )                                      (ініціали, прізвище)

Побажання батьків/осіб, що їх замінюють ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Батьки/особи, що їх замінюють     ________           __________________

                                                              (підпис )             (ініціали, прізвище)

 

Керівник закладу освіти      _________                   __________________

                                                    (підпис )                      (ініціали, прізвище)

                          МП

 

C:\Users\Alina\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\upload-73ed6700-af67-11e7-99ec-19cd0bf3b931.png

_________________

               назва закладу освіти

 

учня/учениці  4  класу

СВІДОЦТВО        _________________

ДОСЯГНЕНЬ

4 КЛАС                     

2021- 2022 навчальний рік        

       

Характеристика навчальної діяльності

Сформовано/формується

1

Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань.

 

 

2

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід.

 

 

3

Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями.

 

4

Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку.

 

 

5

Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи.

 

 

6

Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших.

 

 

7

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками.

 

 

8

Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх.

 

 

9

Добирає для виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів.

 

 

10

Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці.

 

 

ХАРАКТЕРИСТИКА РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

Рівень

результату

навчання

 Мовно –літературна освітня галузь

Українська мова

1

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах.

 

2

 

Володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування.

 

3

Переказує письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням.

 

4

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.

 

5

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.

 

Літературне читання

1

Знає напам’ять 5-6 віршів, кілька прислів’їв, скоромовок, загадок, знає назви, сюжети кількох фольклорних і літературних творів

 

2

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

 

3

Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки.

 

4

Переказує усно  прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням.

 

5

Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки.

 

Іноземна мова

1

Сприймає з розумінням іноземну мову на слух

 

2

Читає з розумінням іноземною мовою

 

3

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

 

4

Висловлюється іноземною мовою

 

Математична  освітня галузь

Математика

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.

 

3

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною.

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок.

 

5

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти 3 геометричних фігур.

 

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.

 

ХАРАКТЕРИСТИКА РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

Рівень

результату

навчання

Природнича освітня галузь. Соціальна  і здоров’язбережувальна, громадська та історична освітня галузь

Я досліджую світ

1

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені 3 природних і штучних матеріалів

 

2

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними

 

3

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх

 

4

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу

 

5

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання

 

6

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

 

7

Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/ збереження довкілля

 

8

Пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами

 

9

Розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

 

10

Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах

 

11

Моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії

 

12

Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати

 

 Технологічна освітня галузь

Дизайн та технології

1

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці

 

2

Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його

 

3

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл

 

Інформатична  освітня галузь

Інформатика

1

Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань

 

2

Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах

 

3

Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом

 

4

Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Неділько Лідія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Глушко Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Руденко Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 червня 2022
Переглядів
12422
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку